Bedankt!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd slaat dood
Tijd voor een informatieve video
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zijn spul er uit ziet.
Ik zou John wel doen trouwensquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd slaat dood
Hebben ook wel mazzel gehad met die rode prent natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteindelijk heeft Chelsea dus gelijk gehad om met de C-ploeg aan te treden @:hhh38
Dat rijmtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:24 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga zo ff pissen. Hoeveel goals ga ik missen?
Zondag. Avond. Mexico. Ben erbij!quote:
"Tegen bescherming van de zon"quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd slaat dood
Het is oktober.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste warme choco van het voetbalseizoen genuttigd.
Heerlijk.
Met of zonder slagroom?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk.
Ik verslik me in mijn popcornquote:
Zeker wel.quote:
360 graden, staat hij zelfde als hoe hij stondquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klinkt echt te ranzig voor woorden, echt waar. Zelfs mijn hond zou dit niet opeten. Die draait gelijk 360 graden en loopt weg bij dit aanzicht. Gad-ver-damme.
Je bent een minderwaardig mens.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |