Dat is bloed meestalquote:
Dat is bloed wel vakerquote:
Ben jij wellicht voor Ajax?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit was wel een bewuste hoor... je ziet het aan die kop van die speler
Twente - Ajax voor welke club ga jij zondag juichen? Ik weet het wel Ajax.quote:
Al besprokenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is bloed wel vaker
HAHAHAHAHAHAHA
Al besprokenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is bloed wel vaker
HAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit was wel een bewuste hoor... je ziet het aan die kop van die speler
quote:
Al besproken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is bloed wel vaker
HAHAHAHAHAHAHA
Ik juich voor je moeder.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twente - Ajax voor welke club ga jij zondag juichen? Ik weet het wel Ajax.
En als Twente wint is dat maar bijvangst.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was bewust je been met kracht naar beneden duwen en dan hopen dat je ‘per ongeluk’ iets raakt.
Je bent zelf een klein tikje.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Black-Death het volgende:
Klein tikje van Taylor is rood, maar Weghorst met een bebloed gezicht niet eens geel? Wtf
Aanslag vol op de enkel is roodquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef Black-Death het volgende:
Klein tikje van Taylor is rood, maar Weghorst met een bebloed gezicht niet eens geel? Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |