Bizarquote:
Misschien moeten ze die stekker bij Appie er eens uit trekken, kijken wat dat doetquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:13 schreef Wotte het volgende:
Ik begin te geloven dat iemand bij Ajax ongeluk brengt.
quote:
Wat gaat ie ijzen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat zelfs Cruijff gaat herijzen als dit zo doorgaat
De kleur van Sjons gezicht nadat Gordon (langs) kwamquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Het uittenue is ook nog eens vreselijk.
Nietszeggende kleur.
waarom heb jij van die fantasietjes en moet je ze verkapt als (al 100 keer gemaakt) 'grapje' posten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De kleur van Sjons gezicht nadat Gordon (langs) kwam
Ik durf dit bijna niet toe te geven maar ik moest wel lachen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die stekker bij Appie er eens uit trekken, kijken wat dat doet
Ik doe alles on Sjon in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef TennethKaylor het volgende:
[..]
waarom heb jij van die fantasietjes en moet je ze verkapt als (al 100 keer gemaakt) 'grapje' posten?
Ik weet niet hoe zijn spul er uit ziet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De kleur van Sjons gezicht nadat Gordon (langs) kwam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |