Hij wil zelf niet meer. Zijn laatste paar films waren Sonic the Hedgehog, waarin ie een erg vermakelijke Dr. Robotnik speeltquote:Op zondag 26 oktober 2025 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik las alleen de onderste zin en dacht aan Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events. Er worden tegenwoordig te weinig Jim Carrey films meer gemaakt.
Mij ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de cake te bakken? Gewoon geen zin om iets te maken of zit je dan met een hele cake die binnen een week op moet? Dat laatste houdt mij vaak tegen om te bakken
Oei! Geen erge val?quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrij weinigIk was al niet veel van plan en gisteren ben ik uitgegleden op een metalen plaat met pijntjes vandaag als gevolg. Dus ik drink nu thee en zie later wel weer verder
Haha, ik sluit me aan bij H_Tquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om iets te maken![]()
Dat opeten komt wel goed
Ja, precies dat dus! Als ik taart/cake maak, dan moet ik dat met minimaal 4 andere mensen delen, anders maak ik het niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Mij ookHet is niet per se het beste idee om binnen een week in je eentje zo'n cake helemaal op te peuzelen
En ik heb geen zin uit te delen op werk om dat 'probleem' op te lossen
quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij het zou zijn
Ons plannetje om mini gisteren iets later naar bed te brengen met zowel dutje als slaap heeft gewerkt. We hebben een extra uur slaap gehadIk werd wel rond 5 uur wakker want ik had m’n wekker de verkeerde kant op gewijzigd
Het is hier tot mijn verbazing ook druilerigquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat zijn jullie plannen op deze druilerige dag?
Deed wel pijn, maar ik lijk er verder niets aan over te houden (zelfs geen blauwe plek). De echte pijn verdween in de loop van de middag. Schrikken is het sowieso welquote:
Ik heb ook wel eens taart of cake gemaakt terwijl ik waarschijnlijk de enige consument zou zijnquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, ik sluit me aan bij H_T
[..]
Ja, precies dat dus! Als ik taart/cake maak, dan moet ik dat met minimaal 4 andere mensen delen, anders maak ik het niet.
Die films heb ik gekeken toen ik op een lange vlucht, dat was goed vermaak op zo'n moment.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet meer. Zijn laatste paar films waren Sonic the Hedgehog, waarin ie een erg vermakelijke Dr. Robotnik speelt
Gelukkig dat het meevalt dan! En komt die blauwe plek zo snel? Misschien zie je em morgen pasquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Deed wel pijn, maar ik lijk er verder niets aan over te houden (zelfs geen blauwe plek). De echte pijn verdween in de loop van de middag. Schrikken is het sowieso wel
Op onze leeftijd moet je echt voorzichtiger gaan doen hoorquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Deed wel pijn, maar ik lijk er verder niets aan over te houden (zelfs geen blauwe plek). De echte pijn verdween in de loop van de middag. Schrikken is het sowieso wel
*Kijkt naar scorebord.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
"Zwak Ajax op verdiende achterstand bij Twente," Aldus Nu.nl. Dan is het wel heel erg, dat je zegt dat een ploeg verdiend achter staat in plaats van te zeggen dat Twente verdiend voor staat.
'Zwak Ajax onverdiend op voorsprong tegen Twente.'quote:
Ook als ik gisteren al op mijn muil ben gegaan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt dan! En komt die blauwe plek zo snel? Misschien zie je em morgen pas
Niet alles vriest even goed inquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:56 schreef Yesse het volgende:
Ik zie dat hier mensen dringend een vriezer nodig hebben. Als je iets gebakken hebt en het is te veel om binnen een paar dagen op te eten dan gooi je het gewoon in de vriezer en dan heb je er lekker lang plezier van
Hier vanmorgen broodjes gebakken
Ik ben dus wel van het invriezen en/of uitdelenquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, ik sluit me aan bij H_T
[..]
Ja, precies dat dus! Als ik taart/cake maak, dan moet ik dat met minimaal 4 andere mensen delen, anders maak ik het niet.
True maar er is ook een hoop wat wel goed invriestquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet alles vriest even goed inDus ook met een vriezer kan je nog steeds tegen het probleem aanlopen dat iets snel op moet
Hoe kon Twente dit in Grolsch-naam weggeven. Man man man.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Zwak Ajax onverdiend op voorsprong tegen Twente.'
Ik wil gewoon voorkomen dat mensen me gaan vragen of ik weer eens wat voor ze wil bakkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben dus wel van het invriezen en/of uitdelenMaar ik lust zelf ook gewoon heel graag mijn eigengebakken cakes
Dat is wel verstandigquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voorkomen dat mensen me gaan vragen of ik weer eens wat voor ze wil bakken![]()
Bakken prima, uitdelen zou misschien kunnen, maar dan alleen wanneer ķk daar zin in heb
FC Twente speler van Wolfswinkel is het hier roerend mee eens:quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
"Zwak Ajax op verdiende achterstand bij Twente," Aldus Nu.nl. Dan is het wel heel erg, dat je zegt dat een ploeg verdiend achter staat in plaats van te zeggen dat Twente verdiend voor staat.
Het werkte niet omdat je er onverwacht wasquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe kon Twente dit in Grolsch-naam weggeven. Man man man.
Mijn theorie dat het beter gaat met ploegen als ik regelmatig in hun stad ben, kan de prullenbak in, ik was net nog onverwacht even lunchen in Enschede en het ging dus he-le-maal mis.
Zou dat het zijn? Mijn bezoeken aan Deventer zijn inderdaad altijd geplandquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het werkte niet omdat je er onverwacht was
Arizona de Verlosser.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Mijn bezoeken aan Deventer zijn inderdaad altijd gepland
Ik moet de volgende keer dus maar heel gepland, bewust en mindful naar Enschede gaan, wil ik FC Twente redden.
Jammerquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:13 schreef Redefine het volgende:
Ah Heijtinga is nog een week langer trainer.
En je was ook nog niet regelmatig daar.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe kon Twente dit in Grolsch-naam weggeven. Man man man.
Mijn theorie dat het beter gaat met ploegen als ik regelmatig in hun stad ben, kan de prullenbak in, ik was net nog onverwacht even lunchen in Enschede en het ging dus he-le-maal mis.
Ik was vrijdag in Almelo!quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
@:hamlapjes Sibum weg, Hoogma weg, alles weg!
en de gastendoekjes?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
En mijn bezoek aan Enschede vandaag heeft jou wel goed gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
En mijn bezoek aan Enschede vandaag heeft jou wel goed gedaan
WEG!quote:
Heel fijn! Ik eet vandaag en morgen uit mijn vriezer om ruimte te maken. Maar nu is dat niet meer nodig, jeej.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou @:BillDauterive, zo te lezen is alles weg, dus er zal wel weer taart in je vriezer passen.
Oh nee wat moet je dan etenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn! Ik eet vandaag en morgen uit mijn vriezer om ruimte te maken. Maar nu is dat niet meer nodig, jeej.
quote:
altijd de spanjaard billie, altijd de spanjaardquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
geen idee.
Wie kan ik de schuld geven? De rabobank, de accountant, de Spanjaard?
Ben ik dan een soort Jezus die alle schuld op zich neemt, in jullie ogen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:42 schreef Meke het volgende:
[..]
altijd de spanjaard billie, altijd de spanjaard
En de gastendoekjes, servetten, complete 24delig servies, dekbedden die Maxima en Willem-alexander ook hadden. Alles is weg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou @:BillDauterive, zo te lezen is alles weg, dus er zal wel weer taart in je vriezer passen.
Als we je pas weer terug zien met Pasen dan lijkt dat er sterk op jaquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik dan een soort Jezus die alle schuld op zich neemt, in jullie ogen?
We zitten hier op FOK! dan weet je toch dat alles de schuld is van linksquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
geen idee.
Wie kan ik de schuld geven? De rabobank, de accountant, de Spanjaard?
Nee ik ben er dan natuurlijk tot Goede Vrijdag en dan ben ik even weg om ergens in de loop van Paaszondag terug te keren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als we je pas weer terug zien met Pasen dan lijkt dat er sterk op ja
Hm. Ik zou dan je wel aanraden om uitnodigingen voor een diner, zeker als Judas erbij is, te weigeren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben er dan natuurlijk tot Goede Vrijdag en dan ben ik even weg om ergens in de loop van Paaszondag terug te keren.
Ik vrees er vooral voor dat jij drie keer verklaart mij niet te kennenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Ik zou dan je wel aanraden om uitnodigingen voor een diner, zeker als Judas erbij is, te weigeren.
Nou ja ik kan alvast verklaren dat ik geen Thomas heetquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees er vooral voor dat jij drie keer verklaart mij niet te kennen
quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja ik kan alvast verklaren dat ik geen Thomas heet![]()
En jij moet toch weten dat mijn naam staat voor: de strijder tegen het kwaad, beschermer van rechtvaardigheid en leiding.
Petrus was geen aartsengel en is ook niet mijn naamquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn (middelste) naam is toevallig wél Thomas. Maar ik had het over Petrus
Misschien komt er ooit nog een Sint Redefineplein in Rome.
Dat zou in Spanje wellicht niet helpen want hier spreken ze toch alles uit zoals ze het schrijvenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:09 schreef Meke het volgende:
Wat een Bijbelse namen hier allemaal!
In het buitenland stel ik me meestal voor als Maria, vooral op katholieke plekken levert dat meestal leuke reacties op
Qua uitspraak zeg ik dan meestal maar 'like Mariah Carey' als ik mensen vaker moet spreken
![]()
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je heet wat in Senegal zo problematisch isquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:18 schreef Yesse het volgende:
Wij gebruiken in het buitenland eigenlijk altijd de officiėle naam van mijn man, die is heel internationaal uit te spreken. Mijn naam geeft in het Nederlands vaak al veel problemen en in het Senegal al helemaalOnze achternamen zijn allebei typisch Nederlands dus dat gaat sowieso altijd wel wat lastig
Haha ja daar loop ik wel vaker tegenaan, inmiddels luister ik dus ook wel naar Mariaquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou in Spanje wellicht niet helpen want hier spreken ze toch alles uit zoals ze het schrijvenDus Mariah is voor veel mensen hier gewoon Maria en niet 'maraia'.
Lol autocorrect is soms best humor. Engels dus. Ik kan echt niet typenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je heet wat in Senegal zo problematisch is
quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lol autocorrect is soms best humor. Engels dus. Ik kan echt niet typen
Niet aan Engelsen vertellen, voor je het weet noemen ze je John Thomas en ben je mooi de lulquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn (middelste) naam is toevallig wél Thomas. Maar ik had het over Petrus
Misschien komt er ooit nog een Sint Redefineplein in Rome.
Erg mooiquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo! Wat ga je daar allemaal doen?quote:
Veel plezier.quote:
Vandaag (voor jullie morgen) de stad een beetje ontdekken, dan twee dagen Universal, gevolgd door een uitstap naar Nagashima Spa Land, een dagje Kyoto met een bezoek aan het Nintendomuseum en de zaterdag kunnen we Osaka nog weer induiken. Dan gaan we zondag verder naar Tokio!quote:
Leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het bevaltquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vandaag (voor jullie morgen) de stad een beetje ontdekken, dan twee dagen Universal, gevolgd door een uitstap naar Nagashima Spa Land, een dagje Kyoto met een bezoek aan het Nintendomuseum en de zaterdag kunnen we Osaka nog weer induiken. Dan gaan we zondag verder naar Tokio!
Je hoort in ieder geval niemand meer over het neerslagtekortquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:01 schreef Redefine het volgende:
De afgelopen vijf dagen en zeker vandaag kun je wel zien dat het herfst is. Storm, regen en grijze lucht
quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:18 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Baal momentje ben bezig met een rewatch van Dexter. Op Reddit stond toevallig een topic over het seizoen wat ik nu aan het kijken ben. Spoilert er iemand daar over Dexter: Resurrection
Nee. Al krijg je dan juist weer dat er overstromingen zijn doordat het eerst te droog wasquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hoort in ieder geval niemand meer over het neerslagtekort
Hier op de Veluwe niet hoor. Op een of andere manier was dit het natste stukje Nederland en hadden we geen tekort.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al krijg je dan juist weer dat er overstromingen zijn doordat het eerst te droog was
Veel plezier daar. Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:08 schreef Fred_B het volgende:
Groetjes uit Toverland![]()
En dan mogen jullie eens raden wie er tijdens één van onze ochtendritjes een Top 3-tijd hebben neergezet in de Maximus Blitz Bahn![]()
(En heus niet omdat die ondertussen al een uur dicht is na een wolkbreuk)
#How can I make this about me?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier daar. Ik ben daar nog nooit geweest.
Ja maar wij weten toch helemaal niet wie er op dat moment in het park aanwezig waren, verder? Ik neem aan dat het er duizenden geweest kunnen zijn? Dat maakt de kans dat het hier om jou ging statistisch nihil. Dus graag wat meer gedetailleerde data voordat we een degelijke gok kunnen wagen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:08 schreef Fred_B het volgende:
En dan mogen jullie eens raden wie er tijdens één van onze ochtendritjes een Top 3-tijd hebben neergezet in de Maximus Blitz Bahn![]()
Trump-wrong.gifquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wij weten toch helemaal niet wie er op dat moment in het park aanwezig waren, verder? Ik neem aan dat het er duizenden geweest kunnen zijn? Dat maakt de kans dat het hier om jou ging statistisch nihil. Dus graag wat meer gedetailleerde data voordat we een degelijke gok kunnen wagen.
Dapper hoorquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu voor de tiende keer in Troy!
Ik ben ook Flabbergasted…quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat was echt het lįįtste dat ik zou hebben gegokt.
Ben je inmiddels ook al voor een elfde keer geweest?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu voor de tiende keer in Troy!
Altijd eerst de handleiding lezenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:31 schreef Yesse het volgende:
Ik ben eens in de zoveel jaar 25 uur lang jarig. Mijn verjaardag valt regelmatig op de switch naar wintertijd. Vroeger was dat heerlijk, minder brak wakker worden. Nu betekent dat een uurtje langer dag omdat mini z’n biologische klok volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |