quote:
quote:
Nietsquote:
Kan er toch nog best eentje bij?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets
Ik had eerder al een muffin gesnoept
Wat ist etto?quote:
vlinder gaat me in elkaar rammen als ik niet accuut normaal doequote:
Ik had er eerder ook al een 2e gesnoeptquote:
Vlinder is een slimme meidquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder gaat me in elkaar rammen als ik niet accuut normaal doe
Zijn ze inmiddels nog niet op danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er eerder ook al een 2e gesnoept
Doe dat dan ook eens een keerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder gaat me in elkaar rammen als ik niet accuut normaal doe
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeMaar dat is ook al 3 dagen geleden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat gaan we allemaal kopen?quote:
Ja, ik gaf alleen aan dat ik het principe ken omdat ik zelf in zo’n constructie heb gewerkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inbound callcenter is TOTAAL iets anders dan outbound callcenter.
Ja maandag gebakkenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is ook al 3 dagen geleden ofzo
Challenge acceptedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maandag gebakken
Ik eet toch niet 20 muffins in 3 dagen
Nee zou wel wat weinig zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maandag gebakken
Niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maandag gebakken
20 muffins in maar 3 dagen is toch easypeasy voor een KSC'er?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maandag gebakken
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zou wel wat weinig zijn inderdaad
quote:
VreetSC representquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
20 muffins in maar 3 dagen is toch easypeasy voor een KSC'er?
Is pas laat toch?quote:
quote:
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zijn het 20 dezelfde?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
20 muffins in 3 dagen is iets minder dan 7 per dag.
Is te doen. Komen de muffins daarna je strot uit? Misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |