quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:22 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je al een soort van wakker bent, maar die wekker toch enorm kut is...
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:23 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguheerst maar even lopen straks
Morguh herenquote:
Dan had je er nog wat aan hequote:
Nee die is vanavond pasquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:33 schreef Nattekat het volgende:
Zouden dagjesmensen nu braaf thuis blijven vanwege de storm?
Je kunt gerust de trein nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:33 schreef Nattekat het volgende:
Zouden dagjesmensen nu braaf thuis blijven vanwege de storm?
Dagjesmensen slapen uit, dus in de ochtend heb ik er toch geen last van.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt gerust de trein nemen.
Hehehehe
Neejoh, vooral regen gehad afgelopen nacht. De wind begint nu wat aan te trekken maar het echte werk komt nog.quote:
volgens BR pas om 20:00 windkracht 6 met zware windstoten etcquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh, vooral regen gehad afgelopen nacht. De wind begint nu wat aan te trekken maar het echte werk komt nog.
Tijdens de spits al?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Code oranje gaat ook maar 4 uur eerder in
Windkracht 6 zullen ze geen code oranje voor geven...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens BR pas om 20:00 windkracht 6 met zware windstoten etc
nee dat is meer voor de windstoten :quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Windkracht 6 zullen ze geen code oranje voor geven...
Was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:55 schreef mschol het volgende:
ik ga gewoon de storm trotseren vanmiddag op de fiets
waai ik weg, tja dan waai ik weg
VOCHTIG POESJEquote:
Dit is ook lekker weer om onder het dekbed te kruipen en te luisteren naar de wind en regen en dan langzaam in slaap sukkelenquote:
Gelukkig heb ik een vrije dagquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is ook lekker weer om onder het dekbed te kruipen en te luisteren naar de wind en regen en dan langzaam in slaap sukkelen
Nou kijk, een optie voor jou dus als je je verveelt of moe bentquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een vrije dag
Dat lukt me echt al jaren niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:18 schreef Koen66 het volgende:
als ik vrij was geweest dan was ik tot 12 uur in m'n bed blijven rotten want me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |