Of gewoon meer een realistquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er in ieder geval op 26 oktober nog zo'n dag (hier dan). En 13 november 2022 nog 19 graden. En aangezien dit jaar erg op 2022 lijkt....
Haha, verschil tussen jou en mij. Positief of negatief vooruit denken. Hoop doet leven.
Ook niet bijster vaak, toch?! In Nederland komt sneeuw bijna altijd op een warmtefront waar je geen fuck aan hebt. Zoals in 2021 moet het. Sneeuw uit het oosten met kou en daarna invallende kou.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wij hebben de afgelopen jaren nog wel een aantal keer een pak sneeuw gehad die meerdere dagen tot ruim een week is blijven liggen. Hoe meer richting de kust, hoe lastiger dat zal worden ja.
En anders toch maar naar Oostenrijk, al kon ik daar ook afgelopen winter ook lange tijd gewoon in de korte broek en op de slippers door het dal lopen
Toch herinner ik me er wel een paar nog. Sowieso dit jaar hebben wij hier meen ik een week sneeuw gehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook niet bijster vaak, toch?! In Nederland komt sneeuw bijna altijd op een warmtefront waar je geen fuck aan hebt. Zoals in 2021 moet het. Sneeuw uit het oosten met kou en daarna invallende kou.
Mild/zacht in lagere dalen in Oostenrijk is niet ongewoon. Jij zit toch vaak bij Lermoos e.o? Niet heb je ook dalen onder de 1000
dat is volgende week hier de middag temperatuur. Op zich nog wel aangenaam. Al komt er wel natte geitquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
Kwam vanmorgen rond 08:00 buiten om onze straatkatjes zoals elke ochtend te voeren![]()
En merkte op: BRRR het is echt al fris aan het worden in de ochtend!
Keek twee minuten later naar de actuele temperatuur op dat moment op de buiten thermometer: 17 graden
![]()
Gek hoe dat menselijke lichaam dan eigenlijk werkt he. 17 graden is hier ronduit zwoel te noemen voor mid oktober.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
Kwam vanmorgen rond 08:00 buiten om onze straatkatjes zoals elke ochtend te voeren![]()
En merkte op: BRRR het is echt al fris aan het worden in de ochtend!
Keek twee minuten later naar de actuele temperatuur op dat moment op de buiten thermometer: 17 graden
![]()
Hij komt net uit de warmte, dus wel logisch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gek hoe dat menselijke lichaam dan eigenlijk werkt he. 17 graden is hier ronduit zwoel te noemen voor mid oktober.
Nouja eerlijke nuance: ik loop hier nog altijd standaard 24/7 in alleen t-shirt en korte broek, denk sinds eind april ofzo al... en thuis ook blootsvoets als een echte holbewoner lol. Dus dan voelt die 17 graden in de ochtend opeens wel fris haha. (binnen is het nog altijd tussen de 24 a 25c)quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dat is volgende week hier de middag temperatuur. Op zich nog wel aangenaam. Al komt er wel natte geit
En dit is gewoon waar, je went... Ook in NL bijvoorbeeld, als je uit de relatief koude wintertemperaturen komt en het wordt dan begin Maart opeens een dag rond de 20 graden dan voelt dat echt opeens als volle bak zomer, niewaar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gek hoe dat menselijke lichaam dan eigenlijk werkt he. 17 graden is hier ronduit zwoel te noemen voor mid oktober.
Ja, ook logisch. Als het om december 17 graden wordt, dan is dat zwoel, prettig, fijn, aangenaam, lekker en mooi. Maar hartje zomer 17 graden is relatief fris en sneu.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En dit is gewoon waar, je went... Ook in NL bijvoorbeeld, als je uit de relatief koude wintertemperaturen komt en het wordt dan begin Maart opeens een dag rond de 20 graden dan voelt dat echt opeens als volle bak zomer, niewaar?
Terwijl als diezelfde 20 graden mid Oktober een keer wordt aangetikt dan ervaar je dat - nog steeds wel als een zwoele dag idd - maar het contrast is een stuk minder hevig.
Wat is dat voor een idioot, die een t-shirt aan heeft in de zomermaandenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nouja eerlijke nuance: ik loop hier nog altijd standaard 24/7 in alleen t-shirt en korte broek, denk sinds eind april ofzo al... en thuis ook blootsvoets als een echte holbewoner lol. Dus dan voelt die 17 graden in de ochtend opeens wel fris haha. (binnen is het nog altijd tussen de 24 a 25c)
(en ja ik weet al iemand die zal roepen huuuuu ik loop ook het hele jaar alleen in korte broek en t-shirt! Maar ja... ik ben geen Wim Hof he)
Het is oktober, hèquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat is dat voor een idioot, die een t-shirt aan heeft in de zomermaanden
Helaas ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:27 schreef RamboDirk het volgende:
Volgende week gaat de hersft beginnen. Maandag heeft de herfst zijn eerste werkdag van dit jaar.
Het is al een mooi dagje tot dusver. Waar smeer je die zonnebrand op? Ben je op vakantie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:46 schreef Paul het volgende:
Vandaag zou een mooie daggie moeten worde, straks zonnebrand opdoen
nee ben in den dolder met @MissHobje aan het zonnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het is al een mooi dagje tot dusver. Waar smeer je die zonnebrand op? Ben je op vakantie?
En VEEL blijven drinken! Tussen 2 en 4 smiddags de schaduw opzoeken en kalm aan doen he!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:46 schreef Paul het volgende:
Vandaag zou een mooie daggie moeten worde, straks zonnebrand opdoen
Poar neem'n, niet vergeten. Weekendquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En VEEL blijven drinken! Tussen 2 en 4 smiddags de schaduw opzoeken en kalm aan doen he!!!
Sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |