Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Juist dan gaat het stormen. Wellicht hopen ze dat ie nu afgelast gaat worden zodat ze frisser richting de wedstrijd van het weekend kunnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:33 schreef Haags het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom de wedstrijd van feyenoord vervroegd wordt naar 16.30.
Die storm komt tussen 15.00 en 16.00 tot een hoogtepunt boven Rotterdam en omstreken...
Dan was helemaal cancellen logischer geweest, of nog even wachten met vervroegen..
Ja, dat zeg ik, zo lang is die wapper niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, doelde op Lange Wapper
Kunnen alle dagjesmensen dan mooi alvast in de file naar huisquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Code oranje al vanaf 14 uur.
Nouja, dit zal wel in overleg met de driehoek zijn gedaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Juist dan gaat het stormen. Wellicht hopen ze dat ie nu afgelast gaat worden zodat ze frisser richting de wedstrijd van het weekend kunnen.
Omdat de meeste bestuurders idioten zijn. Zie Halsema.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:33 schreef Haags het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom de wedstrijd van feyenoord vervroegd wordt naar 16.30.
Die storm komt tussen 15.00 en 16.00 tot een hoogtepunt boven Rotterdam en omstreken...
Dan was helemaal cancellen logischer geweest, of nog even wachten met vervroegen..
Dat verschilt per verhaalquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, zo lang is die wapper niet.
Je stuurt wel duizenden mensen/toeschouwers dwars door de storm de weg op. Oké, als het om 18.30 gespeeld zou worden ook maar ze gaan nu - lijkt het - echt door het zwaarste moment van de storm heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de meeste bestuurders idioten zijn. Zie Halsema.
Ik lees net dat de wedstrijd van AZ ook richting het hoogtepunt verplaatst isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Je stuurt wel duizenden mensen/toeschouwers dwars door de storm de weg op. Oké, als het om 18.30 gespeeld zou worden ook maar ze gaan nu - lijkt het - echt door het zwaarste moment van de storm heen.
Niet handig.
Ja precies.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees net dat de wedstrijd van AZ ook richting het hoogtepunt verplaatst is
Daar ontbreekt elke logica, ik kan echt geen enkel voordeel bedenken.
De wedstrijd verlaten zou logischer zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook bij windstil al een windgatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies.
Weet niet of je ooit bij dat stadion van AZ bent geweest? Als het ergens niet windstil is dan is het daar wel
Wat heb ik daar te zoeken dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies.
Weet niet of je ooit bij dat stadion van AZ bent geweest? Als het ergens niet windstil is dan is het daar wel
Preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook bij windstil al een windgat
Ik dacht dat dit over auto's ging.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de meeste bestuurders idioten zijn. Zie Halsema.
Sancties die 3.5 jaar geleden al ingevoerd hadden moeten worden. Hooray!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Hé, Trump is weer eens gedraaid. Nu weer tegen Rusland.
Ben benieuwd of het dak er weer afgaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik like dit maar eigenlijk vind ik het niet grappigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit een word-bestand probeer ik pagina even 3 te printen, maar iedere keer als ik die twee pagina's selecteer om te printen, krijg ik pagina's 4 en 5.
Het is net een vrouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Hé, Trump is weer eens gedraaid. Nu weer tegen Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |