Is pas laat toch?quote:
quote:
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het 20 dezelfde?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
20 muffins in 3 dagen is iets minder dan 7 per dag.
Is te doen. Komen de muffins daarna je strot uit? Misschien.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurant
De eerste buiten Nederland!MeetwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurant
De eerste buiten Nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik weet niet wat ess gebakken heeftquote:
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ikea gaat 10 uur open, wij zijn er om 9:59.
Zo rollen wij dan ook wel weer
Ben je gek?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?
Ja, want 1 batch van 20 muffins gebakkenquote:
Is dit een retorische vraag?quote:
Kruidige appelmuffinsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ess gebakken heeft
Dat maakt het wel lastigerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, want 1 batch van 20 muffins gebakken
Gratis koffie scorenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?
@bitterbal kan meer dozen opslag kopen danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, ze hebben nu wel 10% korting op banken bij de Ikea
Zoiets heb ik ook. Ik zit nooit op dat loungedeelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Deze is wel leuk https://www.ikea.com/nl/n(...)t-s49304142/#content
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |