Hij houdt iig wel van Argentijns vlees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh wouw. Kan niet wachten op de tranen van het andere kamp.
Na Henri wel de beste optie ja.quote:
Ik ben niet zo overtuigd van Bontenbal als premier.quote:
Denk veel mensen niet omdat het saai en degelijk kan ogen. Maar dat is juist wat we nu goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van Bontenbal als premier.
Owh, nee. Saai en degelijk is wat mij betreft prima hoor. Dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk veel mensen niet omdat het saai en degelijk kan ogen. Maar dat is juist wat we nu goed kunnen gebruiken.
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sta vooral niet achter de plannen vh CDA + ik ben een tikje wantrouwig t.a.v. deze partij gezien het verleden.
Met Bontebal krijgen we dus weer een radicaalrechts kabinet, goed om alvast te weten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”
----
https://www.ad.nl/politie(...)%2F%2Fgo.bsky.app%2F
Wantrouwen terecht dus, dankquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”
----
Ik zeker ook niet, maar met de juiste coalitiepartijen zie ik hem wel wat afzwakken in compromissen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, nee. Saai en degelijk is wat mij betreft prima hoor. Dat is het punt niet.
Sta vooral niet achter de plannen vh CDA + ik ben een tikje wantrouwig t.a.v. deze partij gezien het verleden.
met JA21 en D66quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
----
VVD ook goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeker ook niet, maar met de juiste coalitiepartijen zie ik hem wel wat afzwakken in compromissen.
Wantrouwen deel ik nog wel ja. Als hij nu toch alsnog met Wilders flirt tijdens het formeren, tsja stop er dan maar mee hoor. Dan stem ik de rest van mijn leven wel blanco
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
----
Dat is wel teleurstellend ja. Zeker na dat laatste debat.quote:
Mwah..quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
CDA gaat dan ook proberen de VVD leeg te trekken.
In kabinet Bontenbal gaat de VVD genadebrood krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met Bontebal krijgen we dus weer een radicaalrechts kabinet, goed om alvast te weten.
Ik vind het degelijke en saaie niet het minpunt. Ik vind hem in de debatten niet zo overtuigend. En ik kan nog steeds niets met bepaalde ethische kwesties.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk veel mensen niet omdat het saai en degelijk kan ogen. Maar dat is juist wat we nu goed kunnen gebruiken.
Het is te hopen dat het CDA weg blijft bij extreem rechts onder Yesilgoz. Ik ben er alleen ernstig bang voor. De opties zonder Yesilgoz zijn ook enorm beperkt.quote:
Ik denk dat hem dit ook stemmen gaat kosten. Mensen die voor het fatsoen naar Bontenbal willen, maar er dan VVD bij krijgen. Dat matcht niet.quote:
Ok, ik was toch al niet van plan CDA te stemmen. Maar de voorkeur geven aan de VVD onder Yesilgöz, en sowieso met dít verkiezingsprogramma?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het CDA weg blijft bij extreem rechts onder Yesilgoz. Ik ben er alleen ernstig bang voor. De opties zonder Yesilgoz zijn ook enorm beperkt.
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen krijgen ja, lastig lastig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dit ook stemmen gaat kosten. Mensen die voor het fatsoen naar Bontenbal willen, maar er dan VVD bij krijgen. Dat matcht niet.
Wat mij betreft matcht dat inderdaad niet. Maar de kiezer blijkt vaker niet dan wel rationeel te kiezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dit ook stemmen gaat kosten. Mensen die voor het fatsoen naar Bontenbal willen, maar er dan VVD bij krijgen. Dat matcht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |