quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja
Ajax was het eerste kwartier alleraardigst tegen een heel zwak Chelsea. Vervolgens maakt Taylor een domme tackle, na VAR terecht rood. Gloukh wordt gewisseld. Chelsea maakt simpel twee goals. Daarna een domme overtreding Chelsea, penalty, Weghorst scoort. Weghorst krijgt schop op hoofd, geen rood, hij is volkomen ZIEDEND. Maakt uit woede een achterlijke tackle in het strafschopgebied, pingel, 3-1. En in de laatste minuut maakt Baas nog een domme overtreding, nog een pingel, 4-1.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Haha. Klinkt best grappig ook al ben ik voor Ajax. Kan het niet zien ivm werk maar dit belooft veel goeds!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja
Ajax was het eerste kwartier alleraardigst tegen een heel zwak Chelsea. Vervolgens maakt Taylor een domme tackle, na VAR terecht rood. Gloukh wordt gewisseld. Chelsea maakt simpel twee goals. Daarna een domme overtreding Chelsea, penalty, Weghorst scoort. Weghorst krijgt schop op hoofd, geen rood, hij is volkomen ZIEDEND. Maakt uit woede een achterlijke tackle in het strafschopgebied, pingel, 3-1. En in de laatste minuut maakt Baas nog een domme overtreding, nog een pingel, 4-1.
Dit klinkt best wel goorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dit klinkt echt te ranzig voor woorden, echt waar. Zelfs mijn hond zou dit niet opeten. Die draait gelijk 360 graden en loopt weg bij dit aanzicht. Gad-ver-damme.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Telegraaf ook schuld! Parool ook schuld! Het hele seizoen al joh, vanaf augustus al joh.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef ISVV het volgende:
Misschien is dit wel gunstig. Kroes zal zeggen dat Heitinga hier niks aan kan doen, Taylor is schuld!
Oké, domme wissel maar die hebben we niet gezien.
Ga je nou je gelijk halen op basis van een wedstrijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef Coco het volgende:
Ik ga een kijkje nemen in het Ajax topic.
o7
Dit is wat ik zo ongeveer verwacht van een modquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Gedraag je.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef Coco het volgende:
Ik ga een kijkje nemen in het Ajax topic.
o7
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga je nou je gelijk halen op basis van een wedstrijd?
2quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh drie penals tegen. Daar kun je de trainer niet voor ontslaan @:Alex
Lul van Gordon zal er wel goed tussendoor passenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Heitinga heeft mooie volle lippen
Ik heb altijd heel hard geroepen dat Sneijder geen rol moet krijgen bij Ajax, maar ik denk zowaar dat hij er tactisch en peoplemanagement-technisch er meer van snapt dan Heitingaquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klinkt echt te ranzig voor woorden, echt waar. Zelfs mijn hond zou dit niet opeten. Die draait gelijk 360 graden en loopt weg bij dit aanzicht. Gad-ver-damme.
Goor ben jij het?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Heitinga heeft mooie volle lippen
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]![]()
Jij lijdt volgens mij aan de meest ernstige vorm van autisme ooit. Hoezo niet buiten je patronen kunnen denken
RobinOok in CUL / Tosti topic
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lul van Gordon zal er wel goed tussendoor passen
We hebben meer Japanse users nodig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.
Het is echt heel erg lekker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".
Tadaaaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef bbuddybb het volgende:
Wachten op de 5-1 zo. Zou die voor de zestigste minuut vallon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |