het hielp vast niet dat , toen hij suggereerde om een nieuwe order er in te zetten (omdattie niet goed door gekomen was), ik de klantenservice maar gewoon incompetent ging noemen?quote:
Al die grote bedrijven huren beldozen in om klanten te werven...quote:
Dat is het vaak ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het hielp vast niet dat , toen hij suggereerde om een nieuwe order er in te zetten (omdattie niet goed door gekomen was), ik de klantenservice maar gewoon incompetent ging noemen?
nou het is denk ik vaak gebrek aan tooling en rechten, niet zozeer dat de medewerkers incompetent zijnquote:
grote kans dat als ze een nieuwe order er in zouden knallen dat die gewoon vast loopt omdat de eerste er al in staat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nou het is denk ik vaak gebrek aan tooling en rechten, niet zozeer dat de medewerkers incompetent zijn
Of dat je twee keer een factuur krijgtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote kans dat als ze een nieuwe order er in zouden knallen dat die gewoon vast loopt omdat de eerste er al in staat.
dat wordt een feestjequote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat je twee keer een factuur krijgt
of dat idd. nog leukerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat je twee keer een factuur krijgt
6 maanden bezig om het teruggedraaid te krijgen na driehonderd mailtjes en belletjesquote:
meh, we gaan het merken of ze mij wel als klant willenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 maanden bezig om het teruggedraaid te krijgen na driehonderd mailtjes en belletjes
Ik heb bij een beldoos gewerktquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Al die grote bedrijven huren beldozen in om klanten te werven...
Vandaar dat ze ook belden terwijl hij al besteld had. want zij zien dat niet...
Dus het wordt echt niet door zijn manager opgepakt, die werkt namelijk niet bij KPN
Als die bedrijven en KPN goed samen zouden werken was er een kleine kans dat het intern bij KPN binnen zou komen... maar dat zal niet gebeuren.
Ja vond het al wat stevigquote:
Ik vergeet steeds KPN te bellenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Shit ik vergeet steeds ziggo te bellen.
inbound callcenter is TOTAAL iets anders dan outbound callcenter.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij een beldoos gewerktAl deed ik geen verkoop maar klantenservice.
quote:
waarom willen jullie bellen als het blijkbaar niet belangrijk genoeg is om het te onthouden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Shit ik vergeet steeds ziggo te bellen.
Ik heb ooit bij zo'n beldoos wel in de verkoop gezeten (lotto lotenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij een beldoos gewerktAl deed ik geen verkoop maar klantenservice.
Omdat het net niet belangrijk genoeg is om de hele dag mee bezig te zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom willen jullie bellen als het blijkbaar niet belangrijk genoeg is om het te onthouden?
En wat erbij?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
een of andere diepvries met o.a. salami en wat groente enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |