Ik noem het nog altijd een windhoos, daarmee uit.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie onder een supercel hangt is het gewoon een tornado, met je mand.
Mand jijquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik noem het nog altijd een windhoos, daarmee uit.
Nee dank je daarvoor ben ik nog te actief bezigquote:
Da's alleen lekker als je je op een vrije dag 's ochtends vroeg nog een keer om kunt draaien in bed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bok eens op met de regen in de ochtend!!!!
Diepe rotatie, onder de mesocycloon van een supercel = tornadoquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee gewoon een windhoos![]()
Als we nou echt een EF2/3/4/5/6/7/8/9/100000 hebben mag je het een tornado noemen. Dus mand!
Ja dan is lekker indrrdaad, nu moest ik weeeeeer doorheenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's alleen lekker als je je op een vrije dag 's ochtends vroeg nog een keer om kunt draaien in bed.
[..]
Diepe rotatie, onder de mesocycloon van een supercel = tornado
Ondiepe rotatie (de bui of wolk roteert zelf niet), in het Engels landspout = windhoos
Ja jij wel weer hequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:51 schreef kree het volgende:
ff buitje hier ook nu
ik kan me ff omdraaien in bed trouwens
weekje vrij nog, had wel gebaald als ik nu moest werken eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dan is lekker indrrdaad, nu moest ik weeeeeer doorheen
Ik norm het gewoon een windhoosje, deze dingen stellen niks voor in vergelijking met Amerika(
)
[..]
Ja jij wel weer he
Ja dan je net als mij gezetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:46 schreef kree het volgende:
[..]
weekje vrij nog, had wel gebaald als ik nu moest werken eigenlijk.
Heb je geen auto?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dan is lekker indrrdaad, nu moest ik weeeeeer doorheen
Ik norm het gewoon een windhoosje, deze dingen stellen niks voor in vergelijking met Amerika(
)
[..]
Ja jij wel weer he
winter kleding hier ook alweer aan het pakken hoor voor werk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dan je net als mij gezeten![]()
Geniet er maar van zolang het kan
Man, dat is lang geleden, de tijd dat ik van en naar kantoor moest iedere dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
winter kleding hier ook alweer aan het pakken hoor voor werk.
LOl zal niet de eerste bui en koude zijn.
De pandemie is 1 van de beste dingen die me overkomen is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Man, dat is lang geleden, de tijd dat ik van en naar kantoor moest iedere dag![]()
Dan praten we pre-covid tijd basically. Daarna eigenlijk voor 90% thuisgewerkt en sinds Spanje, nu al 3 jaar 100% remote werkend.
Terugkijkend had het soms ook wel wat. Ik had een directe buslijn van huis naar de uithof in Utrecht waar ik werkte. Die busrit van een halfuur was eigenlijk wel soort van 'zen' vaak. Beetje slaperig in de ochtend uit het raam staren naar de stad de die zich in alle drukte en haast buiten aan je voorbij trok. Vooral met slecht weer extra vermakelijk uiteraard heheh, fietsers met poncho's die hun best deden om elkaar niet aan te rijden in de chaos van de binnenstad. En smiddags, bomvolle bus meestal met studentjes die naar huis gingen, ook lachen.
Mis ik het? I mean, het is altijd erg makkelijk en verleidelijk om het verleden te romantiseren en te cherry picken. Dan kijk je alleen naar de aspecten die mooi waren of die je bij zijn gebleven.
Maar dan moet ik eerlijk zijn en ook weer realiseren dat het 9 vd 10 keer gewoon een doodsaaie rit was die vooral veel tijd kostte... en op kantoor zelf gebeurde ook geen ene fuck 99% van de tijd.
En hoe vaak heb ik wel niet staan vloeken en haten als de bus in de file stond - wat vaak gebeurde- waardoor die busrit met gemak van 30 minuten naar 45 minuten of meer ging, tijd die je gewoon kwijt was, of eigenlijk bij je werkdag kon rekenen.
Tot zover mijn offtopic flashback deze morgen vanuit het thuiskantoor
Vet irritant ja! En soms doen ze het ineens wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:27 schreef Frutsel het volgende:
ik word echt gek van al die linkjes op X die niet werken... gvd zeg...
Kan het 20 keer proberen om ze op fok in te voegen en dan lukt het na 21x...
Fok zegt ligt aan X
X zegt ligt niet aan ons
Ja precies... zag dat er al meerdere topics over waren, maar tis al meermaals voorgekomen dat ik dachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vet irritant ja! En soms doen ze het ineens wel.
Soms plaats ik dan alleen de link. Het is wel verwarrend dat ze het soms wel ineens doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja precies... zag dat er al meerdere topics over waren, maar tis al meermaals voorgekomen dat ik dacht
'stik d'r in' en de post maar achterwege liet.
Hier nat, maar wel in het bos. Knake weer dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tot half 8 uur wat regen gehad,daarna droog. Prima dus. Zo ff het bos in
Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Nat, koud, donker, troosteloos, deprimerend, bleh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |