Was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:55 schreef mschol het volgende:
ik ga gewoon de storm trotseren vanmiddag op de fiets
waai ik weg, tja dan waai ik weg
VOCHTIG POESJEquote:
Dit is ook lekker weer om onder het dekbed te kruipen en te luisteren naar de wind en regen en dan langzaam in slaap sukkelenquote:
Gelukkig heb ik een vrije dagquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is ook lekker weer om onder het dekbed te kruipen en te luisteren naar de wind en regen en dan langzaam in slaap sukkelen
Nou kijk, een optie voor jou dus als je je verveelt of moe bentquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een vrije dag
Dat lukt me echt al jaren niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:18 schreef Koen66 het volgende:
als ik vrij was geweest dan was ik tot 12 uur in m'n bed blijven rotten want me
Mij eigenlijk ook niet, weekend ben ik er max 10 uur ook wel klaar meequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lukt me echt al jaren niet meer.
Yes ko net terug van ontbijt/lunch en boodschappen. En nu regent het dus denk hier de kledingkast opruimen vandaagquote:
Hoe is het met je pakketje afgelopen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ko net terug van ontbijt/lunch en boodschappen. En nu regent het dus denk hier de kledingkast opruimen vandaag
Die is gisteren gewoon bezorgdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je pakketje afgelopen?
Dotjequote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kijk, een optie voor jou dus als je je verveelt of moe bent
Hey Lieffiequote:
Smoepsiequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is gisteren gewoon bezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|