ja moet misschien gewoon wat meer geduld hebben ook met dingenquote:
Jaloersquote:
Misschien hebben ze wind in de rug.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:45 schreef Donna het volgende:
Vandaag komt het nieuwe bed van m'n oudste. Hoop ik tenminste, als ze door de storm niet ineens besluiten om thuis te blijven met de grote leveringen.
En veel te doen voor werk. Nu eerst koffie en thee en een broodje.
Als je straks geen huisje meer in NL hebt dan pakken ze ook je Nederlandse bankrekening af als je pech hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet misschien gewoon wat meer geduld hebben ook met dingen![]()
Nu ook. heb ik gisteren geld overgemaakt van mijn bunq rekening naar mijn revolut zodat die downpayment kan doen voor die woning hier. Nog steeds niet bijgeschreven dus gelijk bang dat ik het verkeerd heb gedaan
Hmmm nee toch ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks geen huisje meer in NL hebt dan pakken ze ook je Nederlandse bankrekening af als je pech hebt
Smoepsie zegt hij tegen mij die heb ik nog nooit gehoordquote:
hmm dan ga je zeker niet vandaag?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Code oranje al vanaf 14 uur.
Ik ben op kantoor. Ik ben gisteren geweest. Nu twijfel ik of ik eerder naar huis zal gaan vandaag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dan ga je zeker niet vandaag?
Maar even aankijken hoe erg het wordt. Lunch is een mooi moment.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor. Ik ben gisteren geweest. Nu twijfel ik of ik eerder naar huis zal gaan vandaag.
Als je eerder naar huis gaat kan je gelijk door naar de sportschoolquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor. Ik ben gisteren geweest. Nu twijfel ik of ik eerder naar huis zal gaan vandaag.
Nee, want ik moet dan nog wel werken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je eerder naar huis gaat kan je gelijk door naar de sportschool
Spioneren!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Krijg een volgverzoek van iemand van de blauwe doos die echt nooit aardig tegen mij is geweest
die komt dus alleen gluren
Ik blijf verrassenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smoepsie zegt hij tegen mij die heb ik nog nooit gehoord
Hoezo krijg je die nu opeens?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Krijg een volgverzoek van iemand van de blauwe doos die echt nooit aardig tegen mij is geweest
die komt dus alleen gluren
ohquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want ik moet dan nog wel werken.
Geen idee. Zij was altijd super sacho en negatief. Heb geaccepteerd, kan ze lekker gluren :pquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo krijg je die nu opeens?
Kan ze jaloers worden op hoe je nu leeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Zij was altijd super sacho en negatief. Heb geaccepteerd, kan ze lekker gluren :p
Bunq schijnt niet echt lekker te zijn als je grote bedragen eraf wil halenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet misschien gewoon wat meer geduld hebben ook met dingen![]()
Nu ook. heb ik gisteren geld overgemaakt van mijn bunq rekening naar mijn revolut zodat die downpayment kan doen voor die woning hier. Nog steeds niet bijgeschreven dus gelijk bang dat ik het verkeerd heb gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |