Yups. Ik denk niet dat ze je tegenhouden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terug naar herkomst? Mag ik dan mee naar Portugal?
Ja, straks ff wat porties maken van de restquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n pakket is wel handig.Vries je dan ook een deel in als het klaar is?
Dit wordt weer een mooie aflevering.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Mijn navigatie stuurt me de A4 op richting het zuiden. Wtf
Hoezo zit je te FOK!ken onder het rijdenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Automaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo zit je te FOK!ken onder het rijden
Ohja want dan hoef je verder niet meer op de weg te letten?quote:
Echte mannen gebruiken geen navigatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Misschien rijdt NK wel zo'n autonome autoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja want dan hoef je verder niet meer op de weg te letten?
Sta stillquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo zit je te FOK!ken onder het rijden
Hmmquote:
Was een podcast over een nakend verbod op kleine hondjes (te kleine hoofdjes, altijd koppijn, zielig-de-pielig) en wat dierenartsen en iemand van de PvdD pleitten daar voor een algeheel verbod op honden in Nederland (omdat ze een onnatuurlijke door de mens kapot gefokte levensvorm zijn)quote:
Zelluf.quote:
Waarwaar??quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Psssst
@:dr_flash
Gerrie laat allemaal kwartjes vallen
Mijn Ambar valt hier niet onderquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een podcast over een nakend verbod op kleine hondjes (te kleine hoofdjes, altijd koppijn, zielig-de-pielig) en wat dierenartsen en iemand van de PvdD pleitten daar voor een algeheel verbod op honden in Nederland (omdat ze een onnatuurlijke door de mens kapot gefokte levensvorm zijn)
Hier, achter mijn pc met een doodswens (de pc, niet ik) (geef het nog even).quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm uhm
@:cherrylips waar was jij vanmiddag?
wat heb je de lucht binnen aangedaan?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Mooie lucht buiten
Binnen iets minder.
Zeker ja. Helaas nog blaadjes aan de boom dus ik zie er werinig vanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Mooie lucht buiten
Binnen iets minder.
Windjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heb je de lucht binnen aangedaan?
Niet op de vierde verdieping wonen met vrij uitzichtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja. Helaas nog blaadjes aan de boom dus ik zie er werinig van
die ook maar meteen verbieden, dan hoef ik ook niet meer eierdoppen te strooien in de tuin vanwege die schijtersquote:
Buitenkatten verbiedenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ook maar meteen verbieden, dan hoef ik ook niet meer eierdoppen te strooien in de tuin vanwege die schijters
Dat vond ik op de twaalfde etage zo fijn. Heerlijk ver weg kijken, wel jammer dat ik maar aan 1 kant ramen hadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet op de vierde verdieping wonen met vrij uitzicht
Volgende keer als de lift stuk is lach ik jou weer uitquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet op de vierde verdieping wonen met vrij uitzicht
Ik ben hier niet het hoogste gebouw, maar het scheelt niet veel en die andere staan hier niet recht tegenoverquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vond ik op de twaalfde etage zo fijn. Heerlijk ver weg kijken, wel jammer dat ik maar aan 1 kant ramen had
Dan gaat de vierde verdieping nog nétquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer als de lift stuk is lach ik jou weer uit
ja zonder boodschappentassen vol met chocolaa danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaat de vierde verdieping nog nét
Mijn kat doet het gewoon netjes aan de overkant in de bosjes. Ja kattenbak was nog netter geweest maar goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ook maar meteen verbieden, dan hoef ik ook niet meer eierdoppen te strooien in de tuin vanwege die schijters
Die flat waar ik toen woonde is 15 hoog en dat is inmiddels in Eindje eerder gemiddeld dan hoogquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben hier niet het hoogste gebouw, maar het scheelt niet veel en die andere staan hier niet recht tegenoverIk kan de windmolens langs de A30 nog zien.
Ik heb geen hoogtevrees maar ik zou dan niet lekker op het balkon zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die flat waar ik toen woonde is 15 hoog en dat is inmiddels in Eindje eerder gemiddeld dan hoog
Ik zat op die flat ook niet vaak op het balkon. Niet vanwege hoogtevrees, maar meer vanwege de zon die er vaak op scheen. Ik had ook meestal de gordijnen dichtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees maar ik zou dan niet lekker op het balkon zitten![]()
Ik woonde in Utrecht op de negende en dat was hoog zat. Vooral toen de lift kapot was.
Die plantjes??quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:20 schreef Ama het volgende:
Ik zal zo nog even een verlaten verjaardagscadeautje ophalen bij iemand (is toch vlakbij).
Alles verbiedenquote:
Die zijn leuk hoor, heb je ook zo gebouwdquote:
Als een echte fokker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat op die flat ook niet vaak op het balkon. Niet vanwege hoogtevrees, maar meer vanwege de zon die er vaak op scheen. Ik had ook meestal de gordijnen dicht
Al weken. En dan zonder jas naar buiten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Lopen jullie al in truien? Ik ben het nog aan het uitstellen.
Ik heb nu de gordijnen open, maar dat komt meer omdat begeleidster vandaag langskwam. Normaal zijn ze ook vaak dicht. Ik ga ze zo ook weer dichtdoen en doe ze dan waarschijnlijk pas vrijdag weer open. Het zijn wel lichte gordijnen, dus komt daar nog wel daglicht door..quote:
Ik heb nu zelfs geen shirt aan. Wel een lange broekquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
oehquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de Picnic heeft ook gewoon diepvries gyoza in grootverpakking. Handig
Geen truienquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
https://www.action.com/nl(...)-venus-scheermesjes/quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Een vraagje voor de vrouwen die zich scheren met mesjes.. welke gebruiken jullie?
Ik had dus ooit van Estrid gekocht en had een hele boel toen op voorraad maar ze zijn op en ik wil niet weer online moeten bestellen.
quote:Tompouce
gele room, aardbeien, amandel en slagroom
quote:Franse
brie, hazelnoot en honing
De poezenmaaier!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Een vraagje voor de vrouwen die zich scheren met mesjes.. welke gebruiken jullie?
Ik had dus ooit van Estrid gekocht en had een hele boel toen op voorraad maar ze zijn op en ik wil niet weer online moeten bestellen.
Gewoon ham / kaas / spek. Alwaysquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende maand pannenkoeken eten
de hele maand?!?!?!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende maand pannenkoeken eten
Het is tijd voor de wintervacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
en de hele kamer verlicht door de TV, geen lampen nodig zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zo naar die mooie lucht te kijken, maar 200 meter verderop staat een appartementengebouw en iemand heeft daar een joekel van een tv aan staan, kolere.
Wat kijken ze?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zo naar die mooie lucht te kijken, maar 200 meter verderop staat een appartementengebouw en iemand heeft daar een joekel van een tv aan staan, kolere.
Pr0n.quote:
Ik zie alleen een tv en daar van alles bewegen. Denk dat die groter is dan hun raam.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de hele kamer verlicht door de TV, geen lampen nodig zeker?
Ja geen idee, dan moet ik zelf even zappen. Ik zie een hoofd en een rozerood overhemd/shirt.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee, dan moet ik zelf even zappen. Ik zie een hoofd en een rozerood overhemd/shirt.
Is het Buffy ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel debiel, dat je dat op die afstand kunt zien.
Eerder Puffy.quote:
Ik heb het nu ook aangezet om te vergelijken, maar ik zie bij die mensen ook veel groen op tv en bij Buffy niet.quote:
Ja, wel jammer.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ik geen verrekijker heb.
dat zou bij mij niet gelukt zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook aangezet om te vergelijken, maar ik zie bij die mensen ook veel groen op tv en bij Buffy niet.
Pervert.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ik geen verrekijker heb.
True.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verbaast je toch niet van Gerrie?
Daar zijn schijnwerpers voor.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de hele kamer verlicht door de TV, geen lampen nodig zeker?
das een lamp, geen tvquote:
...wat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Trump wil de Discovery spaceshuttle laten slopen![]()
![]()
Dit doen pijn aan m'n ruimtevaarthart.
Ja, dit is voor mij ook de druppel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Trump wil de Discovery spaceshuttle laten slopen![]()
![]()
Dit doen pijn aan m'n ruimtevaarthart.
Trump wil dat Discovery van het Smithsonian naar Houston gaat en je vervoert zo'n ding niet zomaar, dus moet-ie eerst in stukken.quote:
Gaat iemand daar ook nog een keer het land besturen of loopt alles picobello op rolletjes?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
Trump wil dat Discovery van het Smithsonian naar Houston gaat
Is ie nu het hele land opnieuw aan het inrichten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump wil dat Discovery van het Smithsonian naar Houston gaat en je vervoert zo'n ding niet zomaar, dus moet-ie eerst in stukken.
Ja, gaat prima, hij is het Witte Huis ook aan het slopen om het mooier te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat iemand daar ook nog een keer het land besturen of loopt alles picobello op rolletjes?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ie nu het hele land opnieuw aan het inrichten?
Oh ja coolquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gaat prima, hij is het Witte Huis ook aan het slopen om het mooier te maken.
Dat vind ik meer toepasselijk voor de huidige situatie in dat landquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gaat prima, hij is het Witte Huis ook aan het slopen om het mooier te maken.
Ook gewoon gepland.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]Gelukkig is er een government shutdown.
Wordt het Zwarte Huis.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ze hebben al een shuttle staan in Houstonquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump wil dat Discovery van het Smithsonian naar Houston gaat en je vervoert zo'n ding niet zomaar, dus moet-ie eerst in stukken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
ja die gast had raak moeten schieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |