Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Napoli wordt compleet overlopen door PSV
FTFY.quote:
Wat was de grap?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:29 schreef Coco het volgende:
Mantingh maakt een leuke grap.
Bel de kranten!
Dat ze maar schoten van PSV blijven blocken en dan maar bij Lego moeten solliciteren.quote:
union is nog 8x ergerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe heeft dit team ooit van Telstar kunnen verliezen
Mijn vriendin was voor de tweede keer ooit mee naar een wedstrijd. Dan gebeuren er onmogelijke dingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe heeft dit team ooit van Telstar kunnen verliezen
Pics van je vriendinquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn vriendin was voor de tweede keer ooit mee naar een wedstrijd. Dan gebeuren er onmogelijke dingen
Ik kijk wel uit, zul je zien dat dan ineens FOK! failliet gaatquote:
Hij moest de Russen in de gaten houden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:33 schreef RipCity het volgende:
hahaha Neres kijkt nog suffer uit die ogen van hem dan 5 jaar geleden
Op een goede dag een hele leuke spelerquote:
Ik kan deze helaas niet goedkeuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:40 schreef Sabata het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, voor het eerst dat ik deze in positieve context mag gebruiken. Nice work, Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |