Je hebt een glazen bol?quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:04 schreef MissHobje het volgende:
Nog 4 weken dan even een zonnige adempauze![]()
quote:
Zeker wel, niet iedereen gaat in de foetus houding liggen zodra het weer omslaat. Ook de herfst en winter kunnen heel mooi en fijn zijn. Die totale aversie tegen kouder en regenachtig weer zal ik nooit begrijpen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]![]()
Donker, nat, grijze treurnis en koud. Echt een![]()
waard ja
Nou nou wat een vooruitzicht.. In het donker naar je werk en in het donker terug.quote:
Ik denk dat niemand in de foetus houding gaat liggen. De kleuren van de herfst kunnen inderdaad mooi zijn, maar het weer is meestal gewoon sneu en lelijk. Doorheen fietsen is kut, grijze treurnis is lelijk en ik moet er ook in werkenquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker wel, niet iedereen gaat in de foetus houding liggen zodra het weer omslaat. Ook de herfst en winter kunnen heel mooi en fijn zijn. Die totale aversie tegen kouder en regenachtig weer zal ik nooit begrijpen.
Daar ging het niet omquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
De zon schijnt gewoon, het is droog, windstil en zacht. Wat klagen jullie nu weer vandaag.
Je kunt beter vrieskou hebben in de winter, want dan schijnt meestal volop de zon.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:18 schreef INViCTuS het volgende:
Maar soms als de zon schijnt en het in de winter 8-12 graden is, dan is het mooi
Zekers!quote:
Herfst vind ik een mooi jaargetijde.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker wel, niet iedereen gaat in de foetus houding liggen zodra het weer omslaat. Ook de herfst en winter kunnen heel mooi en fijn zijn. Die totale aversie tegen kouder en regenachtig weer zal ik nooit begrijpen.
Hahaquote:Op maandag 20 oktober 2025 15:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kutweer. Gelukkig woon ik in Nederland.
Je kan de tijd ook in de middag al verzetten natuurlijk. 4 uur is midden in de nacht. Vet kutquote:Op maandag 20 oktober 2025 15:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De kleine zal wel om 4 uur de slaap uit hebben dan na het verzetten van de klok
Wie zegt dat ik er vrolijk van word?quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou hier niet eens meer vrolijk van worden
Kun je normaal toch ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |