Jawel en ik wist ook wel dat ik iets moest bijbetalen alleen mijn berekening klopte toch niet helemaal.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg je niet maandelijks een overzicht van je verbruik en de kosten?
Ja leuk maar ik woon niet in huis waar ik profiteer van buren hun verwarming.quote:
je hebt toch buren links en rechts? dan heb je er ook profijt van, minder als bv bij mij (waar ook boven en onder nog buren zitten), maar je hebt er wel profijt vanquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik woon niet in huis waar ik profiteer van buren hun verwarming.
Dit is gewoon geld dat ik teveel heb betaald. Ik kan in een F-woning de hele winter naar 23 stoken en nog steeds wat terugkrijgen omdat mijn maandbedrag daarop aangepast is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik woon niet in huis waar ik profiteer van buren hun verwarming.
Begin daarom ook een beetje flauw te worden van die berichten in dat topic over hoe warm het in je huis is als mensen hun verwarming aanzetten. Leuk dat andere mensen in een huis wonen waar de verwarming nog niet aan hoeft maar waarom moet iedereen dat de hele tijd weten.
Mijn bejaarde buurman is 90% van de tijd bij zijn vriendin. Mijn buurvrouw rechts zit tegen mijn slaapkamer aan en door de betonnen muren merk ik daar niks van. En mijn bovenbuurvrouw heeft vooral profijt van mij denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch buren links en rechts? dan heb je er ook profijt van, minder als bv bij mij (waar ook boven en onder nog buren zitten), maar je hebt er wel profijt van
hmmquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurman is 90% van de tijd bij zijn vriendin. Mijn buurvrouw rechts zit tegen mijn slaapkamer aan en door de betonnen muren merk ik daar niks van. En mijn bovenbuurvrouw heeft vooral profijt van mij denk ik.
Hier ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:55 schreef Nizno het volgende:
ik zit in een tussenwoning dus moet het hebben van de zon.
en die schijnt nu, dus is het 19 graden in huis
Ik 550.quote:
Hier is het ook 19 in huis. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:55 schreef Nizno het volgende:
ik zit in een tussenwoning dus moet het hebben van de zon.
en die schijnt nu, dus is het 19 graden in huis
[ afbeelding ]
19,4 bij het raam zelfs
Goed bezig nizziequote:Op zondag 26 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
gisteren weer een leuke mijlpaal gehad
[ afbeelding ]
elke dag is er éénquote:
das beter dan twee beren broodjes smerenquote:
ben maar niet gestopt want misschien zijn het katten uit het distributie centrumquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
das beter dan twee beren broodjes smeren
Kijk, dat dacht ik al.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
@:recce om terug te komen op wat ik ging eten. Ik heb sushi op en toen zag ik de donut dame dus nu eet i ook een donut
Heb je ze van de weg gehaald voordat ze kapot dood gereden worden?quote:
Zo is het.quote:
Er is een katten distributiecentrum?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben maar niet gestopt want misschien zijn het katten uit het distributie centrum
is een kraampje maar ze is er niet altijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat dacht ik al.Loopt die donutdame gewoon een beetje rond of is dat een kraampje?
nee ze gingen de bosjes in.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je ze van de weg gehaald voordat ze kapot dood gereden worden?
[..]
Zo is het.
[..]
Er is een katten distributiecentrum?
Ik zou wel moeite met zo'n kraampje hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een kraampje maar ze is er niet altijd
om jezelf er van te weerhouden?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel moeite met zo'n kraampje hebben.
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:00 schreef dud0r het volgende:
k 550.
Maar ja heb ik toch eerst betaald dus winst is het niet
ja maar dud0r kan daar geen gebruik van maken door de sabotage van lilakquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
je hebt toch het cat distribution system?
een deel kan een welkomsbonus zijnquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je maandelijks ¤45 te hoog zitten?
is het maar goed datje hier niet bent :pquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet je me wel vastbinden, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |