fred grim en landzaat kan ook wel genot worden hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:12 schreef Caland het volgende:
Dit is niet leuk voor de houdbaarheidsdatum van Sjon.
Toch nog iets stijf. Kijk mij @Wotte doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:12 schreef TennethKaylor het volgende:
ajax heeft een uefa cup loting en staat nog na 3 potjes stijf onderaan
KNVB zag dit al aankomen natuurlijk met het plannen van de Klassieker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:12 schreef Caland het volgende:
Dit is niet leuk voor de houdbaarheidsdatum van Sjon.
Mooi hè het spel van Chelseaquote:
Stukje Fifa spelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:12 schreef Caland het volgende:
Itakura denkt het staat 5-1, ik ga in de spits lopen
Het zit Chelsea niet meequote:
Stukje rage-quitquote:
Bizarquote:
Misschien moeten ze die stekker bij Appie er eens uit trekken, kijken wat dat doetquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:13 schreef Wotte het volgende:
Ik begin te geloven dat iemand bij Ajax ongeluk brengt.
quote:
Wat gaat ie ijzen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat zelfs Cruijff gaat herijzen als dit zo doorgaat
De kleur van Sjons gezicht nadat Gordon (langs) kwamquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Het uittenue is ook nog eens vreselijk.
Nietszeggende kleur.
waarom heb jij van die fantasietjes en moet je ze verkapt als (al 100 keer gemaakt) 'grapje' posten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De kleur van Sjons gezicht nadat Gordon (langs) kwam
Ik durf dit bijna niet toe te geven maar ik moest wel lachen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die stekker bij Appie er eens uit trekken, kijken wat dat doet
Ik doe alles on Sjon in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef TennethKaylor het volgende:
[..]
waarom heb jij van die fantasietjes en moet je ze verkapt als (al 100 keer gemaakt) 'grapje' posten?
Ik weet niet hoe zijn spul er uit ziet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De kleur van Sjons gezicht nadat Gordon (langs) kwam
Bedankt!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd slaat dood
Tijd voor een informatieve video
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zijn spul er uit ziet.
Ik zou John wel doen trouwensquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd slaat dood
Hebben ook wel mazzel gehad met die rode prent natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteindelijk heeft Chelsea dus gelijk gehad om met de C-ploeg aan te treden @:hhh38
Dat rijmtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:24 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga zo ff pissen. Hoeveel goals ga ik missen?
Zondag. Avond. Mexico. Ben erbij!quote:
"Tegen bescherming van de zon"quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd slaat dood
Het is oktober.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste warme choco van het voetbalseizoen genuttigd.
Heerlijk.
Met of zonder slagroom?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk.
Ik verslik me in mijn popcornquote:
Zeker wel.quote:
360 graden, staat hij zelfde als hoe hij stondquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klinkt echt te ranzig voor woorden, echt waar. Zelfs mijn hond zou dit niet opeten. Die draait gelijk 360 graden en loopt weg bij dit aanzicht. Gad-ver-damme.
Je bent een minderwaardig mens.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk.
🤣quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
360 graden, staat hij zelfde als hoe hij stond
Wout wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mokio voegt echt niks toe vandaag.
Prima verdediger. Ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:39 schreef Black-Death het volgende:
Regeer komt ons redden, nog zo’n geweldige aankoop.
Heb je toch nog een mooie avond.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Ook superblij dat Regeer weer fit is, scheelt toch weer een puzzelstukje
Kom jij ook uit Limburg?quote:
Speciaal voor Henk Spaan vermoed ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Ochja meisje Fitzjim hadden we ook nog
Die zag ik in het uitvak staanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Speciaal voor Henk Spaan vermoed ik.
"Superjoden"quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:48 schreef Coco het volgende:
Ajax wint op de tribune.
'sjonnie rot op'
Zit 'ie niet in een rolstoel?quote:
Nee dat vind ik stom. Net als carnavalquote:
2e helft toch maar mooi de schade beperktquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:52 schreef Wotte het volgende:
Dit is een drama natuurlijk maar goed je had ook in Alkmaar geboren kunnen worden.
“Stukje inzet gezien”quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
We wachten met smart op het interview met Sjon.
Spelen met tien man, logisch dus.quote:
Zeker als je bedenkt dat je 75 minuten met een man minder speelt.quote:
taylor is geboren in alkmaarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:52 schreef Wotte het volgende:
Dit is een drama natuurlijk maar goed je had ook in Alkmaar geboren kunnen worden.
Goed om perspectief te houden in moeilijke tijden. Je hebt in ieder geval geen club die is gebouwd op winsten van woekerpolissen.quote:
Dat verklaart het een en anderquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had 4-0 voorspeld.
Nou ja bijna hetzelfde!
Moet hij weten.quote:
Wordt een lange winter.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Jullie staan stijf onderaan. Wat zegt dit over het perspextief?
Ze zegt recht waar het op staat!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Jullie staan stijf onderaan. Wat zegt dit over het perspectief?
Stukje ethiekquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:05 schreef ggmmisgek het volgende:
ronald de boer
lekker dubbelleven leiden genot
eerst trouwen met de kapster () en daarna lekker jaren vreemdgaan
nu lekker analyserengod
ondertussen qatar oppijpen en de oliedollars accepteren
jaaa genot
Valt me nog mee.quote:
Gisterenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
Leolinedance nog nooit zo enthousiast gezien
Hij zit nog (terecht) in de rush van gisteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
Leolinedance nog nooit zo enthousiast gezien
zeg datquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zit nog (terecht) in de rush van gisteren.
Dan heb je toch juist minder nodig om blij te worden met leedvermaakquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zit nog (terecht) in de rush van gisteren.
Lekker kankeren op andersmans keuzes ja. Wat doe jij zoal voor ultiem nuttigs?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:01 schreef ggmmisgek het volgende:
noah vahle
miljardairsdochter als ware nepo baby langs de lijn bij de champions league
je kunt alles worden en doen, en je gaat (andere) miljonairs interviewen
mien merkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:22 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
PME LEGEND zo mannelijk he
bitcoin kopenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Lekker kankeren op andersmans keuzes ja. Wat doe jij zoal voor ultiem nuttigs?
Ziggo is gewend Gullit in beeld te hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die kop van hem is wel erg overbelicht
ziggo wifiquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe ben jij zo snel? Snelle internet verbinding?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe ben jij zo snel? Snelle internet verbinding?
Nu je het zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:30 schreef leolinedance het volgende:
Wat ik zeg![]()
Waarom zeggen die voetbal lui dat altijd
Anders wordt de tandarts boos.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoord vervroegd zodat @:Zipportal op tijd z'n tanden kan poetsen
Ik eet mijn schoen op als Sneijder ooit een goede trainer wordt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:33 schreef 3rr0r het volgende:
Sneijder zet de Ajax selectie bij het vuil
Een situatieschets
[ afbeelding ]
Die heeft dan weer een goedkope snol truitje aanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord. Had moeten ruilen met Helene.
Aldi DVD-RWquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Chelsea- Ajax gaan we op USB-stick branden.
Ik ben een Westfries vriendquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:59 schreef Wotte het volgende:
Het enige dat goed is in die contreien is user @:tjacka
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:39 schreef RamboDirk het volgende:
Dit kun je gewoon uittekenen.
Ajax-Inter 0-2
Marseille-Ajax 4-0
Chelsea-Ajax 6-0
Ajax zit in een proces.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |