Dat maakt toch niks uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gaat wel liggen omdat ie iets voelt, niet omdat ie last had van dat er op zijn voet gestaan werd.

Wat denk jij dat er momenteel met de gifbeker moet gebeuren?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 50 euro op "Je zit overduidelijk in de hoek waar de klappen vallen"

Het was een penalty en een fopduik tegelijk.quote:

Ja uiteraard, maar ik zit naast de vriend van Gordon en Heitinga denk ikquote:

quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook!
Heeft iemand een samenvatting voor mij van de eerste helft?

Ja ik ook, maar voor de Ajacieden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb anders zelden zo genoten van een helft
Volkomen meltdown genot

Welkom.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook!

De eerste is al leeg, de tweede is al aangebrokenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er momenteel met de gifbeker moet gebeuren?

Ik juich überhaupt zelden als ik thuis op de bank ligquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe hard juichte jij nog bij de vijfde goal tegen Heracles?

Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook!

Wout is Woutquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook!

Stoer!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik juich überhaupt zelden als ik thuis op de bank lig
Ik ben geen 13 meer

Eens behalve dat Gloukh wel een logische wissel is in die situatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja
Ajax was het eerste kwartier alleraardigst tegen een heel zwak Chelsea. Vervolgens maakt Taylor een domme tackle, na VAR terecht rood. Gloukh wordt gewisseld. Chelsea maakt simpel twee goals. Daarna een domme overtreding Chelsea, penalty, Weghorst scoort. Weghorst krijgt schop op hoofd, geen rood, hij is volkomen ZIEDEND. Maakt uit woede een achterlijke tackle in het strafschopgebied, pingel, 3-1. En in de laatste minuut maakt Baas nog een domme overtreding, nog een pingel, 4-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |