Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Napoli wordt compleet overlopen door PSV
FTFY.quote:
Wat was de grap?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:29 schreef Coco het volgende:
Mantingh maakt een leuke grap.
Bel de kranten!
Dat ze maar schoten van PSV blijven blocken en dan maar bij Lego moeten solliciteren.quote:
union is nog 8x ergerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe heeft dit team ooit van Telstar kunnen verliezen
Mijn vriendin was voor de tweede keer ooit mee naar een wedstrijd. Dan gebeuren er onmogelijke dingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe heeft dit team ooit van Telstar kunnen verliezen
Pics van je vriendinquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn vriendin was voor de tweede keer ooit mee naar een wedstrijd. Dan gebeuren er onmogelijke dingen
Ik kijk wel uit, zul je zien dat dan ineens FOK! failliet gaatquote:
Hij moest de Russen in de gaten houden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:33 schreef RipCity het volgende:
hahaha Neres kijkt nog suffer uit die ogen van hem dan 5 jaar geleden
Op een goede dag een hele leuke spelerquote:
Ik kan deze helaas niet goedkeuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:40 schreef Sabata het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, voor het eerst dat ik deze in positieve context mag gebruiken. Nice work, Dennis
Denk je dat de rest van het stadion anders is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ze zoeken altijd de grootste kneuzen in het publiek om in beeld te brengen he
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Denk je dat de rest van het stadion anders is?
Gewoon Dest op de bank zetten danquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
Dit ook zondag op de mat leggen en dan gaat Feyenoord er ook met grote cijfers aan.
Ja, dan welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
Dit ook zondag op de mat leggen en dan gaat Feyenoord er ook met grote cijfers aan.
De bal is rondquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dan wel
Tenzij Feyenoord ook heel goed speelt. Dan heb je een hele andere wedstrijd
Twee wedstrijden zijn nooit hetzelfde, twee helften zijn nooit hetzelfde
Sjon, bedankt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dan wel
Dit niveau zit niet in Feyenoord. Kom op…quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dan wel
Is bij feyenoord altijd makkelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ze zoeken altijd de grootste kneuzen in het publiek om in beeld te brengen he
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:51 schreef RAVW het volgende:
gewoon tegen de nummer 1 van Italië LOL 6 -2
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:51 schreef RAVW het volgende:
LOL + LOLquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:51 schreef RAVW het volgende:
Elke keer beginnen de Nederlandse clubs dramatisch in Europa, maar maken daarna een inhaalslag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:52 schreef RAVW het volgende:
Nederlandse clubs hadden volgens vele niets te zoeken in Europa.
PSV zegt .. hier hou me bier even vast
Zever7 doet het al in de broek voor zondag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volgens @:cr7 is het tegen de verhouding en is Napoli een flutploeg.
Sjon werkt aan een plan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt een korte polonaise dan
Dat indekgenot van jou ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
De 'PSV in Europa' meme krijgt een tik te verduren.
Die houden alleen zichzelf voor de gekquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
De 'PSV in Europa' meme krijgt een tik te verduren.
Nou ja, als je 6-2 had voorspeld was je met zachte hand naar de Grote Beek geleid…quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:56 schreef Zorro het volgende:
Gezein de voorspellingen hier kunnen we concluderen dat de kenners op FOK! met een vergrootglas gezocht moeten worden.
Ben jij Gordon?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:56 schreef leolinedance het volgende:
Obispo is wel een beest qua shape zeg
Bekijk het positief, je had dan ook gevraagd kunnen worden voor de oudejaarsconference.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, als je 6-2 had voorspeld was je met zachte hand naar de Grote Beek geleid…
Lucca is gewoon een domoor. Veel te agressief hoe hij reageert.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:58 schreef Adames het volgende:
Ben nog wel benieuwd naar die rode kaart
Als Lucca echt bedoelde dat de bal via het hoofd van Obispo ging en dat het dus een corner is, dan sta je toch wel voor lul
Gelukkig stond het al 3-1
Hij riep er het nodige bij, scheids zal dat ook gehoord hebben neem ik aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:58 schreef Adames het volgende:
Ben nog wel benieuwd naar die rode kaart
Als Lucca echt bedoelde dat de bal via het hoofd van Obispo ging en dat het dus een corner is, dan sta je toch wel voor lul
Gelukkig stond het al 3-1
Ik wilde het even bij Eindhoven de Gekste houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bekijk het positief, je had dan ook gevraagd kunnen worden voor de oudejaarsconference.
De keeper had er wel minstens 3 kunnen hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, als je 6-2 had voorspeld was je met zachte hand naar de Grote Beek geleid…
Vind het altijd wel wat spelbederf. Je kan prima de scheidsrechter een blinde mongool noemen en naderhand elkaar de hand schudden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij riep er het nodige bij, scheids zal dat ook gehoord hebben neem ik aan
Engelse clubs vallen vaak wat tegen in Europa en als ze morgen met 3-0 voorstaan, zullen ze hun krachten sparen voor de Premier League.quote:
BOSZINquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Bosz heeft het toch wel weer op de rit na die implosie van vorig seizoen. Had dat niet verwacht [/img]dus gewoon heel knap gedaan.
Zou nou ook niet direct zoveel waarde hechten aan de grote uitslag. Drie goals vallen na cadeautje van de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Bosz heeft het toch wel weer op de rit na die implosie van vorig seizoen. Had dat niet verwachtdus gewoon heel knap gedaan.
Het is de spits die eruit ging, niet iemand die de organisatie van de verdediging in de war gooitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou nou ook niet direct zoveel waarde hechten aan de grote uitslag. Drie goals vallen na cadeautje van de scheidsrechter.
Het is gewoon een knappe zege voor een Nederlandse clubquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou nou ook niet direct zoveel waarde hechten aan de grote uitslag. Drie goals vallen na cadeautje van de scheidsrechter.
En hiermee kunnen we naar bed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon een knappe zege voor een Nederlandse club
Ja met een man minder in een spel dat draait om overtallen. Heb je verder geen last van natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is de spits die eruit ging, niet iemand die de organisatie van de verdediging in de war gooit
Ook voor de rode kaart.was psv zeer dominant in de tweede helft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja met een man minder in een spel dat draait om overtallen. Heb je verder geen last van natuurlijk.
Dit was trouwens echt een bijzonder achterlijke rode kaart maar dat terzijde.
De scheids leek me inderdaad een kenner van zuidelijke gebaren- en niet-gebarentaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij riep er het nodige bij, scheids zal dat ook gehoord hebben neem ik aan
Als het voor die kaart al 5-1 had gestaan had Napoli ook niet mogen klagen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is doorgaans een moment waarop de wedstrijd saaier wordt omdat de tegenstander zich dan meer gaat terugtrekken. Echter, de manier waarop de doelpunten vallen, met name de laatste twee, dat is een topploeg waardig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens ben mag je ook best wel concluderen dat dit Napoli niet het Napoli van vorig seizoen is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is doorgaans een moment waarop de wedstrijd saaier wordt omdat de tegenstander zich dan meer gaat terugtrekken. Echter, de manier waarop de doelpunten vallen, met name de laatste twee, dat is een topploeg waardig.
En het was geen cadeautje van de scheids. Lucca gedroeg zich als een idioot. En speelde verder niets klaar. Sowieso... een spits die zelfs bij Ajax niets klaar speelde.
Napoli zit niet in hun beste fase, dat is duidelijk. Anders rol je ze ook niet met 6-2 op. En die gelijkmaker was een mazzeltje. Ik zeg dat vaker: als Nederlandse club moet het gewoon meezitten in de CL. En gisteren zat het overwegend mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens ben mag je ook best wel concluderen dat dit Napoli niet het Napoli van vorig seizoen is.
De manier waarop ze de 0-1 in no-time weggeven is natuurlijk pure comedy en Italiaanse ploeg onwaardig.
Ik heb enorm genoten van PSV, maar ik denk dat op dit moment iedere tegenstander voor Napoli lastig is.
Het enige wat Lucca voor die rode kaart goed deed was mensen bezig houden tijdens standaard situaties. Voor de rest was hij onzichtbaar en eigenlijk nutteloos voor Napoli en heeft deze vreemde rode kaart dus geen uitwerking op het resultaat gehad. Als PSV er gisteren 10 had gemaakt had niemand er wat van kunnen zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is doorgaans een moment waarop de wedstrijd saaier wordt omdat de tegenstander zich dan meer gaat terugtrekken. Echter, de manier waarop de doelpunten vallen, met name de laatste twee, dat is een topploeg waardig.
En het was geen cadeautje van de scheids. Lucca gedroeg zich als een idioot. En speelde verder niets klaar. Sowieso... een spits die zelfs bij Ajax niets klaar speelde.
5-0quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Chelsea - Ajax | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
Ajax doet het volgens mij altijd wel goed tegen Engelse ploegenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
7-1quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
PSV wel gezien?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond en zondag absent.
@:Coco
Hopelijk ben je wel vrij het het WK dartsen maat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Was aan het darten, enige avondje uit voor de komende weken gezien drukte.
1-1quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax doet het volgens mij altijd wel goed tegen Engelse ploegen
Dit wordt 4-1
quote:
quote:
quote:
1-2quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Mensen smeken me om een XXL-voorbeschouwing, in elk geval.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk ben je wel vrij het het WK dartsen maat.
Ik neem niemand serieus die dit niet een volkomen belachelijke rode kaart vindt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen knul.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen smeken me om een XXL-voorbeschouwing, in elk geval.
Hangt van de komende weken af, maatje.
Alsof er iemand wakker ligt van wie jij wel of niet serieus neemt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik neem niemand serieus die dit niet een volkomen belachelijke rode kaart vindt.
Ik ben hier een autoriteit. Een orakel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof er iemand wakker ligt van wie jij wel of niet serieus neemt.
Ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:39 schreef RamboDirk het volgende:
Dit kun je gewoon uittekenen.
Ajax-Inter 0-2
Marseille-Ajax 4-0
Chelsea-Ajax 6-0
Ajax zit in een proces.
Samengevat:quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:@maxi-mus
@Oriente
@fetX 3-0
@GGMM 6-0
@Scrummie 5-0
@PicoMMP
@onlogisch
@Mexicanobakker 10-0
@Tarado
@klaasweetalles
@3rr0r 3-0
@Caland 4-1
@DombohetOlifantje1
@R-woud93 7-1
@tong80
@Bezsen
@Pisces29 4-1
@Flitsbezorger
@WheeledWarrior 2-1
@Immerdebestebob
@Wotte 1-2
@ChevyCaprice 4-0
@de_boswachter 1-1
@kopiko 3-0
@Schanulleke 7-1
@RamboDirk 6-0
@Saekerhett 4-0
Jij hebt gezien hoe slecht Ajax is?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de redactie sport hier objectief en inclusief is @:GGMM
3-0quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Sjon ging niet naief spelen maar meer behoudend, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Geloof jij Sjon?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sjon ging niet naief spelen maar meer behoudend, toch?
3-0
4-1quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 3-0
@:GGMM 6-0
@:Scrummie 5-0
@:Mexicanobakker 10-0
@:3rr0r 3-0
@:Caland 4-1
@:R-woud93 7-1
@:Pisces29 4-1
@:WheeledWarrior 2-1
@:Wotte 1-2
quote:
quote:
Het wordt een pittige avond voor de Lage Landen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bayern München met Kompany als coach (Ex Anderlecht) Neemt het straks op tegen Club Brugge. Kompany die gebrand staat om Club Brugge pijn te doen zal dat zeker niet laten
5-0 wordt het helaas
Geen Salah, nice. Kijken of het uitpakt. Nu Chiesa nog meer tijd geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Je komt er toch niet achter, kan altijd zeggen dat de spelers niet deden wat hij ze heeft opgedragen.quote:
Bij Liverpool moet je raden hoe hun basis elf heten, alleen voor de in crowd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Gaat niet de mist in bij corners vandaarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:45 schreef TLC het volgende:
Pasveer opstellen, armoediger kan bijna niet
Zal wel beter de verdediging kunnen aansturen dan Jaros en toen Ramaj. Hoe moeilijk zal het zijn om je bek open te trekken als keeper tsja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:45 schreef TLC het volgende:
Pasveer opstellen, armoediger kan bijna niet
Met uitzondering van Caicedo en Fernandez, ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Speelt da Chelsea nou met een compleet B team?
Naja van de kosten van èèn Enzo Fernandez kan je de hele keuken kampioen Divisie en het complete rechter rijtje een seizoen overeind houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Speelt da Chelsea nou met een compleet B team?
Ik hoop dat dat schijttyfuskonijn zijn batterijtje leeg gaat en nooit meer vervangen wordtquote:
Het blijft voorlopig de enige manier om de begroting van Feyenoord omhoog te krikken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat schijttyfuskonijn zijn batterijtje leeg gaat en nooit meer vervangen wordt
Ze mogen ook wel eens jouw batterijtje vervangen denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het blijft voorlopig de enige manier om de begroting van Feyenoord omhoog te krikken.
ADHD MAAT. Dit is niet inclusief.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel eens jouw batterijtje vervangen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |