Waarom ga je dan ook naar Tilburg?quote:
Telstar >PSVquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Aston Villa > Man City
Go Ahead Eagles > Aston Villa
Lol
Ik heb een veel korter CVquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
vanaf 2011 ging het een beetje fout dus en ben ik aan lager wal geraakt
opzich wel, al weet ik niet wat andere verzamelaars daar van vinden..quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
30 LEGO set/setjes (reken de 2 Halloweenkadootjes niet mee van LEGO want zijn zo klein) mag ik wel langzaam een soort verzameling beginnen te noemen toch?
ik vind het leuk maar dan wel op zn amerikaans zeg maarquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
We zijn volgens mij de enige Halloween liefhebbers hier.
Je hebt een eigen huis in Amsterdam. Valt wel mee dan toch?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo een witlof hamkaas schotel makenquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Thaise rode curry maken zo. Hoop dat de beaunen een beetje te eten zijn. Die zijn verdacht donkergroen.
Oeh, lekker hoorquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo een witlof hamkaas schotel maken
Mungbonen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Thaise rode curry maken zo. Hoop dat de beaunen een beetje te eten zijn. Die zijn verdacht donkergroen.
Ik ga de oven nu voorverwarmen. Saus voor cannelloni is al klaar. In de tijd dat de oven aan het verwarmen is, de rolletjes maken..quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
ben nog niet dakloos nee ik kan mijzelf onderhouden en bedruipen maar heb nog nooit een echte relatie gehadquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een eigen huis in Amsterdam. Valt wel mee dan toch?
Die had ik laatst ook weer voor het eerst in tijden. Beviel best goed.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb worteltjes en fishsticks. Lang geleden dat ik die heb gehad.
Ook lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga de oven nu voorverwarmen. Saus voor cannelloni is al klaar. In de tijd dat de oven aan het verwarmen is, de rolletjes maken..
Zet ‘m opquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben nog niet dakloos nee ik kan mijzelf onderhouden en bedruipen maar heb nog nooit een echte relatie gehad
dat is toch wel mijn volgende doel
Hoe ziet verdacht donkergroen er uit?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja jammer, er zaten leuke banen tussen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
Als het maar geen vachtje hebt. De fuck is mis met mij.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ziet verdacht donkergroen er uit?
Nou ja, het zijn sperziebonen die zowat boerenkoolgroen zijnquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ziet verdacht donkergroen er uit?
Hmm, nog geen bruine vlekjes er op?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn sperziebonen die zowat boerenkoolgroen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |