Tja, hij werd gedwongen te kiezen rond een nogal onrealistisch dilemma.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:05 schreef Astro_boy het volgende:
De fatsoenlijke Bontenbal wil dus met onfatsoenlijke nareizigers regeren…
Strategisch is dit gewoon onontkoombaar voor het CDA. Hij moet niet de schijn wekken een package deal met Timmermans te worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ik was toch al niet van plan CDA te stemmen. Maar de voorkeur geven aan de VVD onder Yesilgöz, en sowieso met dít verkiezingsprogramma?
Maar wél met Yesilgöz?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Strategisch is dit gewoon onontkoombaar voor het CDA. Hij moet niet de schijn wekken een package deal met Timmermans te worden.
Ze trekken toch uiteindelijk ook gewoon de gematigd rechtse kiezer die niet zo tokkie is om op de PVV te stemmenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Strategisch is dit gewoon onontkoombaar voor het CDA. Hij moet niet de schijn wekken een package deal met Timmermans te worden.
Het verkiezingsprogramma niet..quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dat dat een kleiner risico is. Yesilgoz is over een paar weken toch weg.
Tja het experiment met voornamelijk wappierechts was natuurlijk ook geen groot success. Nu weer met een zooitje partijen die denkt dat Nederland eigenlijk wel af is en vooral achterover moet leunen zal ook niet veel positieve verandering opleveren. Nouja misschien kan het komende kabinet af en toe een wet erdoor krijgen of af en toe een middelmatig advies van de RvS krijgen in plaats van altijd alles compleet ondermaats.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze trekken toch uiteindelijk ook gewoon de gematigd rechtse kiezer die niet zo tokkie is om op de PVV te stemmen
Wat dat betreft is het niet alleen de verdienste van Bontenbal, hij heeft simpelweg de NSC-stemmers weer teruggekregen.
Fapfap.quote:
De partij ook niet en dat blijft gewoon een mengelmoes van SGP, PVV en een heel klein beetje D66.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verkiezingsprogramma niet..
Zo gaan we die bedrijven natuurlijk nooit wegjagen of kapotbelasten.quote:
Gaat toch nooit lukken. Dilan was weer matig tijdens het debat begreep ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo gaan we die bedrijven natuurlijk nooit wegjagen of kapotbelasten.
Vroeger kon je D66 dan zo'n rechts kabinet inlokken met ze wat van hun kroonjuwelen te geven op het gebied van 'vernieuwing van de democratie' en dan tekenden ze voor de rest zo'n beetje gewoon rechts bij het kruisje.quote:
Zo heel vreselijk vond ik haar niet, geef het haar ook maar te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Gaat toch nooit lukken. Dilan was weer matig tijdens het debat begreep ik?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dat dat een kleiner risico is. Yesilgoz is over een paar weken toch weg.
Ze komen met zijn vieren in de laatste peiling niet verder dan 64 zetels met z'n vieren. Laten we zeggen dat ze nog 2 restzetels pakken, dan hebben ze er 66. Da's nog 10 te weinig, dan zouden er nog 2-3 kleintjes bij moeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo heel vreselijk vond ik haar niet, geef het haar ook maar te doen.
Zoiets moet 't dan worden? CDA 30, D66 20, JA21 20, VVD 15
Iemand die nog geen dag in zijn leven in het bedrijfsleven heeft gezeten is naar mijn idee niet juiste volksvertegenwoordiger. Om m dan als geschikte premier te zien gaat me toch wat ver.quote:
Kabinet Niet zeiken, Doorwerken 1quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze komen met zijn vieren in de laatste peiling niet verder dan 64 zetels met z'n vieren. Laten we zeggen dat ze nog 2 restzetels pakken, dan hebben ze er 66. Da's nog 10 te weinig, dan zouden er nog 2-3 kleintjes bij moeten.
Nou kan er natuurlijk nog van alles gebeuren in 2 weken maar op dit moment zitten ze er nog heel ver vanaf.
Nee, dank je. Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou nostra er wel blij mee maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dank je. Alsjeblieft niet.
Nee, echt niet. Je hebt vlees nodig waar veel collageen in zit, poten en knieën dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:16 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
De beste erwtensoep maak je natuurlijk met varkenswangen
Mij dan weer helemaal nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou nostra er wel blij mee maken.
Ze was vreselijk en deze combi is waardeloos ja21 en vvd pfffquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Absoluut, als je ziet hoe hard de NL kiezer zweeft moet je niet gek opkijken dat het laatste debat, 1 dag voor de verkiezingen, gaat bepalen welk kabinet we krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kabinet Niet zeiken, Doorwerken 1
Er kan nog veel verschuiven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |