Lul van Gordon zal er wel goed tussendoor passenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Heitinga heeft mooie volle lippen
Ik heb altijd heel hard geroepen dat Sneijder geen rol moet krijgen bij Ajax, maar ik denk zowaar dat hij er tactisch en peoplemanagement-technisch er meer van snapt dan Heitingaquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klinkt echt te ranzig voor woorden, echt waar. Zelfs mijn hond zou dit niet opeten. Die draait gelijk 360 graden en loopt weg bij dit aanzicht. Gad-ver-damme.
Goor ben jij het?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Heitinga heeft mooie volle lippen
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]![]()
Jij lijdt volgens mij aan de meest ernstige vorm van autisme ooit. Hoezo niet buiten je patronen kunnen denken
RobinOok in CUL / Tosti topic
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lul van Gordon zal er wel goed tussendoor passen
We hebben meer Japanse users nodig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou nou nou, laten we het gezellig houden.
Het is echt heel erg lekker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".
Tadaaaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef bbuddybb het volgende:
Wachten op de 5-1 zo. Zou die voor de zestigste minuut vallon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |