Nee ik ben er dan natuurlijk tot Goede Vrijdag en dan ben ik even weg om ergens in de loop van Paaszondag terug te keren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als we je pas weer terug zien met Pasen dan lijkt dat er sterk op ja
Hm. Ik zou dan je wel aanraden om uitnodigingen voor een diner, zeker als Judas erbij is, te weigeren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben er dan natuurlijk tot Goede Vrijdag en dan ben ik even weg om ergens in de loop van Paaszondag terug te keren.
Ik vrees er vooral voor dat jij drie keer verklaart mij niet te kennenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Ik zou dan je wel aanraden om uitnodigingen voor een diner, zeker als Judas erbij is, te weigeren.
Nou ja ik kan alvast verklaren dat ik geen Thomas heetquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees er vooral voor dat jij drie keer verklaart mij niet te kennen
quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja ik kan alvast verklaren dat ik geen Thomas heet![]()
En jij moet toch weten dat mijn naam staat voor: de strijder tegen het kwaad, beschermer van rechtvaardigheid en leiding.
Petrus was geen aartsengel en is ook niet mijn naamquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn (middelste) naam is toevallig wél Thomas. Maar ik had het over Petrus
Misschien komt er ooit nog een Sint Redefineplein in Rome.
Dat zou in Spanje wellicht niet helpen want hier spreken ze toch alles uit zoals ze het schrijvenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:09 schreef Meke het volgende:
Wat een Bijbelse namen hier allemaal!
In het buitenland stel ik me meestal voor als Maria, vooral op katholieke plekken levert dat meestal leuke reacties op
Qua uitspraak zeg ik dan meestal maar 'like Mariah Carey' als ik mensen vaker moet spreken
![]()
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je heet wat in Senegal zo problematisch isquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:18 schreef Yesse het volgende:
Wij gebruiken in het buitenland eigenlijk altijd de officiële naam van mijn man, die is heel internationaal uit te spreken. Mijn naam geeft in het Nederlands vaak al veel problemen en in het Senegal al helemaalOnze achternamen zijn allebei typisch Nederlands dus dat gaat sowieso altijd wel wat lastig
Haha ja daar loop ik wel vaker tegenaan, inmiddels luister ik dus ook wel naar Mariaquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou in Spanje wellicht niet helpen want hier spreken ze toch alles uit zoals ze het schrijvenDus Mariah is voor veel mensen hier gewoon Maria en niet 'maraia'.
Lol autocorrect is soms best humor. Engels dus. Ik kan echt niet typenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je heet wat in Senegal zo problematisch is
quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lol autocorrect is soms best humor. Engels dus. Ik kan echt niet typen
Niet aan Engelsen vertellen, voor je het weet noemen ze je John Thomas en ben je mooi de lulquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn (middelste) naam is toevallig wél Thomas. Maar ik had het over Petrus
Misschien komt er ooit nog een Sint Redefineplein in Rome.
Erg mooiquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
@:hamlapjes Sibum weg, Hoogma weg, alles weg!
Hallo! Wat ga je daar allemaal doen?quote:
Veel plezier.quote:
Vandaag (voor jullie morgen) de stad een beetje ontdekken, dan twee dagen Universal, gevolgd door een uitstap naar Nagashima Spa Land, een dagje Kyoto met een bezoek aan het Nintendomuseum en de zaterdag kunnen we Osaka nog weer induiken. Dan gaan we zondag verder naar Tokio!quote:
Leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het bevaltquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vandaag (voor jullie morgen) de stad een beetje ontdekken, dan twee dagen Universal, gevolgd door een uitstap naar Nagashima Spa Land, een dagje Kyoto met een bezoek aan het Nintendomuseum en de zaterdag kunnen we Osaka nog weer induiken. Dan gaan we zondag verder naar Tokio!
Je hoort in ieder geval niemand meer over het neerslagtekortquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:01 schreef Redefine het volgende:
De afgelopen vijf dagen en zeker vandaag kun je wel zien dat het herfst is. Storm, regen en grijze lucht
quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:18 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Baal momentje ben bezig met een rewatch van Dexter. Op Reddit stond toevallig een topic over het seizoen wat ik nu aan het kijken ben. Spoilert er iemand daar over Dexter: Resurrection
Nee. Al krijg je dan juist weer dat er overstromingen zijn doordat het eerst te droog wasquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hoort in ieder geval niemand meer over het neerslagtekort
Hier op de Veluwe niet hoor. Op een of andere manier was dit het natste stukje Nederland en hadden we geen tekort.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al krijg je dan juist weer dat er overstromingen zijn doordat het eerst te droog was
Veel plezier daar. Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:08 schreef Fred_B het volgende:
Groetjes uit Toverland![]()
En dan mogen jullie eens raden wie er tijdens één van onze ochtendritjes een Top 3-tijd hebben neergezet in de Maximus Blitz Bahn![]()
(En heus niet omdat die ondertussen al een uur dicht is na een wolkbreuk)
#How can I make this about me?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier daar. Ik ben daar nog nooit geweest.
Ja maar wij weten toch helemaal niet wie er op dat moment in het park aanwezig waren, verder? Ik neem aan dat het er duizenden geweest kunnen zijn? Dat maakt de kans dat het hier om jou ging statistisch nihil. Dus graag wat meer gedetailleerde data voordat we een degelijke gok kunnen wagen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:08 schreef Fred_B het volgende:
En dan mogen jullie eens raden wie er tijdens één van onze ochtendritjes een Top 3-tijd hebben neergezet in de Maximus Blitz Bahn![]()
Trump-wrong.gifquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wij weten toch helemaal niet wie er op dat moment in het park aanwezig waren, verder? Ik neem aan dat het er duizenden geweest kunnen zijn? Dat maakt de kans dat het hier om jou ging statistisch nihil. Dus graag wat meer gedetailleerde data voordat we een degelijke gok kunnen wagen.
Dapper hoorquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu voor de tiende keer in Troy!
Ik ben ook Flabbergasted…quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat was echt het láátste dat ik zou hebben gegokt.
Ben je inmiddels ook al voor een elfde keer geweest?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu voor de tiende keer in Troy!
Altijd eerst de handleiding lezenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:31 schreef Yesse het volgende:
Ik ben eens in de zoveel jaar 25 uur lang jarig. Mijn verjaardag valt regelmatig op de switch naar wintertijd. Vroeger was dat heerlijk, minder brak wakker worden. Nu betekent dat een uurtje langer dag omdat mini z’n biologische klok volgt
Ga jij nog stemmen? Kan je dat überhaupt nog?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef Strani het volgende:
Wat zal ik blij zijn wanneer Yesilgoz uit de politiek verdwijnt zeg. Onuitstaanbaar.
Ik kan in principe stemmen ja, maar dan moet ik me wel eerst aanmelden daarvoor. Ik heb in alle jaren dat ik hier woon maar één keer gestemd (D66) omdat de EU in die campagne een groot onderwerp was en dat gaat mij ook aan. Voor de rest vind ik dat het niet aan mij is om voor jullie dingen te beslissen, want ik heb verder niet echt sterke connecties met Nederland. Ook niet financieel.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga jij nog stemmen? Kan je dat überhaupt nog?
Als je niet stemt, dan stem je eigenlijk een beetje op iedereen, dus op op Yesilgozquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan in principe stemmen ja, maar dan moet ik me wel eerst aanmelden daarvoor. Ik heb in alle jaren dat ik hier woon maar één keer gestemd (D66) omdat de EU in die campagne een groot onderwerp was en dat gaat mij ook aan. Voor de rest vind ik dat het niet aan mij is om voor jullie dingen te beslissen, want ik heb verder niet echt sterke connecties met Nederland. Ook niet financieel.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je niet stemt, dan stem je eigenlijk een beetje op iedereen, dus op op Yesilgoz
En dan lachen we altijd de Belgen uit met hun politiekquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]Jullie moeten het allemaal echt zelf oplossen, vrees ik
Wat heeft ze nu weer gedaanquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef Strani het volgende:
Wat zal ik blij zijn wanneer Yesilgoz uit de politiek verdwijnt zeg. Onuitstaanbaar.
Zolang hun burgemeesters onder werktijd modelvliegtuigjes in elkaar kleven en telkens de mist in gaan met afgevaardigden van de minister is dat terechtquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan lachen we altijd de Belgen uit met hun politiek
Ja maar je kunt je toch aan iemand anders hebben geërgerd tijdens het debat?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb me dus echt aan niemand geërgerd tijdens het debat.
Komt misschien omdat ik niet gekeken heb.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb me dus echt aan niemand geërgerd tijdens het debat.
Komt misschien omdat ik niet gekeken heb.
Ja, misschien was er bijvoorbeeld wel iemand in de buurt op een appel aan het knagen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar je kunt je toch aan iemand anders hebben geërgerd tijdens het debat?
Ja, maar dat heb ik dus ook niet. En ik denk echt dat het geholpen heeft dat ik niet naar een groep blatende politici zat te luisteren, dan erger je je meteen een stuk minder aan van alles.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar je kunt je toch aan iemand anders hebben geërgerd tijdens het debat?
Bedankt voor deze wijze levensles!quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus, denk aan je bloeddruk en luister niet naar debatterende politici.
Dat niet doen is sowieso beter voor de algehele gezondheid.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus, denk aan je bloeddruk en luister niet naar debatterende politici.
Maar dat is te alle tijden terecht.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Max Verstappen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:08 schreef Fred_B het volgende:
Groetjes uit Toverland![]()
(En heus niet omdat die ondertussen al een uur dicht is na een wolkbreuk)
Waarom kijk je eigenlijk vrijwillig debatten als je niet stemt? Ik kijk ze niet eens terwijl ik wel stemquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]Jullie moeten het allemaal echt zelf oplossen, vrees ik
Spanjaarden zijn nu eenmaal niet zo slim.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waarom kijk je eigenlijk vrijwillig debatten als je niet stemt? Ik kijk ze niet eens terwijl ik wel stem
Niet alleen met hun politiek hoorquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ach het is vermakelijk, maar als jij een beter idee hebt qua activiteit sta ik ervoor open!quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waarom kijk je eigenlijk vrijwillig debatten als je niet stemt? Ik kijk ze niet eens terwijl ik wel stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |