Met uitzondering van Caicedo en Fernandez, ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Speelt da Chelsea nou met een compleet B team?
Naja van de kosten van èèn Enzo Fernandez kan je de hele keuken kampioen Divisie en het complete rechter rijtje een seizoen overeind houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Speelt da Chelsea nou met een compleet B team?
Ik hoop dat dat schijttyfuskonijn zijn batterijtje leeg gaat en nooit meer vervangen wordtquote:
Het blijft voorlopig de enige manier om de begroting van Feyenoord omhoog te krikken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat schijttyfuskonijn zijn batterijtje leeg gaat en nooit meer vervangen wordt
Ze mogen ook wel eens jouw batterijtje vervangen denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het blijft voorlopig de enige manier om de begroting van Feyenoord omhoog te krikken.
ADHD MAAT. Dit is niet inclusief.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel eens jouw batterijtje vervangen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |