SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
We hebben een heel zwaar leven schijnbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
paaz, ik kan het niet, bindingsangst, stress
Dit is wel de grootste wat-als ooit aan het worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die gast had raak moeten schieten.
Hij kon zelfs het oor niet eens raken.
Misschien was het wel gewoon een campagnestuntquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel de grootste wat-als ooit aan het worden.
grote kans, die kilo verband om zn oor en als je nu kijkt geen litteken te zien...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een campagnestunt
bijna Halloweenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. @:bitterbal kan weer trots zijn.
Toen ik bijna thuis was en met de fiets door de brandgang reed, zag ik wel een hele donkere schaduw. In onze brandgang staat er aan het begin een lantaarnpaal en dan met iets voorbij het midden van het eerste stuken dan weer een bij de opening richting onze straat. Die middelste en de eerste staan met te ver uit elkaar waardoor er een onverlicht stuk overblijft. En op die plek zag ik een wel erg donkere schaduw. Toen ik die nadere tot op een halve meter begon die schaduw weg te rennen en bleek het een zwarte kat te zijn.
Stunt was het zeker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een campagnestunt
Voorzichtig bijten!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vanavond satéwraps gemaakt, op zich wel lekker alleen gaf het zo'n teringzooi tijdens het eten
Maakte niet uit, stroomde er aan alle kanten uitquote:
Oh ja, die kat was al aan het oefenen.quote:
En dan Halloween feestje houdenquote:
Irritant datquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakte niet uit, stroomde er aan alle kanten uit![]()
Je moet ook wel het stokje verwijderenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vanavond satéwraps gemaakt, op zich wel lekker alleen gaf het zo'n teringzooi tijdens het eten
die belt niet terugquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
spam nummer belt..
ik neem op met mn suffe kop, blijkt kpn te zijn, die wilde wel een aanbod doen..
oh.. over dat...
*insert stevige rant dat ik al weken wacht op mn al bestelde aansluiting*
oh, is het goed als ik even ga uit zoeken?
*even later*
ja, is het goed als mijn manager u later terug belt met meer informatie en compensatie?
nu dus wachten wat ze te melden hebben
Oh moest dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook wel het stokje verwijderen
Hoor je nooit meer wat vanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
spam nummer belt..
ik neem op met mn suffe kop, blijkt kpn te zijn, die wilde wel een aanbod doen..
oh.. over dat...
*insert stevige rant dat ik al weken wacht op mn al bestelde aansluiting*
oh, is het goed als ik even ga uit zoeken?
*even later*
ja, is het goed als mijn manager u later terug belt met meer informatie en compensatie?
nu dus wachten wat ze te melden hebben
KPNizno.quote:
het hielp vast niet dat , toen hij suggereerde om een nieuwe order er in te zetten (omdattie niet goed door gekomen was), ik de klantenservice maar gewoon incompetent ging noemen?quote:
Al die grote bedrijven huren beldozen in om klanten te werven...quote:
Dat is het vaak ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het hielp vast niet dat , toen hij suggereerde om een nieuwe order er in te zetten (omdattie niet goed door gekomen was), ik de klantenservice maar gewoon incompetent ging noemen?
nou het is denk ik vaak gebrek aan tooling en rechten, niet zozeer dat de medewerkers incompetent zijnquote:
grote kans dat als ze een nieuwe order er in zouden knallen dat die gewoon vast loopt omdat de eerste er al in staat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nou het is denk ik vaak gebrek aan tooling en rechten, niet zozeer dat de medewerkers incompetent zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |