SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ik heb vanochtend nog wel even een waterig zonnetje gespot.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de driehoek staan de hele dag de lampen aan @:nattekat
hahaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog wel even een waterig zonnetje gespot.
Wat ook weer geblaat is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op jouw eerdere post
https://x.com/Stormchaser(...)Pwgk1qwSBpPqq4A&s=19
Overigens wel gelezen dat het kouder zou kunnen worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:01 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Wat ook weer geblaat is.
Het betreffende artikel zegt nergens wat voor winter het gaat worden, maar geeft wel aan waar zijn voorspelling op gebaseerd is.
Ook wordt er duidelijk gemeld dat het geen garantie is, omdat de seizoensvoorspellingen gewoonweg niet betrouwbaar zijn...zeker niet voor Nederland.
Het enige wat je nu kunt zeggen is dat er al een aanzienlijk pak sneeuw ligt in Siberië en het noordpoolijs harder aan het groeien is dan voorgaande jaren.
Zou kunnen worden idd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Overigens wel gelezen dat het kouder zou kunnen worden.
We gaan het zien
Dat er al een nieuwsbericht over wordt gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:29 schreef jcdragon het volgende:
Koude winter op komst? Historische patronen geven aanwijzingen, geen garantie: https://www.rtl.nl/nieuws(...)spelling-verwachting
I reject your reality and substitute my own.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:29 schreef jcdragon het volgende:
Koude winter op komst? Historische patronen geven aanwijzingen, geen garantie: https://www.rtl.nl/nieuws(...)spelling-verwachting
- Adam Savagequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
I reject your reality and substitute my own.
Wel jammer dat alles zo goor en zeiknat is en blijftquote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Boh wat een weertje. De maan prachtig zichtbaar. Zonnetje komt boven de horizon uit. Vogels zijn erg vrolijk vandaag en zag net twee egels in de tuin. Die zijn zo leuk
Dit geeft mij vertrouwen dat we weer gewoon een mooie warme winter gaan krijgen dankzij een hardnekkig hoog over Europa.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat er al een nieuwsbericht over wordt gemaaktelk jaar lezen we het opnieuw dat we een koudere winter gaan krijgen
we worden daarna blij gemaakt met een dooie mus en record maxima temperaturen waar de sneeuw liever op 10.000km afstand weg blijft
Huh, het heeft in de afgelopen vier weken misschien 3 of 4 dagen geregend hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel jammer dat alles zo goor en zeiknat is en blijft
Die combinatie gaat (helaas?) niet zo goed samen bij ons in Nederland. Warme winter is vaak een natte winter. Mooie, zonnige winter is vaak een koude winter.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit geeft mij vertrouwen dat we weer gewoon een mooie warme winter gaan krijgen dankzij een hardnekkig hoog over Europa.
Ja, eindelijk weer zon. Is dat nou zo moeilijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
De zon maakt het meteen nog lekkerder nu.
Echt hè, dat ze dat niet snappen na al die jaren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, eindelijk weer zon. Is dat nou zo moeilijk
Oja, het is verder ook niet vochtig ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Huh, het heeft in de afgelopen vier weken misschien 3 of 4 dagen geregend hier.
Jawel, maar dat is inherent aan de tijd van het jaar. Je stelt dat het goor en zeiknat is. Dat valt best wel mee. Bij zulke termen verwacht ik plassen als ik naar buiten kijk, drassige (voetbal)velden. Nu zijn de blaadjes en het gras nat/vochtig. Maar dat is over een uurtje of drie allemaal weg.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Oja, het is verder ook niet vochtig ofzo
Nou ja, hier in het bos wordt het amper drogerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is inherent aan de tijd van het jaar. Je stelt dat het goor en zeiknat is. Dat valt best wel mee. Bij zulke termen verwacht ik plassen als ik naar buiten kijk, drassige (voetbal)velden. Nu zijn de blaadjes en het gras nat/vochtig. Maar dat is over een uurtje of drie allemaal weg.
Ja goed, bos droogt natuurlijk wel wat langzamer op ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou ja, hier in het bos wordt het amper droger.
Vergeet niet dat jij in een woestijn woont.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is inherent aan de tijd van het jaar. Je stelt dat het goor en zeiknat is. Dat valt best wel mee. Bij zulke termen verwacht ik plassen als ik naar buiten kijk, drassige (voetbal)velden. Nu zijn de blaadjes en het gras nat/vochtig. Maar dat is over een uurtje of drie allemaal weg.
Hier alleen de vrouw. Ga daar zo maar eens werk van makenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jij in een woestijn woont.
Hier is alles zeiknat.
Hopelijk vanavond ook mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:21 schreef MissHobje het volgende:
Mijn zon verzoekje heeft geholpen![]()
Het is fantastisch mooi weer nu al
De maan wil ik zienquote:
Hier is het bos ook nog gewoon droog. Zelfs na die buien van afgelopen weekend. Heel wat prettiger dan de laatste twee jaar, toen alles onafgebroken drekkig was en vol plassen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou ja, hier in het bos wordt het amper droger.
Dat hier geen fok-topic in WKN over gemaakt wordt is veel erger eigenlijk... zo krijgen we nooit viewsquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat er al een nieuwsbericht over wordt gemaaktelk jaar lezen we het opnieuw dat we een koudere winter gaan krijgen
we worden daarna blij gemaakt met een dooie mus en record maxima temperaturen waar de sneeuw liever op 10.000km afstand weg blijft
Ja maar dat is toch juist leuk! Lekker door de prut baggerenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier is het bos ook nog gewoon droog. Zelfs na die buien van afgelopen weekend. Heel wat prettiger dan de laatste twee jaar, toen alles onafgebroken drekkig was en vol plassen.
Maar goed ook dat wij hier niet in verlagenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat hier geen fok-topic in WKN over gemaakt wordt is veel erger eigenlijk... zo krijgen we nooit views
Jij ziet het als verlagen. Dat heeft er in mijn ogen niets mee te maken. Alles centraliseren tot hier waar verder geen hond van buitenaf meeleest brengt geen nieuwe informatie of users naar WKN.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar goed ook dat wij hier niet in verlagenzie het maar als een pluspunt.
Op weerwoord hebben ze wel een topic voor lopen
Even een emmertje er onder en een doekje er bij langs?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier alleen de vrouw. Ga daar zo maar eens werk van maken![]()
Zoiets ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Even een emmertje er onder en een doekje er bij langs?
Done...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat hier geen fok-topic in WKN over gemaakt wordt is veel erger eigenlijk... zo krijgen we nooit views
Het nieuwsbericht is niet verkeerd. Niet zoals andere berichten die idd wel voor de views zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar goed ook dat wij hier niet in verlagenzie het maar als een pluspunt.
Op weerwoord hebben ze wel een topic voor lopen
Inmiddels een week in Lapland. Als je het dan toch over zeiknat hebt.. Jij zit net als @Geschiedkundige in een woestijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jij in een woestijn woont.
Hier is alles zeiknat.
En toch zie je deze berichten elke keer weer terug komen, maar geen enkel jaar kwam ook echt uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:00 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht is niet verkeerd. Niet zoals andere berichten die idd wel voor de views zijn.
JA hier ookquote:
Ja, maar deze is 'anders' en toch nog redelijk goed onderbouwdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En toch zie je deze berichten elke keer weer terug komen, maar geen enkel jaar kwam ook echt uit.
Daarna hoor je ze natuurlijk niet meer en leggen ze alles het zwijgen op.
Stoep sneeuwvrij gemaakt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:10 schreef RamboDirk het volgende:
Tochtstrips vernieuwd
Gaastra winterjack achter schot vandaan gehaald
Sneeuwschuiver klaargezet
Najaarsdekbed erop
hoestdrank gecheckt
@:zipportal
Nog een weekje sowieso, daarna lijkt het langzaam wat frisser te worden naar overdag zo'n 12-14 graden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:18 schreef INViCTuS het volgende:
Laat de temperatuur nog maar even zo blijven
Die video is lettlijk hier op loopafstand! Tien minuten van ons huis! 😳quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
Mooie bliksem @:dick_laurent. Hou je het droog? Best wat water
https://x.com/MeteOrihuel(...)nbeZC5b-8q6WjRw&s=19
Ik zag her en der wel filmpjes van overlast voorbij komen. Flink wat terreur buien en overlast daar. Ook de komende dagen nog. Zoveel regen heb jij daar überhaupt nog niet gehad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Die video is lettlijk hier op loopafstand! Tien minuten van ons huis! 😳
Fuckin hell, was bizar vandaag. In mijn omgeving de "hoofdprijs".
Bijna 118mm regen in twee uur tijd is er naar beneden gekomen. Insane.![]()
Een rainrate zoals deze heb ik denk ik nog niet eerder in mijn leven meegemaakt, zeer indrukwekkend. Letterlijk verticale regen.
Gelukkig geen schade bij ons, op een hele kleine lekkage na bij een kier van een raam maar dat mag geen naam hebben met de terreurbui die vandaag omlaag kwam.
En ja dit keer écht een terreurbui mag je wel zeggen.
Ik gok dat er hier in de omgeving echt wel her en der schade gaat zijn na vandaag, kan haast niet anders.
Ben vandaag niet van huis weg geweest aangezien het Co de Rood was.
Morgen ga ik op pad en eens kijken hoe alles erbij staat.
[ afbeelding ]
Vannacht kan er nog meer regen vallen maar hopelijk, hopelijk... geen zware stortbuien meer.
Goed voor de modderstromen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zag her en der wel filmpjes van overlast voorbij komen. Flink wat terreur buien en overlast daar. Ook de komende dagen nog. Zoveel regen heb jij daar überhaupt nog niet gehad.
Goed voor de natuur
Vannacht viel er ook nog wel natte geit, hèquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goed voor de modderstromen zul je bedoelen
Prima weer dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:19 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig nog niet zo koud, maar verder aanhoudende treurnis. Wel droog
In ons land hoge barometerstanden dit weekeinde. Bepalend voor het weerbeeld is namelijk een krachtig luchtdrukmaximum van 1036 hPa boven Ierland met een solide uitloper over onze omgeving. Echter: het weerbeeld spreekt niet tot de verbeelding. Vanwege een thermische inversie (temperatuuromkering op wat grotere hoogte) in vochtige lucht bevindt een groot deel van het Noordzeegebied zich onder grotendeels gesloten wolkendeken.
Zondag komt over de Noordzee een Scandinavisch koufront dichterbij. Het lijkt echter niet waarschijnlijk dat het front een verandering op gang zal brengen. Hoogstwaarschijnlijk blijft het bewolkt met soms wat motregen, middagtemperaturen tot 16-17 graden en een zwakke noordenwind. In het zuiden kan in de nacht van zaterdag op zondag plaatselijk mist ontstaan. Veel van hetzelfde volgende week
Tot in het weekeinde van 18-19 oktober weet de Britse hogedrukblokkade van geen wijken. Dat betekent voor ons land volgende week aanhoudend veel van hetzelfde ofwel vaak bewolkt, af en toe ook zon (regionaal soms wat bredere opklaringen) en soms wat lichte (mot)regen. Verder is er in de nacht en ochtend, wanneer het iets meer opklaart, kans op de vorming van mist. De maximumtemperaturen komen op circa 16-17 graden uit, later in de week wordt het meest 14 tot 15 graden.
Onder prima versta ik wel wat anders, maar er valt wel mee te leven. Nog genoeg snoeiwerkzaamheden op het werk, dus prima uit te voeren. Het is nog niet zo donker als in de wintertijd tijd, dus dat scheelt enigszins. Ondanks gebrek aan zonquote:
Droog, weinig wind en temperatuur is goed. Je mist alleen de zon. 3 van de 4 zijn goed, dus een ruime voldoende = prima.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Onder prima versta ik wel wat anders, maar er valt wel mee te leven. Nog genoeg snoeiwerkzaamheden op het werk, dus prima uit te voeren. Het is nog niet zo donker als in de wintertijd tijd, dus dat scheelt enigszins. Ondanks gebrek aan zon
Eens. Redelijk tot zelfs prima weer, ook hier hooguit beetje somber. Focussen op alles wat net even beter kan heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Droog, weinig wind en temperatuur is goed. Je mist alleen de zon. 3 van de 4 zijn goed, dus een ruime voldoende = prima.
Met de zon erbij was het gewoonweg uitstekend.
Ja grote grijze massa weer brrr, ga er zo slecht op!quote:
Denied.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:31 schreef Evangelion het volgende:
Dit weer t/m maart. Final offer.
En dan ben ik nog coulant al zeg ik het zelf.
Ik kreeg net een foto van vrouwlief die nu ff paar dagen in NL is. Zag er idd fucking donker uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja grote grijze massa weer brrr, ga er zo slecht op!
En ik heb het ijskoud vandaag
Prima, zeggen er een aantal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja grote grijze massa weer brrr, ga er zo slecht op!
En ik heb het ijskoud vandaag
Klopt, beter dan. Voor mij is het alleen zeker niet primaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is toch prima. Beter dan wind en regen.
Poh, veel waterquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goed voor de modderstromen zul je bedoelen
Hier was het echt vooral gisteren raak. Vandaag was geheel droog en zelfs vrij veel zon in de namiddag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Poh, veel water
Hemelsluizen nog steeds open in het oosten en zuidoosten van Spanje. In het Valenciaanse Miramar viel van donderdag tot hedenavond 241 mm; in Carcaixent viel ALLEEN VANDAAG al 208 mm waarvan 110 mm in een uur tijd.
Ondertussen gaan de regens in het oosten en zuidoosten van Spanje, samenhangend met het kleverige hoogtelaag ALICE, nog even door. In de Valenciaanse gemeente Miramar viel op donderdag en vrijdag in totaal 147 mm; vandaag kwam daar nog eens 94 mm bij ofwel deze natte episode staat daar inmiddels op 241 mm. In Barx viel tot vanochtend 186 mm en in het zuiden van de provincie Alicante kreeg Pilar de Horadada 191 mm te verstouwen. In de provincie Murcia registreerde Calblanque 218 mm. De enorme regenval veroorzaakt op veel plaatsen ernstige wateroverlast.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier was het echt vooral gisteren raak. Vandaag was geheel droog en zelfs vrij veel zon in de namiddag.
Ja was vanaf uur of 13 bij ons en de hele dag verder nog best flink ook..niets voorspeld idd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:34 schreef 12Beaufort het volgende:
Beetje saai weer.
Net wat miezer gehad, wat niet te zien was op de radar.
Wat een overdreven gedoe zegquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:04 schreef INViCTuS het volgende:
Donkere dagen voor kerst blijven tot zeker in het weekend.
Gewoon prima weer ja. Zonnetje had het feest compleet gemaakt, maar hierover klagen hoeft zeker niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel lekker zo. De temperatuur is nog steeds tussen 15 en 20, nog geen jas aan gehad. Gisteren op verschillende terrassen gezeten (met een Alfarit) en af en toe zon, maar ook als het grijs is kun je nog prima op het terras zitten.
Het waait niet, het is droog en lekker van temperatuur. Ik klaag niet.
Eensquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel lekker zo. De temperatuur is nog steeds tussen 15 en 20, nog geen jas aan gehad. Gisteren op verschillende terrassen gezeten (met een Alfarit) en af en toe zon, maar ook als het grijs is kun je nog prima op het terras zitten.
Het is wel prima ja. Het enige klachtwaardige is dat alles er zo tussen in zit. Te warm voor winterkleding en dikke dekens, te koud voor zomerkleding.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Koukleum gespotquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is wel prima ja. Het enige klachtwaardige is dat alles er zo tussen in zit. Te warm voor winterkleding en dikke dekens, te koud voor zomerkleding.
Te warm om de kachel aan te zetten, maar te koud om in tshirtje rond te lopen binnen.
Gelukkig zijn er mensen als jij die in deze roerige tijden standvastig de ware Nederlandse cultuur hooghouden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond boerenkool, worst, spekjes en een bakje vla.
![]()
![]()
In de ochtend wel degelijk. Was hier behoorlijk donker met motregen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst.
Hoe verzin je het
We zitten nog 2.5 maanden van kerst af. Dat hele kerst gebeuren moet je niet eens benoemen nu.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de ochtend wel degelijk. Was hier behoorlijk donker met motregen.
Maar de echte donkere dagen voor kerst beginnen met ingang wintertijd
De periode ingaan wintertijd tot pakweg twee weken voor het begin van de astronomische lente is altijd het zwaarst voor ons daglichtliefhebbers, laat ons.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We zitten nog 2.5 maanden van kerst af. Dat hele kerst gebeuren moet je niet eens benoemen nu.
En het is vooral grijs, bij donkere dagen heb ik wel iets anders in m'n kop dan wat we vandaag hadden.
Pics van vrouwlief zonder vestje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:40 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, vrouwlief net van de airport gehaald.
Het vestje kon weer uit
Nee, nu is het mijn beurt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De periode ingaan wintertijd tot pakweg twee weken voor het begin van de astronomische lente is altijd het zwaarst voor ons daglichtliefhebbers, laat ons.
Ze wilde graag even badderen bij thuiskomstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ze wilde graag even badderen bij thuiskomstPoh, die is aangekomen sinds ik d'r gister zag. Beste unit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door INViCTuS op 13-10-2025 18:30:22 ]Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ligt als een steen op de maag.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond boerenkool, worst, spekjes en een bakje vla.
![]()
![]()
1 keer zon gezien, meteen lekker. Verder 50 shades of Grau met af en toe motregen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanmorgen wat motregen gehad, maar voor de rest eigenlijk wel prima dag met wat zon erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |