SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorg
Dan zat Stoffer nu in de top 10 van de kieslijst van het CDA, had dat regeren echt gemakkelijker gemaakt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:47 schreef capricia het volgende: [..] Dan was het CDA ook weggeweest?
Dan mag je echt in je handjes knijpen. Waar heb jij die op de kop getikt? Normaal verdwijnt die (op de guanciale na) ook gewoon in de varkensshoarma. En voor wat, voor wie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Gisteren nog een lekkere varkenssnuit klaargemaakt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Waar kunnen we anders terecht met dergelijke zorgen?
Wanneer heb jij voor het laatst een karbonade gegeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dan mag je echt in je handjes knijpen. Waar heb jij die op de kop getikt? Normaal verdwijnt die (op de guanciale na) ook gewoon in de varkensshoarma. En voor wat, voor wie?
Ps. Ik ben zo ontzettend blij dat dergelijke zorgen gewoon openlijk kunnen worden besproken hier in POL. Alle lof voor Danny. Waar kunnen we anders terecht met dergelijke zorgen? Dit mag ook wel eens gezegd worden!
Volgens mij zijn er genoeg andere partijen die het over Gaza willen hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:46 schreef Hanca het volgende:
PvdD is vooral een signaalpartij op een (heel erg belangrijk) onderwerp. Dat kan ook met 2 of 3 zetels. Dan kunnen ze die debatten gewoon mee doen en hun visie geven.
OR is ook links.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:54 schreef Hexagon het volgende:
Overigens als je per se karbonade wilt in de bedrijfskantine dan moet je bij de OR aankloppen. Die mogen zich daarmee bezighouden, niet de politiek.
OM ookquote:
Ik gebruik nu uit nood schouderkarbonade in de erwtensoep. Eergisteren dus nog. Omdat ik nergens meer een krabbetje kan vinden in het schap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een karbonade gegeten?
Die rookworst van de hema is ook een stuk minder zoutig dan voorheenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:58 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik gebruik nu uit nood schouderkarbonade in de erwtensoep. Eergisteren dus nog. Omdat ik nergens meer een krabbetje kan vinden in het schap.
En dat allemaal door die moslims met hun shoarma! Dat dat kan hier in een christelijke-joodse samenleving!
@hemarookworst waarom ben je minder zout?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die rookworst van de hema is ook een stuk minder zoutig dan voorheen
Ze pakken gewoon alles van ons af.
Flauwe vraagquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
@:hemarookworst waarom ben je minder zout?
Fred Teevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar de hamvraag is wie wordt er premier?
De beste erwtensoep maak je natuurlijk met varkenswangenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:58 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik gebruik nu uit nood schouderkarbonade in de erwtensoep. Eergisteren dus nog. Omdat ik nergens meer een krabbetje kan vinden in het schap.
Bontebalquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar die eet zijn spruitjes met satesaus....quote:
Oh wat een klojo laat dan maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar die eet zijn spruitjes met satesaus....
https://www.kidsweek.nl/n(...)met-satesaus~769e1d0
Voor elk wat wilsquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een bonte verzameling blijft het toch
Bold move: Rob Jettenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Oh wouw. Kan niet wachten op de tranen van het andere kamp.quote:
Ze verdient zelfs een hele kamer (voor zichzelf).quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:44 schreef Elzaas het volgende:
[..]
Ouwehand verdient wel wat extra zetels
Hij houdt iig wel van Argentijns vlees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh wouw. Kan niet wachten op de tranen van het andere kamp.
Na Henri wel de beste optie ja.quote:
Ik ben niet zo overtuigd van Bontenbal als premier.quote:
Denk veel mensen niet omdat het saai en degelijk kan ogen. Maar dat is juist wat we nu goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van Bontenbal als premier.
Owh, nee. Saai en degelijk is wat mij betreft prima hoor. Dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk veel mensen niet omdat het saai en degelijk kan ogen. Maar dat is juist wat we nu goed kunnen gebruiken.
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sta vooral niet achter de plannen vh CDA + ik ben een tikje wantrouwig t.a.v. deze partij gezien het verleden.
Met Bontebal krijgen we dus weer een radicaalrechts kabinet, goed om alvast te weten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”
----
https://www.ad.nl/politie(...)%2F%2Fgo.bsky.app%2F
Wantrouwen terecht dus, dankquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”
----
Ik zeker ook niet, maar met de juiste coalitiepartijen zie ik hem wel wat afzwakken in compromissen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, nee. Saai en degelijk is wat mij betreft prima hoor. Dat is het punt niet.
Sta vooral niet achter de plannen vh CDA + ik ben een tikje wantrouwig t.a.v. deze partij gezien het verleden.
met JA21 en D66quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
----
VVD ook goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeker ook niet, maar met de juiste coalitiepartijen zie ik hem wel wat afzwakken in compromissen.
Wantrouwen deel ik nog wel ja. Als hij nu toch alsnog met Wilders flirt tijdens het formeren, tsja stop er dan maar mee hoor. Dan stem ik de rest van mijn leven wel blanco
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
----
Dat is wel teleurstellend ja. Zeker na dat laatste debat.quote:
Mwah..quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
CDA gaat dan ook proberen de VVD leeg te trekken.
In kabinet Bontenbal gaat de VVD genadebrood krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met Bontebal krijgen we dus weer een radicaalrechts kabinet, goed om alvast te weten.
Ik vind het degelijke en saaie niet het minpunt. Ik vind hem in de debatten niet zo overtuigend. En ik kan nog steeds niets met bepaalde ethische kwesties.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk veel mensen niet omdat het saai en degelijk kan ogen. Maar dat is juist wat we nu goed kunnen gebruiken.
Het is te hopen dat het CDA weg blijft bij extreem rechts onder Yesilgoz. Ik ben er alleen ernstig bang voor. De opties zonder Yesilgoz zijn ook enorm beperkt.quote:
Ik denk dat hem dit ook stemmen gaat kosten. Mensen die voor het fatsoen naar Bontenbal willen, maar er dan VVD bij krijgen. Dat matcht niet.quote:
Ok, ik was toch al niet van plan CDA te stemmen. Maar de voorkeur geven aan de VVD onder Yesilgöz, en sowieso met dít verkiezingsprogramma?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het CDA weg blijft bij extreem rechts onder Yesilgoz. Ik ben er alleen ernstig bang voor. De opties zonder Yesilgoz zijn ook enorm beperkt.
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen krijgen ja, lastig lastig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dit ook stemmen gaat kosten. Mensen die voor het fatsoen naar Bontenbal willen, maar er dan VVD bij krijgen. Dat matcht niet.
Wat mij betreft matcht dat inderdaad niet. Maar de kiezer blijkt vaker niet dan wel rationeel te kiezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dit ook stemmen gaat kosten. Mensen die voor het fatsoen naar Bontenbal willen, maar er dan VVD bij krijgen. Dat matcht niet.
Tja, hij werd gedwongen te kiezen rond een nogal onrealistisch dilemma.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:05 schreef Astro_boy het volgende:
De fatsoenlijke Bontenbal wil dus met onfatsoenlijke nareizigers regeren…
Strategisch is dit gewoon onontkoombaar voor het CDA. Hij moet niet de schijn wekken een package deal met Timmermans te worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ik was toch al niet van plan CDA te stemmen. Maar de voorkeur geven aan de VVD onder Yesilgöz, en sowieso met dít verkiezingsprogramma?
Maar wél met Yesilgöz?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Strategisch is dit gewoon onontkoombaar voor het CDA. Hij moet niet de schijn wekken een package deal met Timmermans te worden.
Ze trekken toch uiteindelijk ook gewoon de gematigd rechtse kiezer die niet zo tokkie is om op de PVV te stemmenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Strategisch is dit gewoon onontkoombaar voor het CDA. Hij moet niet de schijn wekken een package deal met Timmermans te worden.
Het verkiezingsprogramma niet..quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dat dat een kleiner risico is. Yesilgoz is over een paar weken toch weg.
Tja het experiment met voornamelijk wappierechts was natuurlijk ook geen groot success. Nu weer met een zooitje partijen die denkt dat Nederland eigenlijk wel af is en vooral achterover moet leunen zal ook niet veel positieve verandering opleveren. Nouja misschien kan het komende kabinet af en toe een wet erdoor krijgen of af en toe een middelmatig advies van de RvS krijgen in plaats van altijd alles compleet ondermaats.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze trekken toch uiteindelijk ook gewoon de gematigd rechtse kiezer die niet zo tokkie is om op de PVV te stemmen
Wat dat betreft is het niet alleen de verdienste van Bontenbal, hij heeft simpelweg de NSC-stemmers weer teruggekregen.
Fapfap.quote:
De partij ook niet en dat blijft gewoon een mengelmoes van SGP, PVV en een heel klein beetje D66.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verkiezingsprogramma niet..
Zo gaan we die bedrijven natuurlijk nooit wegjagen of kapotbelasten.quote:
Gaat toch nooit lukken. Dilan was weer matig tijdens het debat begreep ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo gaan we die bedrijven natuurlijk nooit wegjagen of kapotbelasten.
Vroeger kon je D66 dan zo'n rechts kabinet inlokken met ze wat van hun kroonjuwelen te geven op het gebied van 'vernieuwing van de democratie' en dan tekenden ze voor de rest zo'n beetje gewoon rechts bij het kruisje.quote:
Zo heel vreselijk vond ik haar niet, geef het haar ook maar te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Gaat toch nooit lukken. Dilan was weer matig tijdens het debat begreep ik?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dat dat een kleiner risico is. Yesilgoz is over een paar weken toch weg.
Ze komen met zijn vieren in de laatste peiling niet verder dan 64 zetels met z'n vieren. Laten we zeggen dat ze nog 2 restzetels pakken, dan hebben ze er 66. Da's nog 10 te weinig, dan zouden er nog 2-3 kleintjes bij moeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo heel vreselijk vond ik haar niet, geef het haar ook maar te doen.
Zoiets moet 't dan worden? CDA 30, D66 20, JA21 20, VVD 15
Iemand die nog geen dag in zijn leven in het bedrijfsleven heeft gezeten is naar mijn idee niet juiste volksvertegenwoordiger. Om m dan als geschikte premier te zien gaat me toch wat ver.quote:
Kabinet Niet zeiken, Doorwerken 1quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze komen met zijn vieren in de laatste peiling niet verder dan 64 zetels met z'n vieren. Laten we zeggen dat ze nog 2 restzetels pakken, dan hebben ze er 66. Da's nog 10 te weinig, dan zouden er nog 2-3 kleintjes bij moeten.
Nou kan er natuurlijk nog van alles gebeuren in 2 weken maar op dit moment zitten ze er nog heel ver vanaf.
Nee, dank je. Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou nostra er wel blij mee maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dank je. Alsjeblieft niet.
Nee, echt niet. Je hebt vlees nodig waar veel collageen in zit, poten en knieën dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:16 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
De beste erwtensoep maak je natuurlijk met varkenswangen
Mij dan weer helemaal nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou nostra er wel blij mee maken.
Ze was vreselijk en deze combi is waardeloos ja21 en vvd pfffquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Absoluut, als je ziet hoe hard de NL kiezer zweeft moet je niet gek opkijken dat het laatste debat, 1 dag voor de verkiezingen, gaat bepalen welk kabinet we krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kabinet Niet zeiken, Doorwerken 1
Er kan nog veel verschuiven..
Die Karremans is trouwens wel een knappe vent, zou dat ook nog extra stemmen opleveren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Er zijn ook andere VVD-ers!
Heb wel eens een kalender voorgesteld met goed uitziende politici.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:07 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Die Karremans is trouwens wel een knappe vent, zou dat ook nog extra stemmen opleveren?
een gekozen burgemeester of een niet bindend referendum>??quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger kon je D66 dan zo'n rechts kabinet inlokken met ze wat van hun kroonjuwelen te geven op het gebied van 'vernieuwing van de democratie' en dan tekenden ze voor de rest zo'n beetje gewoon rechts bij het kruisje.
Van de kroonjuwelen kwam dan om verschillende redenen niks maar dat was dan mooi enkel en alleen het probleem van D66 zelf![]()
Ik zou nu eventjes niet zo snel weten waarmee je het huidige D66 kan lokken.
Zou men eindelijk eens een keer kunnen stoppen met die achterlijke gevolgtrekking dat wanneer je kritiek hebt op de islam je 'buutnlanders' het land uit wil hebben? Heb je dat als je kritiek hebt op christendom ook? Is dat dan weer oikfobie? Is het zó lastig religie en ras gescheiden te houden? Denk je nu echt dat ik een Arnoud van Doorn een prima vent vindt omdat 'ie in ieder geval een wit velletje heeft?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar heb je het.
Ik ik ik ik
Na twee keer weet je wel dat je voor je karbonaadjes naar een ander vak moet. Nou poeh. Weg met die buutnlanders. Dit is Nederland niet meer.
Nederland is haar onschuld kwijt, makker. Dat moeten we ons goed beseffen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar heb je het.
Ik ik ik ik
Na twee keer weet je wel dat je voor je karbonaadjes naar een ander vak moet. Nou poeh. Weg met die buutnlanders. Dit is Nederland niet meer.
Welke onschuld?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nederland is haar onschuld kwijt, makker. Dat moeten we ons goed beseffen.
De tijd dat er nog stapels karbonades bij de ingang van de C1000 lagen.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De tijd dat er nog stapels karbonades bij de ingang van de C1000 lagen.
Dat is nostalgie, lieverd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals word bezongen door Wim Zonneveld in Het Dorp.
Ik vond het een erg leuk programma. Inderdaad heel anders, vragen gesteld door bijzondere mensen en daardoor inderdaad 'buitengewoon'. En je leert de mens achter de politucus/politica inderdaad iets beter kennen. Topquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
'Een buitengewoon gesprek' begint nu.
PLUS: je ziet dat het geen 'politici' zijn maar gewoon mensen, met wie je dus ondanks verschillen in mening gewoon een hele gezellige avond kunt hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het een erg leuk programma. Inderdaad heel anders, vragen gesteld door bijzondere mensen en daardoor inderdaad 'buitengewoon'. En je leert de mens achter de politucus/politica inderdaad iets beter kennen. Top
Toen de C1000 nog bestond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:19 schreef Caland het volgende:
De tijd dat er nog stapels karbonades bij de ingang van de C1000 lagen.
Waarschijnlijk heeft hij Yesilgoz en Timmermans allebei nodig voor een meerderheid dus het is een beetje een dom dilemma. Maar op rechts zal er meer potentieel zijn voor het CDA dan op links.quote:
Zeker, vandaar dat ik 'je leert de mens achter de politicus/politica inderdaad wat beter kennen' expliciet noemdequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PLUS: je ziet dat het geen 'politici' zijn maar gewoon mensen, met wie je dus ondanks verschillen in mening gewoon een hele gezellige avond kunt hebben.
Een van de beste programma's sinds tijden.
Waar ook een mobiliserende werking voor de linkse kiezer van kan uitgaan om toch op PvdA/GL te stemmen ipv op PvdD, D66 of SP.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij Yesilgoz en Timmermans allebei nodig voor een meerderheid dus het is een beetje een dom dilemma. Maar op rechts zal er meer potentieel zijn voor het CDA dan op links.
Maakt voor mij niets uit, zou Wilders absoluut niet meer leren kennen met jankverhalen over zijn katten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker, vandaar dat ik 'je leert de mens achter de politicus/politica inderdaad wat beter kennen' expliciet noemde
Het gaat er niet om dat je dan ineens wel of juist niet meer op ze zou stemmen. Het gaat erom dat je ze in deze setting ziet als mens en niet als politicus/politica.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maakt voor mij niets uit, zou Wilders absoluut niet meer leren kennen met jankverhalen over zijn katten.
En dat vind ik dan weer stompzinnig, ik zie elke politicus als mens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je dan ineens wrl.of juist niet meer op ze zou stemmen. Het gaat erom dat je ze in deze setting ziet als mens en niet als politicus/politica.
Verder vind ik je opmerking over Wilders nogal stompzinnig.
Ik heb niet de indruk dat je begrijpt wat ik bedoel (en wat @EttovanBelgie denk ik ook bedoelt)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer stompzinnig, ik zie elke politicus als mens.
Maar je moet toch ook een best wel aparte parasociale stoornis hebben om de mens achter de politicus te willen kennen. Dat het mensen zijn lijkt me duidelijk, wat hun hobbies zijn of whatever lijkt me irrelevant. Maarja sommige mensen willen ook van voetballers weten wat ze in hun vrije tijd doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat je begrijpt wat ik bedoel (en wat @:EttovanBelgie denk ik ook bedoelt)
Of je kijkt het programma (desnoods deels) gewoon even terugquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar je moet toch ook een best wel aparte parasociale stoornis hebben om de mens achter de politicus te willen kennen. Dat het mensen zijn lijkt me duidelijk, wat hun hobbies zijn of whatever lijkt me irrelevant. Maarja sommige mensen willen ook van voetballers weten wat ze in hun vrije tijd doen.
Hoewel tuurlijk bij een Schoof vraag je je af waar hij wel voor staat, gezien hij net als Rutte een broertje dood heeft aan politieke visie delen met de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |