Dat is bloed meestalquote:
Dat is bloed wel vakerquote:
Ben jij wellicht voor Ajax?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit was wel een bewuste hoor... je ziet het aan die kop van die speler
Twente - Ajax voor welke club ga jij zondag juichen? Ik weet het wel Ajax.quote:
Al besprokenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is bloed wel vaker
HAHAHAHAHAHAHA
Al besprokenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is bloed wel vaker
HAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit was wel een bewuste hoor... je ziet het aan die kop van die speler
quote:
Al besproken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is bloed wel vaker
HAHAHAHAHAHAHA
Ik juich voor je moeder.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twente - Ajax voor welke club ga jij zondag juichen? Ik weet het wel Ajax.
En als Twente wint is dat maar bijvangst.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was bewust je been met kracht naar beneden duwen en dan hopen dat je ‘per ongeluk’ iets raakt.
Je bent zelf een klein tikje.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Black-Death het volgende:
Klein tikje van Taylor is rood, maar Weghorst met een bebloed gezicht niet eens geel? Wtf
Aanslag vol op de enkel is roodquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Black-Death het volgende:
Klein tikje van Taylor is rood, maar Weghorst met een bebloed gezicht niet eens geel? Wtf
Ja, maar ik durf ook gewoon te zeggen dat die van Taylor terecht was.quote:
Dat was echt niet per ongelukquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanslag vol op de enkel is rood
Voet die bij een val per ongeluk op iemands hoofd komt is inderdaad niet eens geel
Die man verdient bier.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel smerig van die van Celsie, was denk ik een bewussie.
Leuk voor de derde keer die opmerkingquote:
Bij Wout is niks rood. Alles toegestaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Belachelijk dat de VAR dit niet overduidelijk ziet als rood
Maar het was ook net niet opzettelijk genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat was echt niet per ongeluk
Een goede tegenstander wint hiervan ja.quote:
100% opzettelijk dat ziet iedereen die niet blind isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het was ook net niet opzettelijk genoeg.
In een val moeilijk hard te makenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
100% opzettelijk dat ziet iedereen die niet blind is
Gelukkig hebben we een fantastische vrijetrappen-coach aangetrokkenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:42 schreef Black-Death het volgende:
Ik vind buitenspel bij een standaardsituatie uitermate dom.
Gelukkig zit die vanavond niet in de studioquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat Danny dit juist rood vindt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
is dit hoe jij als 'bank nazi' je zaken ook beoordeelt?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
In een val moeilijk hard te maken
Die elleboog van Weghorst zaterdag, die was 100% opzettelijk
Ik vond het wel geelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het was ook net niet opzettelijk genoeg.
Met zijn tbs met dwangverpleging gedrag is hij nu in zijn kracht.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:42 schreef TennethKaylor het volgende:
ik ben blij dat we in een tijd leven dat wout weghorst de enige ajacied is die wat kan
GENOT
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat hij actief z'n voet inzet, heeft niks met slechts een val te makenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:22-10-2025 @ 21:43:32
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [2025/26] UEFA Champions League #16 Woutgod"
Nee, daar mag ik wel vrijelijk aannames doenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:43 schreef TennethKaylor het volgende:
[..]
is dit hoe jij als 'bank nazi' je zaken ook beoordeelt?
Met zijn linkerknie.quote:
Zeer zeker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Toch is deze pot niet onvermakelijk.
Nee die speelde gisterenquote:
Wordt wel tijd ja, duurt lang.quote:
Lijkt wel bij PSVquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:45 schreef TennethKaylor het volgende:
wat is dat trouwens voor aids goal tune
Chelsea Dagger.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:45 schreef TennethKaylor het volgende:
wat is dat trouwens voor aids goal tune
Wout? Ja eensquote:
Wat leuk dat je zo met mij bezig bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twente - Ajax voor welke club ga jij zondag juichen? Ik weet het wel Ajax.
En als Twente wint is dat maar bijvangst.
Hallo Jojo.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zo met mij bezig bent.
En Brabbie nog vaak in bed ligt te stinken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef Caland het volgende:
Het is te hopen dat Dolberg nog heel lang geblesseerd blijft
Je bent zelf leukquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zo met mij bezig bent.
Hij heeft een contract.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef leolinedance het volgende:
Waarom staat er een bejaarde op goal bij Ajax?
Omdat Heitingaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef leolinedance het volgende:
Is altijd, met enkele uitzonderingen zoals gisteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Tweede helft zal wel rustig zijn hier.
Brobbey speelt niet meer bij Ajaxquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En Brabbie nog vaak in bed ligt te stinken.
Omdat we een jonge keeper hebben gehuurd die blijkbaar niet goed genoeg kan coachen... ben wel benieuwd hoe ze dat dan volgend jaar hebben bedacht met Heerkens als 1e keeperquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef leolinedance het volgende:
Als ‘ie straks de 4-1 maakt tegen Heracles gaat hij weer een kruisje doen naar het publiekquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weghorst met zijn Harry Potter littekentje die als een mongool een sliding maakt
Wat is dit genieten
Bloed zweet en tranen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het met onze woning wel goed maatje
Klopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef TheVulture het volgende:
McConnell speelt zo slecht nog niet trouwens, als een soort vlag op een modderschuit
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef Wotte het volgende:
Het is wel hilarisch dat ook werkelijk alles wat mis kan gaan in een wedstrijd dan ook steeds weer misgaat.
Ben geen fan van Sjon maar dit circus valt ook niet tegenaan te managen.
Hij roept het over zichzelf afquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef Wotte het volgende:
Het is wel hilarisch dat ook werkelijk alles wat mis kan gaan in een wedstrijd dan ook steeds weer misgaat.
Hilarischquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een totaaldebiel die Wegworst.
En toch zegt iets me dat dit onder Farioli niet was gebeurd, zo'n Taylor wil zich nu juist overdadig bewijzen omdat het allemaal zo kut loopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef Wotte het volgende:
Weet ik ook wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brobbey speelt niet meer bij Ajax
Komt ie.quote:
Wij ook niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef onlogisch het volgende:
Het Chelsea publiek neemt Ajax niet serieus
Dat. Die voet doet het hem, moker dom.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
Die eerste was niks, daarna gaat hij ook wel achterlijk op zijn voet staan ja
Motoriek van Andre Bahia
Eerst even rusten hoor.quote:
Hoop dat ie rood pakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, die moet je nu wel wisselen. Dat komt niet meer goed.
Nou het gebrek aan zelfvertrouwen maakt dat er van dit soort acties worden gedaan... dus indirect roep je dit soort dingen wel altijd over jezelf afquote:
Maar ook niet aan de scheids. Wel aan de onkunde van de spelers.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat Ajax hier weer verliest door de scheidsrechter. Net als de vorige keer rood en twee pingels tegen.
Dat kan je niet aan Heitinga verwijten
Weghorst dit seizoen is echt een complete episode.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, die moet je nu wel wisselen. Dat komt niet meer goed.
Hij voelde het wellicht het aankomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM kijkt zeker bij vrienden vanavond?
hier kan heitinga niks aan doen, je moet hem nu juist steunenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou die trainer van Ajax wisselen in de rust.
niet mee eens, dit is gewoon pech..nu moet je hem juist steunen en motiverenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het gebrek aan zelfvertrouwen maakt dat er van dit soort acties worden gedaan... dus indirect roep je dit soort dingen wel altijd over jezelf af
Hoe hard juichte jij nog bij de vijfde goal tegen Heracles?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef Caland het volgende:
Het Chelsea publiek juicht niet eens meer
Demasqué
Ik dacht ook even... hoor ik dat goed....quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Ajax wordt in de stromende regen afgedroogd”
HAHAHAHAHA
Hij gaat overduidelijk op zijn voet staan. Dat is een pingel. Zo simpel is het, Mexicano.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit wel een beetje een schwalbe.
Hij gaat wel liggen omdat ie iets voelt, niet omdat ie last had van dat er op zijn voet gestaan werd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij gaat overduidelijk op zijn voet staan. Dat is een pingel. Zo simpel is het, Mexicano.
Om hem te beschermen tegen Wout in de catacomben.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:52 schreef Black-Death het volgende:
Waarom bleef die scheids met stewards op het veld staan?
Taylor 2 gram te veel, de rest te weinigquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Weghorst heeft echt een gram te veel gehad
Dat maakt toch niks uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gaat wel liggen omdat ie iets voelt, niet omdat ie last had van dat er op zijn voet gestaan werd.
Wat denk jij dat er momenteel met de gifbeker moet gebeuren?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 50 euro op "Je zit overduidelijk in de hoek waar de klappen vallen"
Het was een penalty en een fopduik tegelijk.quote:
Ja uiteraard, maar ik zit naast de vriend van Gordon en Heitinga denk ikquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook!
Heeft iemand een samenvatting voor mij van de eerste helft?
Ja ik ook, maar voor de Ajacieden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb anders zelden zo genoten van een helft
Volkomen meltdown genot
Welkom.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook!
De eerste is al leeg, de tweede is al aangebrokenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er momenteel met de gifbeker moet gebeuren?
Ik juich überhaupt zelden als ik thuis op de bank ligquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe hard juichte jij nog bij de vijfde goal tegen Heracles?
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook!
Wout is Woutquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook!
Stoer!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik juich überhaupt zelden als ik thuis op de bank lig
Ik ben geen 13 meer
Eens behalve dat Gloukh wel een logische wissel is in die situatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja
Ajax was het eerste kwartier alleraardigst tegen een heel zwak Chelsea. Vervolgens maakt Taylor een domme tackle, na VAR terecht rood. Gloukh wordt gewisseld. Chelsea maakt simpel twee goals. Daarna een domme overtreding Chelsea, penalty, Weghorst scoort. Weghorst krijgt schop op hoofd, geen rood, hij is volkomen ZIEDEND. Maakt uit woede een achterlijke tackle in het strafschopgebied, pingel, 3-1. En in de laatste minuut maakt Baas nog een domme overtreding, nog een pingel, 4-1.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja
Ajax was het eerste kwartier alleraardigst tegen een heel zwak Chelsea. Vervolgens maakt Taylor een domme tackle, na VAR terecht rood. Gloukh wordt gewisseld. Chelsea maakt simpel twee goals. Daarna een domme overtreding Chelsea, penalty, Weghorst scoort. Weghorst krijgt schop op hoofd, geen rood, hij is volkomen ZIEDEND. Maakt uit woede een achterlijke tackle in het strafschopgebied, pingel, 3-1. En in de laatste minuut maakt Baas nog een domme overtreding, nog een pingel, 4-1.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Haha. Klinkt best grappig ook al ben ik voor Ajax. Kan het niet zien ivm werk maar dit belooft veel goeds!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja
Dit klinkt best wel goorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dit klinkt echt te ranzig voor woorden, echt waar. Zelfs mijn hond zou dit niet opeten. Die draait gelijk 360 graden en loopt weg bij dit aanzicht. Gad-ver-damme.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Telegraaf ook schuld! Parool ook schuld! Het hele seizoen al joh, vanaf augustus al joh.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef ISVV het volgende:
Misschien is dit wel gunstig. Kroes zal zeggen dat Heitinga hier niks aan kan doen, Taylor is schuld!
Oké, domme wissel maar die hebben we niet gezien.
Ga je nou je gelijk halen op basis van een wedstrijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef Coco het volgende:
Ik ga een kijkje nemen in het Ajax topic.
o7
Dit is wat ik zo ongeveer verwacht van een modquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Gedraag je.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef Coco het volgende:
Ik ga een kijkje nemen in het Ajax topic.
o7
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga je nou je gelijk halen op basis van een wedstrijd?
2quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh drie penals tegen. Daar kun je de trainer niet voor ontslaan @:Alex
Lul van Gordon zal er wel goed tussendoor passenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Heitinga heeft mooie volle lippen
Ik heb altijd heel hard geroepen dat Sneijder geen rol moet krijgen bij Ajax, maar ik denk zowaar dat hij er tactisch en peoplemanagement-technisch er meer van snapt dan Heitingaquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klinkt echt te ranzig voor woorden, echt waar. Zelfs mijn hond zou dit niet opeten. Die draait gelijk 360 graden en loopt weg bij dit aanzicht. Gad-ver-damme.
Goor ben jij het?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Heitinga heeft mooie volle lippen
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]![]()
Jij lijdt volgens mij aan de meest ernstige vorm van autisme ooit. Hoezo niet buiten je patronen kunnen denken
RobinOok in CUL / Tosti topic
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lul van Gordon zal er wel goed tussendoor passen
We hebben meer Japanse users nodig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.
Het is echt heel erg lekker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".
Tadaaaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef bbuddybb het volgende:
Wachten op de 5-1 zo. Zou die voor de zestigste minuut vallon?
nee die autisme post nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".
(Jij weet toch wel dat die autisme post een reactie is op de tosti-copypasta?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |