SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorg
Dan zat Stoffer nu in de top 10 van de kieslijst van het CDA, had dat regeren echt gemakkelijker gemaakt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:47 schreef capricia het volgende: [..] Dan was het CDA ook weggeweest?
Dan mag je echt in je handjes knijpen. Waar heb jij die op de kop getikt? Normaal verdwijnt die (op de guanciale na) ook gewoon in de varkensshoarma. En voor wat, voor wie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Gisteren nog een lekkere varkenssnuit klaargemaakt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Waar kunnen we anders terecht met dergelijke zorgen?
Wanneer heb jij voor het laatst een karbonade gegeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dan mag je echt in je handjes knijpen. Waar heb jij die op de kop getikt? Normaal verdwijnt die (op de guanciale na) ook gewoon in de varkensshoarma. En voor wat, voor wie?
Ps. Ik ben zo ontzettend blij dat dergelijke zorgen gewoon openlijk kunnen worden besproken hier in POL. Alle lof voor Danny. Waar kunnen we anders terecht met dergelijke zorgen? Dit mag ook wel eens gezegd worden!
Volgens mij zijn er genoeg andere partijen die het over Gaza willen hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:46 schreef Hanca het volgende:
PvdD is vooral een signaalpartij op een (heel erg belangrijk) onderwerp. Dat kan ook met 2 of 3 zetels. Dan kunnen ze die debatten gewoon mee doen en hun visie geven.
OR is ook links.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:54 schreef Hexagon het volgende:
Overigens als je per se karbonade wilt in de bedrijfskantine dan moet je bij de OR aankloppen. Die mogen zich daarmee bezighouden, niet de politiek.
OM ookquote:
Ik gebruik nu uit nood schouderkarbonade in de erwtensoep. Eergisteren dus nog. Omdat ik nergens meer een krabbetje kan vinden in het schap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een karbonade gegeten?
Die rookworst van de hema is ook een stuk minder zoutig dan voorheenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:58 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik gebruik nu uit nood schouderkarbonade in de erwtensoep. Eergisteren dus nog. Omdat ik nergens meer een krabbetje kan vinden in het schap.
En dat allemaal door die moslims met hun shoarma! Dat dat kan hier in een christelijke-joodse samenleving!
@hemarookworst waarom ben je minder zout?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die rookworst van de hema is ook een stuk minder zoutig dan voorheen
Ze pakken gewoon alles van ons af.
Flauwe vraagquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
@:hemarookworst waarom ben je minder zout?
Fred Teevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar de hamvraag is wie wordt er premier?
De beste erwtensoep maak je natuurlijk met varkenswangenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:58 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik gebruik nu uit nood schouderkarbonade in de erwtensoep. Eergisteren dus nog. Omdat ik nergens meer een krabbetje kan vinden in het schap.
Bontebalquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar die eet zijn spruitjes met satesaus....quote:
Oh wat een klojo laat dan maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar die eet zijn spruitjes met satesaus....
https://www.kidsweek.nl/n(...)met-satesaus~769e1d0
Voor elk wat wilsquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een bonte verzameling blijft het toch
Bold move: Rob Jettenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Oh wouw. Kan niet wachten op de tranen van het andere kamp.quote:
Ze verdient zelfs een hele kamer (voor zichzelf).quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:44 schreef Elzaas het volgende:
[..]
Ouwehand verdient wel wat extra zetels
Hij houdt iig wel van Argentijns vlees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh wouw. Kan niet wachten op de tranen van het andere kamp.
Na Henri wel de beste optie ja.quote:
Ik ben niet zo overtuigd van Bontenbal als premier.quote:
Denk veel mensen niet omdat het saai en degelijk kan ogen. Maar dat is juist wat we nu goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van Bontenbal als premier.
Owh, nee. Saai en degelijk is wat mij betreft prima hoor. Dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk veel mensen niet omdat het saai en degelijk kan ogen. Maar dat is juist wat we nu goed kunnen gebruiken.
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sta vooral niet achter de plannen vh CDA + ik ben een tikje wantrouwig t.a.v. deze partij gezien het verleden.
Met Bontebal krijgen we dus weer een radicaalrechts kabinet, goed om alvast te weten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”
----
https://www.ad.nl/politie(...)%2F%2Fgo.bsky.app%2F
Wantrouwen terecht dus, dankquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als Henri Bontenbal móét kiezen tussen VVD of GroenLinks-PvdA tijdens de formatie, dan kiest hij eerst voor de VVD. Dat zegt de CDA-leider dinsdag in de verkiezingspodcast Politiek Dichtbij van het AD en de regiotitels. „Puur op basis van de programma’s en op basis van de samenwerking in het verleden, is het voor mij makkelijker om met de VVD te gaan.”
----
Ik zeker ook niet, maar met de juiste coalitiepartijen zie ik hem wel wat afzwakken in compromissen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, nee. Saai en degelijk is wat mij betreft prima hoor. Dat is het punt niet.
Sta vooral niet achter de plannen vh CDA + ik ben een tikje wantrouwig t.a.v. deze partij gezien het verleden.
met JA21 en D66quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
----
VVD ook goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeker ook niet, maar met de juiste coalitiepartijen zie ik hem wel wat afzwakken in compromissen.
Wantrouwen deel ik nog wel ja. Als hij nu toch alsnog met Wilders flirt tijdens het formeren, tsja stop er dan maar mee hoor. Dan stem ik de rest van mijn leven wel blanco
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
----
Dat is wel teleurstellend ja. Zeker na dat laatste debat.quote:
Mwah..quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
CDA gaat dan ook proberen de VVD leeg te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |