Ik kreeg net een foto van vrouwlief die nu ff paar dagen in NL is. Zag er idd fucking donker uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja grote grijze massa weer brrr, ga er zo slecht op!
En ik heb het ijskoud vandaag
Prima, zeggen er een aantal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja grote grijze massa weer brrr, ga er zo slecht op!
En ik heb het ijskoud vandaag
Klopt, beter dan. Voor mij is het alleen zeker niet primaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is toch prima. Beter dan wind en regen.
Poh, veel waterquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goed voor de modderstromen zul je bedoelen
Hier was het echt vooral gisteren raak. Vandaag was geheel droog en zelfs vrij veel zon in de namiddag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Poh, veel water
Hemelsluizen nog steeds open in het oosten en zuidoosten van Spanje. In het Valenciaanse Miramar viel van donderdag tot hedenavond 241 mm; in Carcaixent viel ALLEEN VANDAAG al 208 mm waarvan 110 mm in een uur tijd.
Ondertussen gaan de regens in het oosten en zuidoosten van Spanje, samenhangend met het kleverige hoogtelaag ALICE, nog even door. In de Valenciaanse gemeente Miramar viel op donderdag en vrijdag in totaal 147 mm; vandaag kwam daar nog eens 94 mm bij ofwel deze natte episode staat daar inmiddels op 241 mm. In Barx viel tot vanochtend 186 mm en in het zuiden van de provincie Alicante kreeg Pilar de Horadada 191 mm te verstouwen. In de provincie Murcia registreerde Calblanque 218 mm. De enorme regenval veroorzaakt op veel plaatsen ernstige wateroverlast.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier was het echt vooral gisteren raak. Vandaag was geheel droog en zelfs vrij veel zon in de namiddag.
Ja was vanaf uur of 13 bij ons en de hele dag verder nog best flink ook..niets voorspeld idd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:34 schreef 12Beaufort het volgende:
Beetje saai weer.
Net wat miezer gehad, wat niet te zien was op de radar.
Wat een overdreven gedoe zegquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:04 schreef INViCTuS het volgende:
Donkere dagen voor kerst blijven tot zeker in het weekend.
Gewoon prima weer ja. Zonnetje had het feest compleet gemaakt, maar hierover klagen hoeft zeker niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel lekker zo. De temperatuur is nog steeds tussen 15 en 20, nog geen jas aan gehad. Gisteren op verschillende terrassen gezeten (met een Alfarit) en af en toe zon, maar ook als het grijs is kun je nog prima op het terras zitten.
Het waait niet, het is droog en lekker van temperatuur. Ik klaag niet.
Eensquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel lekker zo. De temperatuur is nog steeds tussen 15 en 20, nog geen jas aan gehad. Gisteren op verschillende terrassen gezeten (met een Alfarit) en af en toe zon, maar ook als het grijs is kun je nog prima op het terras zitten.
Het is wel prima ja. Het enige klachtwaardige is dat alles er zo tussen in zit. Te warm voor winterkleding en dikke dekens, te koud voor zomerkleding.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Koukleum gespotquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is wel prima ja. Het enige klachtwaardige is dat alles er zo tussen in zit. Te warm voor winterkleding en dikke dekens, te koud voor zomerkleding.
Te warm om de kachel aan te zetten, maar te koud om in tshirtje rond te lopen binnen.
Gelukkig zijn er mensen als jij die in deze roerige tijden standvastig de ware Nederlandse cultuur hooghouden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond boerenkool, worst, spekjes en een bakje vla.
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |