quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurant
De eerste buiten Nederland!MeetwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er komt hier een nieuwe Zusje restaurant
De eerste buiten Nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik weet niet wat ess gebakken heeftquote:
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ikea gaat 10 uur open, wij zijn er om 9:59.
Zo rollen wij dan ook wel weer
Ben je gek?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?
Ja, want 1 batch van 20 muffins gebakkenquote:
Is dit een retorische vraag?quote:
Kruidige appelmuffinsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ess gebakken heeft
Dat maakt het wel lastigerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, want 1 batch van 20 muffins gebakken
Gratis koffie scorenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om 09.00 uur dat je eerst nog een uurtje in het restaurant zit?
@bitterbal kan meer dozen opslag kopen danquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, ze hebben nu wel 10% korting op banken bij de Ikea
Zoiets heb ik ook. Ik zit nooit op dat loungedeelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Deze is wel leuk https://www.ikea.com/nl/n(...)t-s49304142/#content
Ik vrijwel altijdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Ik zit nooit op dat loungedeel
Alsof jij nu al gaat slapenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
ABN: inkomens werkenden stijgen harder dan de prijs van boodschappen - https://nos.nl/l/2587395
Uhh ok
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond koeien gered uit een brandende stalKoetjes
*checkt banksaldoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
ABN: inkomens werkenden stijgen harder dan de prijs van boodschappen - https://nos.nl/l/2587395
Uhh ok
Harder en meer werken dan worden de boodschapjes vanzelf relatief goedkoper.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Uhh ok
Was het maar waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, je bricklink bestelling is binnen
quote:
Die weddenschap durf ik wel aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heitinga gaat de kerst niet halen.
Moet je dan weer iemand zo gek krijgen om daar trainer te worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel aan.
Na de wedstrijden tegen AZ en Chelsea kijk ik er niet eens van op als ie volgende week niet eens gaat halen
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel aan.
Na de wedstrijden tegen AZ en Chelsea kijk ik er niet eens van op als ie volgende week niet eens gaat halen
Haha true truequote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik nou niet begrijp, is dat die mensen vaak binnen een jaar ontslagen worden, en dan doodleuk weer ergens anders een zelfde goede baan krijgen.
Voor zo'n salaris mogen ze wel een beetje fatsoenlijk spelen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelen
ontsla dan de spelers
Dan heeft Ajax er nu niet veel meer overquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso snap ik niet dat ze binnen een jaar ontslagen worden omdat de speler kut spelen
ontsla dan de spelers
Omdat trainers die aangenomen om puin te ruimen door het bestuur opgeofferd worden om de aandeelhouders tevreden te houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee wie Esther Ouwehand isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Die Esther Ouwehand is een psychiatrische patiënt.
+1 voor wie dit ook gewoon ziet, -100 en terug naar af voor wie niet.
Ze kijkt ook alsof ze een handje pillen op heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Die Esther Ouwehand is een psychiatrische patiënt.
+1 voor wie dit ook gewoon ziet, -100 en terug naar af voor wie niet.
trui aan, problem solvedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Het begint fris te worden in huis. Het stookseizoen nadert
ja, allemaal de schuld van Taylor Swiftquote:Taylor voelt zich verantwoordelijk voor fors verlies Ajax
Nee hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:02 schreef mschol het volgende:
bedtijd
volgens mij als laatste KSC'er deze avond..
niet helemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:02 schreef mschol het volgende:
bedtijd
volgens mij als laatste KSC'er deze avond..
Morguh Koenquote:
Hetzelfde zie je bij managers.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds. Alleen school verruilt voor werk en Mario voor .quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je snel naar huis wilde na school zodat je mario kan spelen
Zo dan jij bent van de vroegequote:
Das kudtquote:
Is goed stalinquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harder en meer werken dan worden de boodschapjes vanzelf relatief goedkoper.
beetje de file voor zijn he. Genoeg regen gehad onderweg maar geen filequote:
Beter, zonde files rijd het tenminste lekker door.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje de file voor zijn he. Genoeg regen gehad onderweg maar geen file
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:22 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je al een soort van wakker bent, maar die wekker toch enorm kut is...
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:23 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguheerst maar even lopen straks
Morguh herenquote:
Dan had je er nog wat aan hequote:
Nee die is vanavond pasquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:33 schreef Nattekat het volgende:
Zouden dagjesmensen nu braaf thuis blijven vanwege de storm?
Je kunt gerust de trein nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:33 schreef Nattekat het volgende:
Zouden dagjesmensen nu braaf thuis blijven vanwege de storm?
Dagjesmensen slapen uit, dus in de ochtend heb ik er toch geen last van.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt gerust de trein nemen.
Hehehehe
Neejoh, vooral regen gehad afgelopen nacht. De wind begint nu wat aan te trekken maar het echte werk komt nog.quote:
volgens BR pas om 20:00 windkracht 6 met zware windstoten etcquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh, vooral regen gehad afgelopen nacht. De wind begint nu wat aan te trekken maar het echte werk komt nog.
Tijdens de spits al?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Code oranje gaat ook maar 4 uur eerder in
Windkracht 6 zullen ze geen code oranje voor geven...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens BR pas om 20:00 windkracht 6 met zware windstoten etc
nee dat is meer voor de windstoten :quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Windkracht 6 zullen ze geen code oranje voor geven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |