Je hoort in ieder geval niemand meer over het neerslagtekortquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:01 schreef Redefine het volgende:
De afgelopen vijf dagen en zeker vandaag kun je wel zien dat het herfst is. Storm, regen en grijze lucht
quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:18 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Baal momentje ben bezig met een rewatch van Dexter. Op Reddit stond toevallig een topic over het seizoen wat ik nu aan het kijken ben. Spoilert er iemand daar over Dexter: Resurrection
Nee. Al krijg je dan juist weer dat er overstromingen zijn doordat het eerst te droog wasquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hoort in ieder geval niemand meer over het neerslagtekort
Hier op de Veluwe niet hoor. Op een of andere manier was dit het natste stukje Nederland en hadden we geen tekort.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al krijg je dan juist weer dat er overstromingen zijn doordat het eerst te droog was
Veel plezier daar. Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:08 schreef Fred_B het volgende:
Groetjes uit Toverland![]()
En dan mogen jullie eens raden wie er tijdens één van onze ochtendritjes een Top 3-tijd hebben neergezet in de Maximus Blitz Bahn![]()
(En heus niet omdat die ondertussen al een uur dicht is na een wolkbreuk)
#How can I make this about me?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier daar. Ik ben daar nog nooit geweest.
Ja maar wij weten toch helemaal niet wie er op dat moment in het park aanwezig waren, verder? Ik neem aan dat het er duizenden geweest kunnen zijn? Dat maakt de kans dat het hier om jou ging statistisch nihil. Dus graag wat meer gedetailleerde data voordat we een degelijke gok kunnen wagen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:08 schreef Fred_B het volgende:
En dan mogen jullie eens raden wie er tijdens één van onze ochtendritjes een Top 3-tijd hebben neergezet in de Maximus Blitz Bahn![]()
Trump-wrong.gifquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wij weten toch helemaal niet wie er op dat moment in het park aanwezig waren, verder? Ik neem aan dat het er duizenden geweest kunnen zijn? Dat maakt de kans dat het hier om jou ging statistisch nihil. Dus graag wat meer gedetailleerde data voordat we een degelijke gok kunnen wagen.
Dapper hoorquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu voor de tiende keer in Troy!
Ik ben ook Flabbergasted…quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat was echt het láátste dat ik zou hebben gegokt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |