Ik heb het nu ook aangezet om te vergelijken, maar ik zie bij die mensen ook veel groen op tv en bij Buffy niet.quote:
Ja, wel jammer.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ik geen verrekijker heb.
dat zou bij mij niet gelukt zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook aangezet om te vergelijken, maar ik zie bij die mensen ook veel groen op tv en bij Buffy niet.
Pervert.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ik geen verrekijker heb.
True.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verbaast je toch niet van Gerrie?
Daar zijn schijnwerpers voor.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de hele kamer verlicht door de TV, geen lampen nodig zeker?
das een lamp, geen tvquote:
...wat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Trump wil de Discovery spaceshuttle laten slopen![]()
![]()
Dit doen pijn aan m'n ruimtevaarthart.
Ja, dit is voor mij ook de druppel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Trump wil de Discovery spaceshuttle laten slopen![]()
![]()
Dit doen pijn aan m'n ruimtevaarthart.
Trump wil dat Discovery van het Smithsonian naar Houston gaat en je vervoert zo'n ding niet zomaar, dus moet-ie eerst in stukken.quote:
Gaat iemand daar ook nog een keer het land besturen of loopt alles picobello op rolletjes?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
Trump wil dat Discovery van het Smithsonian naar Houston gaat
Is ie nu het hele land opnieuw aan het inrichten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump wil dat Discovery van het Smithsonian naar Houston gaat en je vervoert zo'n ding niet zomaar, dus moet-ie eerst in stukken.
Ja, gaat prima, hij is het Witte Huis ook aan het slopen om het mooier te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat iemand daar ook nog een keer het land besturen of loopt alles picobello op rolletjes?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ie nu het hele land opnieuw aan het inrichten?
Oh ja coolquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gaat prima, hij is het Witte Huis ook aan het slopen om het mooier te maken.
Dat vind ik meer toepasselijk voor de huidige situatie in dat landquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gaat prima, hij is het Witte Huis ook aan het slopen om het mooier te maken.
Ook gewoon gepland.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]Gelukkig is er een government shutdown.
Wordt het Zwarte Huis.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ze hebben al een shuttle staan in Houstonquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump wil dat Discovery van het Smithsonian naar Houston gaat en je vervoert zo'n ding niet zomaar, dus moet-ie eerst in stukken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
ja die gast had raak moeten schieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |