Ik vrijwel altijdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Ik zit nooit op dat loungedeel
Alsof jij nu al gaat slapenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
ABN: inkomens werkenden stijgen harder dan de prijs van boodschappen - https://nos.nl/l/2587395
Uhh ok
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond koeien gered uit een brandende stalKoetjes
*checkt banksaldoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
ABN: inkomens werkenden stijgen harder dan de prijs van boodschappen - https://nos.nl/l/2587395
Uhh ok
Harder en meer werken dan worden de boodschapjes vanzelf relatief goedkoper.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Uhh ok
Was het maar waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, je bricklink bestelling is binnen
quote:
Die weddenschap durf ik wel aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heitinga gaat de kerst niet halen.
Moet je dan weer iemand zo gek krijgen om daar trainer te worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel aan.
Na de wedstrijden tegen AZ en Chelsea kijk ik er niet eens van op als ie volgende week niet eens gaat halen
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel aan.
Na de wedstrijden tegen AZ en Chelsea kijk ik er niet eens van op als ie volgende week niet eens gaat halen
Haha true truequote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.
Voor zo'n salaris mogen ze wel een beetje fatsoenlijk spelen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelen
ontsla dan de spelers
Dan heeft Ajax er nu niet veel meer overquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelen
ontsla dan de spelers
Omdat trainers die aangenomen om puin te ruimen door het bestuur opgeofferd worden om de aandeelhouders tevreden te houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee wie Esther Ouwehand isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Die Esther Ouwehand is een psychiatrische patiënt.
+1 voor wie dit ook gewoon ziet, -100 en terug naar af voor wie niet.
Ze kijkt ook alsof ze een handje pillen op heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Die Esther Ouwehand is een psychiatrische patiënt.
+1 voor wie dit ook gewoon ziet, -100 en terug naar af voor wie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |