abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219016448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:40 schreef Fokfluencer het volgende:
Eerdmans nu bij Nieuwsuur - vanaf vanavond elke avond lijsttrekkers aanwezig.
Komt niet helemaal lekker uit de verf.
pi_219016484
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het zou misschien kunnen helpen tegen de toegenomen polarisatie in het land als we politici, ook die waarmee we het oneens zijn, toch als mensen blijven zien, en als de media hen ook als zodanig laat zien.
Dat moet vanzelfsprekend zijn en heb je m.i. geen programma's voor nodig tegen verkiezingstijd.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:08:09 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219016491
Eerdmans wordt live op tv verkracht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219016508
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Caland het volgende:
De stagiair die de cijfers bij het CPB heeft ingeleverd zal morgen wel thuis mogen blijven.
pi_219016510
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Komt niet helemaal lekker uit de verf.
Zwak gezegd nog... Duidelijk de cijfers niet op orde als partij.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:09:13 #106
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219016512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Nee, echt niet. Je hebt vlees nodig waar veel collageen in zit, poten en knieën dus. :P
True true. Ook een knie erin idd. Ik reageerde op de karbonades...ipv die varkenswangen erin en vreet je rond :P
pi_219016536
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef kipknots het volgende:

[..]
CPB-cijfers zijn tweede verkiezingsprogramma hoor ik.
pi_219016544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Maar je moet toch ook een best wel aparte parasociale stoornis hebben om de mens achter de politicus te willen kennen. Dat het mensen zijn lijkt me duidelijk, wat hun hobbies zijn of whatever lijkt me irrelevant. Maarja sommige mensen willen ook van voetballers weten wat ze in hun vrije tijd doen.
Hoewel tuurlijk bij een Schoof vraag je je af waar hij wel voor staat, gezien hij net als Rutte een broertje dood heeft aan politieke visie delen met de wereld.
Hoezo? Hoe iemand als mens is kan best behoorlijke gevolgen hebben voor politieke daden in de toekomst. Als iemand een gehandicapt zusje heeft, zal die bijvoorbeeld eerder oog hebben voor gehandicapten. Je merkte het bij de CU ten tijden van Segers, dat hij in Egypte had gewoond had invloed op de partij.

En het is ook gewoon mooi om de mens achter de politiek te zien, dat zorgt er ook voor dat je sneller bereid bent dat het gewone mensen zijn die ook fouten mogen maken zonder dat je ze daar gelijk voor met de grond gelijk te hoeven maken. Ik heb bijvoorbeeld een paar keer meer kunnen lezen en horen over hoe alleenstaande moeder Schouten het deed en er toch was voor haar kind en dan krijg je daar toch echt wel respect voor.

En nee, iemand die goed voor zijn honden zorgt maar verder walgelijke standpunten heeft (om het cliché uit de kast te trekken) hoef je dan echt niet plots heel erg aardig te vinden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219016545
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Caland het volgende:
Die ligt echt op de slachtbank inderdaad.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:12:59 #110
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219016557
Jammer dat juist veel mensen die er baat bij zouden hebben, geen Nieuwsuur kijken.

Die kijken nu naar heel ander gepraat.
Top 2000-suggesties: Vanaf hier ----- 2025-jaarlijst
pi_219016564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:12 schreef Eightyone het volgende:
Jammer dat juist veel mensen die er baat bij zouden hebben, geen Nieuwsuur kijken.

Massaal stukjes op twitter/tiktok/instagram en wat voor onzin dan ook delen, dus? Al kom je misschien niet in hun algoritme.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219016594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:12 schreef Eightyone het volgende:

Heb ik net een PPV-stemmer overgehaald om iig niet op Wilders te stemmen, BBB was de keus daarna en nu Ja21, die ga ik echt niet wijzen op een afgang van Eerdmans bij de publieke omroep.
pi_219016606
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Er zijn ook andere VVD-ers!
Wel de enige die meegaat, de andere mensen die er kwamen waren veel te serieus _O-
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:19:16 #114
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219016614
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef kipknots het volgende:

[..]
Zou het wat uitmaken?
pi_219016631
Morgen BBB met Tweebeeke. Dat gaat ook smullen worden.
pi_219016668
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hoezo? Hoe iemand als mens is kan best behoorlijke gevolgen hebben voor politieke daden in de toekomst. Als iemand een gehandicapt zusje heeft, zal die bijvoorbeeld eerder oog hebben voor gehandicapten. Je merkte het bij de CU ten tijden van Segers, dat hij in Egypte had gewoond had invloed op de partij.
Het lijkt mij dat politiek niet moet gaan om de poppetjes. Leuk voor Segers dat hij in Egypte heeft gewoond ik heb nog niet kunnen vinden op welke manier dat zijn standpunten positief beinvloed. Het is een ervaring voor hem en zal vast zijn beslissingen beinvloeden dat het iets positiefs bijdraagt aan zijn beslissingen lijkt me heel wat anders.
Ik denk niet dat iemand met een gehandicapte zus noodzakelijkerwijs beter op kan komen voor gehandicapten. Of dat een vrouw automatisch beter is voor andere vrouwen. Of dat een Schoof beter voor de dag komt omdat hij zo van sport houd.

quote:
En het is ook gewoon mooi om de mens achter de politiek te zien, dat zorgt er ook voor dat je sneller bereid bent dat het gewone mensen zijn die ook fouten mogen maken zonder dat je ze daar gelijk voor met de grond gelijk te hoeven maken. Ik heb bijvoorbeeld een paar keer meer kunnen lezen en horen over hoe alleenstaande moeder Schouten het deed en er toch was voor haar kind en dan krijg je daar toch echt wel respect voor.
Ja inderdaad het is een manier hoe politici doen alsof ze gewone mensen zijn. Er is lijkt me weinig gewoon aan zo'n Faber die met haar beslissingen gewone mensen de shit in duwt. Dan kunnen we wel gaan graven waarom iemand zo'n naar en nutteloos mens is geworden we kunnen ook gewoon doorselecteren.

quote:
En nee, iemand die goed voor zijn honden zorgt maar verder walgelijke standpunten heeft (om het cliché uit de kast te trekken) hoef je dan echt niet plots heel erg aardig te vinden.
Ja okay, ik denk dat we dan niet eens zo ver uit elkaar liggen. Ik lees ook kranten en dus wel eens een achtergrond van iemand. Dat kan best interessant zijn. Maar in het tijdperk van social media denk ik eerder dat we teveel van de persoon achter iemand die zijn werk doet willen weten dan te weinig. Uiteindelijk denk ik ook dat het raar is als politiek voor mensen meer gaat om de personen dan waar ze voor zeggen te staan. Zo van Bontebal is compleet idioot met zijn chatcontrol maar hij is wel een toffe Rotterdammer dus dan stem ik maar op hem.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:25:58 #117
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_219016696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb ik net een PPV-stemmer overgehaald om iig niet op Wilders te stemmen, BBB was de keus daarna en nu Ja21, die ga ik echt niet wijzen op een afgang van Eerdmans bij de publieke omroep.
Hoe en waar doe je dat trouwens?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:27:15 #118
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219016713
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Massaal stukjes op twitter/tiktok/instagram en wat voor onzin dan ook delen, dus? Al kom je misschien niet in hun algoritme.
Ik post niet op TikTok of Instagram, en op X/Twitter alleen af en toe een reactie op anderen. En ben sowieso geen invloed.

Hopelijk doen anderen het.
Top 2000-suggesties: Vanaf hier ----- 2025-jaarlijst
pi_219016731
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:25 schreef JAM het volgende:

[..]
Hoe en waar doe je dat trouwens?
Uit overtuiging dat het niet verstandig is om op een ondemocratische partij te gaan stemmen.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:30:11 #120
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_219016740
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Uit overtuiging dat het niet verstandig is om op een ondemocratische partij te gaan stemmen.
Ja, dat lijkt me helder. Ik vroeg ook niet waarom, ik vroeg hoe en waar. Hoe kom je met PVV-stemmers in contact? :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_219016753
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef JAM het volgende:

[..]
Ja, dat lijkt me helder. Ik vroeg ook niet waarom, ik vroeg hoe en waar. :D .
Ik verkeer in heel veel verschillende kringen, bubbels.. :D
pi_219016771
Het is natuurlijk vooral interessant om te weten wat politici drijft om in de politiek te gaan en wat hen drijft om bepaalde standpunten in te nemen of om zich met bepaalde thema's bezig te houden.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:34:47 #123
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219016776
Volgens mij heb ik een deja vu. Was Eerdmans vorige verkiezingen ook niet zo enorm matig op de inhoud? Ik heb net gevoel al deze reacties al een keer eerder te hebben gelezen.
pi_219016781
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heb ik een deja vu. Was Eerdmans vorige verkiezingen ook niet zo enorm matig op de inhoud? Ik heb net gevoel al deze reacties al een keer eerder te hebben gelezen.
Hij geeft de teleurgestelde kiezers op Wilders een uitweg.
pi_219016785
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het zou misschien kunnen helpen tegen de toegenomen polarisatie in het land als we politici, ook die waarmee we het oneens zijn, toch als mensen blijven zien, en als de media hen ook als zodanig laat zien.
Je hoort dit vaak vanuit 's lands grootste partij. Dezelfde partij die complete bevolkingsgroepen op basis van aankomst minder wil maken en waarvan de kamerleden geen tijd voor debatten of wetten maken hebben, maar wel tijd hebben om voor 120.000 boomers racistische ai plaatjes te genereren over blonde vrouwen die door allochtonen worden geïntimideerd.

Jaren 30 herleven en dat ga je niet stoppen door tolerant naar intoleranten te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')