Yups. Ik denk niet dat ze je tegenhouden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terug naar herkomst? Mag ik dan mee naar Portugal?
Ja, straks ff wat porties maken van de restquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n pakket is wel handig.Vries je dan ook een deel in als het klaar is?
Dit wordt weer een mooie aflevering.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Mijn navigatie stuurt me de A4 op richting het zuiden. Wtf
Hoezo zit je te FOK!ken onder het rijdenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Automaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo zit je te FOK!ken onder het rijden
Ohja want dan hoef je verder niet meer op de weg te letten?quote:
Echte mannen gebruiken geen navigatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Misschien rijdt NK wel zo'n autonome autoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja want dan hoef je verder niet meer op de weg te letten?
Sta stillquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo zit je te FOK!ken onder het rijden
Hmmquote:
Was een podcast over een nakend verbod op kleine hondjes (te kleine hoofdjes, altijd koppijn, zielig-de-pielig) en wat dierenartsen en iemand van de PvdD pleitten daar voor een algeheel verbod op honden in Nederland (omdat ze een onnatuurlijke door de mens kapot gefokte levensvorm zijn)quote:
Zelluf.quote:
Waarwaar??quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Psssst
@:dr_flash
Gerrie laat allemaal kwartjes vallen
Mijn Ambar valt hier niet onderquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een podcast over een nakend verbod op kleine hondjes (te kleine hoofdjes, altijd koppijn, zielig-de-pielig) en wat dierenartsen en iemand van de PvdD pleitten daar voor een algeheel verbod op honden in Nederland (omdat ze een onnatuurlijke door de mens kapot gefokte levensvorm zijn)
Hier, achter mijn pc met een doodswens (de pc, niet ik) (geef het nog even).quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm uhm
@:cherrylips waar was jij vanmiddag?
wat heb je de lucht binnen aangedaan?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Mooie lucht buiten
Binnen iets minder.
Zeker ja. Helaas nog blaadjes aan de boom dus ik zie er werinig vanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Mooie lucht buiten
Binnen iets minder.
Windjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heb je de lucht binnen aangedaan?
Niet op de vierde verdieping wonen met vrij uitzichtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja. Helaas nog blaadjes aan de boom dus ik zie er werinig van
die ook maar meteen verbieden, dan hoef ik ook niet meer eierdoppen te strooien in de tuin vanwege die schijtersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |