Buitenkatten verbiedenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ook maar meteen verbieden, dan hoef ik ook niet meer eierdoppen te strooien in de tuin vanwege die schijters
Dat vond ik op de twaalfde etage zo fijn. Heerlijk ver weg kijken, wel jammer dat ik maar aan 1 kant ramen hadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet op de vierde verdieping wonen met vrij uitzicht
Volgende keer als de lift stuk is lach ik jou weer uitquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet op de vierde verdieping wonen met vrij uitzicht
Ik ben hier niet het hoogste gebouw, maar het scheelt niet veel en die andere staan hier niet recht tegenoverquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vond ik op de twaalfde etage zo fijn. Heerlijk ver weg kijken, wel jammer dat ik maar aan 1 kant ramen had
Dan gaat de vierde verdieping nog nétquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer als de lift stuk is lach ik jou weer uit
ja zonder boodschappentassen vol met chocolaa danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaat de vierde verdieping nog nét
Mijn kat doet het gewoon netjes aan de overkant in de bosjes. Ja kattenbak was nog netter geweest maar goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ook maar meteen verbieden, dan hoef ik ook niet meer eierdoppen te strooien in de tuin vanwege die schijters
Die flat waar ik toen woonde is 15 hoog en dat is inmiddels in Eindje eerder gemiddeld dan hoogquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben hier niet het hoogste gebouw, maar het scheelt niet veel en die andere staan hier niet recht tegenoverIk kan de windmolens langs de A30 nog zien.
Ik heb geen hoogtevrees maar ik zou dan niet lekker op het balkon zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die flat waar ik toen woonde is 15 hoog en dat is inmiddels in Eindje eerder gemiddeld dan hoog
Ik zat op die flat ook niet vaak op het balkon. Niet vanwege hoogtevrees, maar meer vanwege de zon die er vaak op scheen. Ik had ook meestal de gordijnen dichtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees maar ik zou dan niet lekker op het balkon zitten![]()
Ik woonde in Utrecht op de negende en dat was hoog zat. Vooral toen de lift kapot was.
Die plantjes??quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:20 schreef Ama het volgende:
Ik zal zo nog even een verlaten verjaardagscadeautje ophalen bij iemand (is toch vlakbij).
Alles verbiedenquote:
Die zijn leuk hoor, heb je ook zo gebouwdquote:
Als een echte fokker.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat op die flat ook niet vaak op het balkon. Niet vanwege hoogtevrees, maar meer vanwege de zon die er vaak op scheen. Ik had ook meestal de gordijnen dicht
Al weken. En dan zonder jas naar buiten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Lopen jullie al in truien? Ik ben het nog aan het uitstellen.
Ik heb nu de gordijnen open, maar dat komt meer omdat begeleidster vandaag langskwam. Normaal zijn ze ook vaak dicht. Ik ga ze zo ook weer dichtdoen en doe ze dan waarschijnlijk pas vrijdag weer open. Het zijn wel lichte gordijnen, dus komt daar nog wel daglicht door..quote:
Ik heb nu zelfs geen shirt aan. Wel een lange broekquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |