In de ochtend wel degelijk. Was hier behoorlijk donker met motregen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst.
Hoe verzin je het
We zitten nog 2.5 maanden van kerst af. Dat hele kerst gebeuren moet je niet eens benoemen nu.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de ochtend wel degelijk. Was hier behoorlijk donker met motregen.
Maar de echte donkere dagen voor kerst beginnen met ingang wintertijd
De periode ingaan wintertijd tot pakweg twee weken voor het begin van de astronomische lente is altijd het zwaarst voor ons daglichtliefhebbers, laat ons.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We zitten nog 2.5 maanden van kerst af. Dat hele kerst gebeuren moet je niet eens benoemen nu.
En het is vooral grijs, bij donkere dagen heb ik wel iets anders in m'n kop dan wat we vandaag hadden.
Pics van vrouwlief zonder vestje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:40 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, vrouwlief net van de airport gehaald.
Het vestje kon weer uit
Nee, nu is het mijn beurt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De periode ingaan wintertijd tot pakweg twee weken voor het begin van de astronomische lente is altijd het zwaarst voor ons daglichtliefhebbers, laat ons.
Ze wilde graag even badderen bij thuiskomstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ze wilde graag even badderen bij thuiskomstPoh, die is aangekomen sinds ik d'r gister zag. Beste unit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door INViCTuS op 13-10-2025 18:30:22 ]Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ligt als een steen op de maag.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond boerenkool, worst, spekjes en een bakje vla.
![]()
![]()
1 keer zon gezien, meteen lekker. Verder 50 shades of Grau met af en toe motregen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanmorgen wat motregen gehad, maar voor de rest eigenlijk wel prima dag met wat zon erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |