SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
We hebben een heel zwaar leven schijnbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
paaz, ik kan het niet, bindingsangst, stress
Dit is wel de grootste wat-als ooit aan het worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die gast had raak moeten schieten.
Hij kon zelfs het oor niet eens raken.
Misschien was het wel gewoon een campagnestuntquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel de grootste wat-als ooit aan het worden.
grote kans, die kilo verband om zn oor en als je nu kijkt geen litteken te zien...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een campagnestunt
bijna Halloweenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. @:bitterbal kan weer trots zijn.
Toen ik bijna thuis was en met de fiets door de brandgang reed, zag ik wel een hele donkere schaduw. In onze brandgang staat er aan het begin een lantaarnpaal en dan met iets voorbij het midden van het eerste stuken dan weer een bij de opening richting onze straat. Die middelste en de eerste staan met te ver uit elkaar waardoor er een onverlicht stuk overblijft. En op die plek zag ik een wel erg donkere schaduw. Toen ik die nadere tot op een halve meter begon die schaduw weg te rennen en bleek het een zwarte kat te zijn.
Stunt was het zeker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een campagnestunt
Voorzichtig bijten!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vanavond satéwraps gemaakt, op zich wel lekker alleen gaf het zo'n teringzooi tijdens het eten
Maakte niet uit, stroomde er aan alle kanten uitquote:
Oh ja, die kat was al aan het oefenen.quote:
En dan Halloween feestje houdenquote:
Irritant datquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakte niet uit, stroomde er aan alle kanten uit![]()
Je moet ook wel het stokje verwijderenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vanavond satéwraps gemaakt, op zich wel lekker alleen gaf het zo'n teringzooi tijdens het eten
die belt niet terugquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
spam nummer belt..
ik neem op met mn suffe kop, blijkt kpn te zijn, die wilde wel een aanbod doen..
oh.. over dat...
*insert stevige rant dat ik al weken wacht op mn al bestelde aansluiting*
oh, is het goed als ik even ga uit zoeken?
*even later*
ja, is het goed als mijn manager u later terug belt met meer informatie en compensatie?
nu dus wachten wat ze te melden hebben
Oh moest dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook wel het stokje verwijderen
Hoor je nooit meer wat vanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
spam nummer belt..
ik neem op met mn suffe kop, blijkt kpn te zijn, die wilde wel een aanbod doen..
oh.. over dat...
*insert stevige rant dat ik al weken wacht op mn al bestelde aansluiting*
oh, is het goed als ik even ga uit zoeken?
*even later*
ja, is het goed als mijn manager u later terug belt met meer informatie en compensatie?
nu dus wachten wat ze te melden hebben
KPNizno.quote:
het hielp vast niet dat , toen hij suggereerde om een nieuwe order er in te zetten (omdattie niet goed door gekomen was), ik de klantenservice maar gewoon incompetent ging noemen?quote:
Al die grote bedrijven huren beldozen in om klanten te werven...quote:
Dat is het vaak ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het hielp vast niet dat , toen hij suggereerde om een nieuwe order er in te zetten (omdattie niet goed door gekomen was), ik de klantenservice maar gewoon incompetent ging noemen?
nou het is denk ik vaak gebrek aan tooling en rechten, niet zozeer dat de medewerkers incompetent zijnquote:
grote kans dat als ze een nieuwe order er in zouden knallen dat die gewoon vast loopt omdat de eerste er al in staat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nou het is denk ik vaak gebrek aan tooling en rechten, niet zozeer dat de medewerkers incompetent zijn
Of dat je twee keer een factuur krijgtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote kans dat als ze een nieuwe order er in zouden knallen dat die gewoon vast loopt omdat de eerste er al in staat.
dat wordt een feestjequote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat je twee keer een factuur krijgt
of dat idd. nog leukerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat je twee keer een factuur krijgt
6 maanden bezig om het teruggedraaid te krijgen na driehonderd mailtjes en belletjesquote:
meh, we gaan het merken of ze mij wel als klant willenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 maanden bezig om het teruggedraaid te krijgen na driehonderd mailtjes en belletjes
Ik heb bij een beldoos gewerktquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Al die grote bedrijven huren beldozen in om klanten te werven...
Vandaar dat ze ook belden terwijl hij al besteld had. want zij zien dat niet...
Dus het wordt echt niet door zijn manager opgepakt, die werkt namelijk niet bij KPN
Als die bedrijven en KPN goed samen zouden werken was er een kleine kans dat het intern bij KPN binnen zou komen... maar dat zal niet gebeuren.
Ja vond het al wat stevigquote:
Ik vergeet steeds KPN te bellenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Shit ik vergeet steeds ziggo te bellen.
inbound callcenter is TOTAAL iets anders dan outbound callcenter.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij een beldoos gewerktAl deed ik geen verkoop maar klantenservice.
quote:
waarom willen jullie bellen als het blijkbaar niet belangrijk genoeg is om het te onthouden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Shit ik vergeet steeds ziggo te bellen.
Ik heb ooit bij zo'n beldoos wel in de verkoop gezeten (lotto lotenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij een beldoos gewerktAl deed ik geen verkoop maar klantenservice.
Omdat het net niet belangrijk genoeg is om de hele dag mee bezig te zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom willen jullie bellen als het blijkbaar niet belangrijk genoeg is om het te onthouden?
En wat erbij?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
een of andere diepvries met o.a. salami en wat groente enzo
quote:
quote:
Nietsquote:
Kan er toch nog best eentje bij?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets
Ik had eerder al een muffin gesnoept
Wat ist etto?quote:
vlinder gaat me in elkaar rammen als ik niet accuut normaal doequote:
Ik had er eerder ook al een 2e gesnoeptquote:
Vlinder is een slimme meidquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder gaat me in elkaar rammen als ik niet accuut normaal doe
Zijn ze inmiddels nog niet op danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er eerder ook al een 2e gesnoept
Doe dat dan ook eens een keerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder gaat me in elkaar rammen als ik niet accuut normaal doe
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeMaar dat is ook al 3 dagen geleden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat gaan we allemaal kopen?quote:
Ja, ik gaf alleen aan dat ik het principe ken omdat ik zelf in zo’n constructie heb gewerkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inbound callcenter is TOTAAL iets anders dan outbound callcenter.
Ja maandag gebakkenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is ook al 3 dagen geleden ofzo
Challenge acceptedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maandag gebakken
Ik eet toch niet 20 muffins in 3 dagen
Nee zou wel wat weinig zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maandag gebakken
Niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maandag gebakken
20 muffins in maar 3 dagen is toch easypeasy voor een KSC'er?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maandag gebakken
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zou wel wat weinig zijn inderdaad
quote:
VreetSC representquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
20 muffins in maar 3 dagen is toch easypeasy voor een KSC'er?
Is pas laat toch?quote:
quote:
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zijn het 20 dezelfde?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
20 muffins in 3 dagen is iets minder dan 7 per dag.
Is te doen. Komen de muffins daarna je strot uit? Misschien.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurant
De eerste buiten Nederland!MeetwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurant
De eerste buiten Nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik weet niet wat ess gebakken heeftquote:
Meeten bij die kleine Schwesterquote:
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ikea gaat 10 uur open, wij zijn er om 9:59.
Zo rollen wij dan ook wel weer
Ben je gek?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?
Ja, want 1 batch van 20 muffins gebakkenquote:
Dat staat daar los vanquote:
Is dit een retorische vraag?quote:
Kruidige appelmuffinsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ess gebakken heeft
Dat maakt het wel lastigerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, want 1 batch van 20 muffins gebakken
Gratis koffie scorenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?
@bitterbal kan meer dozen opslag kopen danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, ze hebben nu wel 10% korting op banken bij de Ikea
Zoiets heb ik ook. Ik zit nooit op dat loungedeelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Deze is wel leuk https://www.ikea.com/nl/n(...)t-s49304142/#content
Ik vrijwel altijdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Ik zit nooit op dat loungedeel
Alsof jij nu al gaat slapenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
ABN: inkomens werkenden stijgen harder dan de prijs van boodschappen - https://nos.nl/l/2587395
Uhh ok
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond koeien gered uit een brandende stalKoetjes
*checkt banksaldoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
ABN: inkomens werkenden stijgen harder dan de prijs van boodschappen - https://nos.nl/l/2587395
Uhh ok
Harder en meer werken dan worden de boodschapjes vanzelf relatief goedkoper.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Uhh ok
Was het maar waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, je bricklink bestelling is binnen
quote:
Die weddenschap durf ik wel aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heitinga gaat de kerst niet halen.
Moet je dan weer iemand zo gek krijgen om daar trainer te worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel aan.
Na de wedstrijden tegen AZ en Chelsea kijk ik er niet eens van op als ie volgende week niet eens gaat halen
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel aan.
Na de wedstrijden tegen AZ en Chelsea kijk ik er niet eens van op als ie volgende week niet eens gaat halen
Haha true truequote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.
Voor zo'n salaris mogen ze wel een beetje fatsoenlijk spelen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelen
ontsla dan de spelers
Dan heeft Ajax er nu niet veel meer overquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelen
ontsla dan de spelers
Omdat trainers die aangenomen om puin te ruimen door het bestuur opgeofferd worden om de aandeelhouders tevreden te houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee wie Esther Ouwehand isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Die Esther Ouwehand is een psychiatrische patiënt.
+1 voor wie dit ook gewoon ziet, -100 en terug naar af voor wie niet.
Ze kijkt ook alsof ze een handje pillen op heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Die Esther Ouwehand is een psychiatrische patiënt.
+1 voor wie dit ook gewoon ziet, -100 en terug naar af voor wie niet.
trui aan, problem solvedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Het begint fris te worden in huis. Het stookseizoen nadert
ja, allemaal de schuld van Taylor Swiftquote:Taylor voelt zich verantwoordelijk voor fors verlies Ajax
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:02 schreef mschol het volgende:
bedtijd
volgens mij als laatste KSC'er deze avond..
niet helemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:02 schreef mschol het volgende:
bedtijd
volgens mij als laatste KSC'er deze avond..
Morguh Koenquote:
Hetzelfde zie je bij managers.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds. Alleen school verruilt voor werk en Mario voor .quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je snel naar huis wilde na school zodat je mario kan spelen
Zo dan jij bent van de vroegequote:
Das kudtquote:
Is goed stalinquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harder en meer werken dan worden de boodschapjes vanzelf relatief goedkoper.
beetje de file voor zijn he. Genoeg regen gehad onderweg maar geen filequote:
Beter, zonde files rijd het tenminste lekker door.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje de file voor zijn he. Genoeg regen gehad onderweg maar geen file
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:22 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je al een soort van wakker bent, maar die wekker toch enorm kut is...
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:23 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguheerst maar even lopen straks
Morguh herenquote:
Dan had je er nog wat aan hequote:
Nee die is vanavond pasquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:33 schreef Nattekat het volgende:
Zouden dagjesmensen nu braaf thuis blijven vanwege de storm?
Je kunt gerust de trein nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:33 schreef Nattekat het volgende:
Zouden dagjesmensen nu braaf thuis blijven vanwege de storm?
Dagjesmensen slapen uit, dus in de ochtend heb ik er toch geen last van.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt gerust de trein nemen.
Hehehehe
Neejoh, vooral regen gehad afgelopen nacht. De wind begint nu wat aan te trekken maar het echte werk komt nog.quote:
volgens BR pas om 20:00 windkracht 6 met zware windstoten etcquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh, vooral regen gehad afgelopen nacht. De wind begint nu wat aan te trekken maar het echte werk komt nog.
Tijdens de spits al?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Code oranje gaat ook maar 4 uur eerder in
Windkracht 6 zullen ze geen code oranje voor geven...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens BR pas om 20:00 windkracht 6 met zware windstoten etc
nee dat is meer voor de windstoten :quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Windkracht 6 zullen ze geen code oranje voor geven...
Was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:55 schreef mschol het volgende:
ik ga gewoon de storm trotseren vanmiddag op de fiets
waai ik weg, tja dan waai ik weg
VOCHTIG POESJEquote:
Dit is ook lekker weer om onder het dekbed te kruipen en te luisteren naar de wind en regen en dan langzaam in slaap sukkelenquote:
Gelukkig heb ik een vrije dagquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is ook lekker weer om onder het dekbed te kruipen en te luisteren naar de wind en regen en dan langzaam in slaap sukkelen
Nou kijk, een optie voor jou dus als je je verveelt of moe bentquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een vrije dag
Dat lukt me echt al jaren niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:18 schreef Koen66 het volgende:
als ik vrij was geweest dan was ik tot 12 uur in m'n bed blijven rotten want me
Mij eigenlijk ook niet, weekend ben ik er max 10 uur ook wel klaar meequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lukt me echt al jaren niet meer.
Yes ko net terug van ontbijt/lunch en boodschappen. En nu regent het dus denk hier de kledingkast opruimen vandaagquote:
Hoe is het met je pakketje afgelopen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ko net terug van ontbijt/lunch en boodschappen. En nu regent het dus denk hier de kledingkast opruimen vandaag
Die is gisteren gewoon bezorgdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je pakketje afgelopen?
Dotjequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kijk, een optie voor jou dus als je je verveelt of moe bent
Hey Lieffiequote:
Smoepsiequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is gisteren gewoon bezorgd
ja moet misschien gewoon wat meer geduld hebben ook met dingenquote:
Jaloersquote:
Misschien hebben ze wind in de rug.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:45 schreef Donna het volgende:
Vandaag komt het nieuwe bed van m'n oudste. Hoop ik tenminste, als ze door de storm niet ineens besluiten om thuis te blijven met de grote leveringen.
En veel te doen voor werk. Nu eerst koffie en thee en een broodje.
Als je straks geen huisje meer in NL hebt dan pakken ze ook je Nederlandse bankrekening af als je pech hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet misschien gewoon wat meer geduld hebben ook met dingen![]()
Nu ook. heb ik gisteren geld overgemaakt van mijn bunq rekening naar mijn revolut zodat die downpayment kan doen voor die woning hier. Nog steeds niet bijgeschreven dus gelijk bang dat ik het verkeerd heb gedaan
Hmmm nee toch ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks geen huisje meer in NL hebt dan pakken ze ook je Nederlandse bankrekening af als je pech hebt
Smoepsie zegt hij tegen mij die heb ik nog nooit gehoordquote:
hmm dan ga je zeker niet vandaag?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Code oranje al vanaf 14 uur.
Ik ben op kantoor. Ik ben gisteren geweest. Nu twijfel ik of ik eerder naar huis zal gaan vandaag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dan ga je zeker niet vandaag?
Maar even aankijken hoe erg het wordt. Lunch is een mooi moment.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor. Ik ben gisteren geweest. Nu twijfel ik of ik eerder naar huis zal gaan vandaag.
Als je eerder naar huis gaat kan je gelijk door naar de sportschoolquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor. Ik ben gisteren geweest. Nu twijfel ik of ik eerder naar huis zal gaan vandaag.
Nee, want ik moet dan nog wel werken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je eerder naar huis gaat kan je gelijk door naar de sportschool
Spioneren!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Krijg een volgverzoek van iemand van de blauwe doos die echt nooit aardig tegen mij is geweest
die komt dus alleen gluren
Ik blijf verrassenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smoepsie zegt hij tegen mij die heb ik nog nooit gehoord
Hoezo krijg je die nu opeens?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Krijg een volgverzoek van iemand van de blauwe doos die echt nooit aardig tegen mij is geweest
die komt dus alleen gluren
ohquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want ik moet dan nog wel werken.
Geen idee. Zij was altijd super sacho en negatief. Heb geaccepteerd, kan ze lekker gluren :pquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo krijg je die nu opeens?
Kan ze jaloers worden op hoe je nu leeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Zij was altijd super sacho en negatief. Heb geaccepteerd, kan ze lekker gluren :p
Bunq schijnt niet echt lekker te zijn als je grote bedragen eraf wil halenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet misschien gewoon wat meer geduld hebben ook met dingen![]()
Nu ook. heb ik gisteren geld overgemaakt van mijn bunq rekening naar mijn revolut zodat die downpayment kan doen voor die woning hier. Nog steeds niet bijgeschreven dus gelijk bang dat ik het verkeerd heb gedaan
Dit jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ze jaloers worden op hoe je nu leeft.
waarom niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bunq schijnt niet echt lekker te zijn als je grote bedragen eraf wil halen
Geen idee, ik hoor allemaal ellendige verhalen eroverquote:
Enige wat ik weet was dat ze een tijdje in het nieuws waren omdat er flink wat bunq mensen waren opgelichtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor allemaal ellendige verhalen eroverIk heb er zelf ook een leuk bedrag staan dus ik hou het een beetje in de gaten.
Kan er weer wat naar het nieuwe motor fondsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heel goed, van mij is ook weer binnen zie ik
quote:Het KNMI heeft code oranje vanwege storm Benjamin vervroegd. De storm werd eigenlijk pas vanavond verwacht, maar de waarschuwing geldt nu al vanaf 14.00 uur in Zeeland. Later volgen de andere westelijke kustprovincies, het IJsselmeergebied en de Wadden.
Ben meteen paar duizend kwijt wat naar de gezamenlijke rekeningen is gegaan voor de vaste lastenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan er weer wat naar het nieuwe motor fonds
Dat is wel heel veelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben meteen paar duizend kwijt wat naar de gezamenlijke rekeningen is gegaan voor de vaste lasten
WOEI.quote:
Ja, gaat alles af. Hypotheek, gemeentelijke belastingen, energie, auto's etc. Lijkt heel veel maar is zo weer weg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel
Lange?quote:
Neuh, is met een paar uur weer over toch?quote:
Ohwquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, gaat alles af. Hypotheek, gemeentelijke belastingen, energie, auto's etc. Lijkt heel veel maar is zo weer weg.
Geen updates? Of is dit een machine waar je verder weinig mee op internet doet?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, updates staan uit (geforceerd)
[..]
die vereiste hebben ze laten vallen na druk van de EU toch?
Nee, doelde op Lange Wapperquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, is met een paar uur weer over toch?
Ach, hoort erbij. En een huis en auto is wel handig om te hebbenquote:
Truequote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ach, hoort erbij. En een huis en auto is wel handig om te hebbenGemeentelijke belastingen kunnen me gestolen worden maar goed...
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Juist dan gaat het stormen. Wellicht hopen ze dat ie nu afgelast gaat worden zodat ze frisser richting de wedstrijd van het weekend kunnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:33 schreef Haags het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom de wedstrijd van feyenoord vervroegd wordt naar 16.30.
Die storm komt tussen 15.00 en 16.00 tot een hoogtepunt boven Rotterdam en omstreken...
Dan was helemaal cancellen logischer geweest, of nog even wachten met vervroegen..
Ja, dat zeg ik, zo lang is die wapper niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, doelde op Lange Wapper
Kunnen alle dagjesmensen dan mooi alvast in de file naar huisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Code oranje al vanaf 14 uur.
Nouja, dit zal wel in overleg met de driehoek zijn gedaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Juist dan gaat het stormen. Wellicht hopen ze dat ie nu afgelast gaat worden zodat ze frisser richting de wedstrijd van het weekend kunnen.
Omdat de meeste bestuurders idioten zijn. Zie Halsema.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:33 schreef Haags het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom de wedstrijd van feyenoord vervroegd wordt naar 16.30.
Die storm komt tussen 15.00 en 16.00 tot een hoogtepunt boven Rotterdam en omstreken...
Dan was helemaal cancellen logischer geweest, of nog even wachten met vervroegen..
Dat verschilt per verhaalquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, zo lang is die wapper niet.
Je stuurt wel duizenden mensen/toeschouwers dwars door de storm de weg op. Oké, als het om 18.30 gespeeld zou worden ook maar ze gaan nu - lijkt het - echt door het zwaarste moment van de storm heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de meeste bestuurders idioten zijn. Zie Halsema.
Ik lees net dat de wedstrijd van AZ ook richting het hoogtepunt verplaatst isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Je stuurt wel duizenden mensen/toeschouwers dwars door de storm de weg op. Oké, als het om 18.30 gespeeld zou worden ook maar ze gaan nu - lijkt het - echt door het zwaarste moment van de storm heen.
Niet handig.
Ja precies.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees net dat de wedstrijd van AZ ook richting het hoogtepunt verplaatst is
Daar ontbreekt elke logica, ik kan echt geen enkel voordeel bedenken.
De wedstrijd verlaten zou logischer zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook bij windstil al een windgatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies.
Weet niet of je ooit bij dat stadion van AZ bent geweest? Als het ergens niet windstil is dan is het daar wel
Wat heb ik daar te zoeken dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies.
Weet niet of je ooit bij dat stadion van AZ bent geweest? Als het ergens niet windstil is dan is het daar wel
Preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook bij windstil al een windgat
Ik dacht dat dit over auto's ging.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de meeste bestuurders idioten zijn. Zie Halsema.
Sancties die 3.5 jaar geleden al ingevoerd hadden moeten worden. Hooray!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Hé, Trump is weer eens gedraaid. Nu weer tegen Rusland.
Ben benieuwd of het dak er weer afgaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik like dit maar eigenlijk vind ik het niet grappigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit een word-bestand probeer ik pagina even 3 te printen, maar iedere keer als ik die twee pagina's selecteer om te printen, krijg ik pagina's 4 en 5.
Het is net een vrouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Hé, Trump is weer eens gedraaid. Nu weer tegen Rusland.
Ik waardeer de like als teken van medeleven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik like dit maar eigenlijk vind ik het niet grappig
Van dat stadion is een keer het dak los gewaaidquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heb ik daar te zoeken dan?
Ben er wel eens langs gereden op weg naar een wedstrijd in Alkmaar, maar dat is het ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |