Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja, mijn reactie was ook niet op wat bal stuurde. Maar alleen dat het bal was die het stuurde.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook afMaar dat was het walhalla waar bal het over had.
Die gaat dan investeren in LED-lampjes en sushi.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft bitterbal een Chinese investeerder gevonden?
Olleke Bolleke rebusollekequote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:20 schreef Recce het volgende:
Kennelijk is er toch nog iets goeds uit DTS voortgekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga echt dingen afzeggen de komende tijd
Ben je geblokt? Misschien moet je zelf een realm beginnen en zeggen dat ze daar niet in mag meespelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:18 schreef Moeraskat het volgende:
ik mag niet meespelen op m'n dochters minecraft realm van haar
Ze kijkt me dreigend aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je geblokt? Misschien moet je zelf een realm beginnen en zeggen dat ze daar niet in mag meespelen.
zekerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!
[..]
U kent DTS op FOK!?
nee, ik heb er geen. Maar ik betaal die van haar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ga je haar wel in jouw realm toelaten?
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
de thaise partner wil geen geld voor ons partnerschap
zeg ik toch ook niet?quote:
Oh ik dacht dat dat filmpje iets was voor jezelf.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga een huis kopen voor de verhuur
Bal, je moet wel echt een onafhankelijk adviseur hebben, vind ik. Anders word je heel snel opgelicht.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo? Dit is niet zomaar een thai die ik. van de straat heb gepluktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal, je moet wel echt een onafhankelijk adviseur hebben, vind ik. Anders word je heel snel opgelicht.
Wat is ze voor geheime dingen aan het doen in haar wereld dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen. Maar ik betaal die van haar.
Beetje vertrouwen hebben. En gewoon wat mensen omkopen als het moet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal, je moet wel echt een onafhankelijk adviseur hebben, vind ik. Anders word je heel snel opgelicht.
Ze wil samen met haar kittenvrienden erin spelen en ik mag niet ''zomaar overal gangen graven''.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is ze voor geheime dingen aan het doen in haar wereld dan?
Hehehehe.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben. En gewoon wat mensen omkopen als het moet.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wil samen met haar kittenvrienden erin spelen en ik mag niet ''zomaar overal gangen graven''.
jij hebt nooit dat vuist stapelen gedaan als kind?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap 'Olleke Bolleke rebusolleke' niet, denk ik.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij hebt nooit dat vuist stapelen gedaan als kind?
heel goedquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
morgen afspraak met advocaat, die checkt of alles legit is
Dan stoppen met betalen totdat ze je toe laat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen. Maar ik betaal die van haar.
Nee, dat snap ik, maar mensen hebben niet altijd goede bedoelingen en kunnen dat soms heel goed verbergen. Zeker als het om flinke bedragen gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is niet zomaar een thai die ik. van de straat heb geplukt
En anders kan die je vertellen hoeveel het kost om het legit te maken, neem ik aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
morgen afspraak met advocaat, die checkt of alles legit is
olleke bolleke KNOLquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap 'Olleke Bolleke rebusolleke' niet, denk ik.
Ja maar deze persoon wil niks van mij en krijgt ook geen geld . En wordt contract gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar mensen hebben niet altijd goede bedoelingen en kunnen dat soms heel goed verbergen. Zeker als het om flinke bedragen gaat.
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vriendenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is me gelukkig bespaard gebleven.
Hahaha, kitten helemaal bezorgd dat haar mooie wereld door haar moeder wordt ondergraven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vrienden
Maar toen zei ze 30x dat ik niet mocht spelen als ze op school zat. Maar ik kan ook niet eens meer m'n inlog vinden dus dat scheelt.
Ja...?quote:
Whehehe, je mag alle inside roddels niet weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vrienden
Maar toen zei ze 30x dat ik niet mocht spelen als ze op school zat. Maar ik kan ook niet eens meer m'n inlog vinden dus dat scheelt.
travelmaat post net een positieve covid-test op FB. Misschien is dat het wel. Ik ga ook maar even een testje halen dan zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:20 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft de vakantie er zo erg ingehakt?
Oh blegh.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
travelmaat post net een positieve covid-test op FB. Misschien is dat het wel. Ik ga ook maar even een testje halen dan zo.
maar "andere zaken" ?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Die tijd is inderdaad denk ik langzaam voorbij aan het gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe, je mag alle inside roddels niet weten.
En dat te bedenken dat ik haar alles geleerd heb over minecraft vroeger.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Hahaha, kitten helemaal bezorgd dat haar mooie wereld door haar moeder wordt ondergraven.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
travelmaat post net een positieve covid-test op FB. Misschien is dat het wel. Ik ga ook maar even een testje halen dan zo.
Als je maar voorzichtig bent ballekequote:
Ja, misschien was dit net de rage toen jullie baby waren. Ik ben een paar jaar ouder.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja...?
Misschien is het een leeftijdsdingetje?
Ja ben ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig bent balleke![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben de jongste thuis, dus ik denk niet dat het daar aan lag. Aangezien mijn ouders ons alle 4 dezelfde opvoeding hebben gegeven, helemaal wat dát betreft.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, misschien was dit net de rage toen jullie baby waren. Ik ben een paar jaar ouder.
Dan is het goed. Ik hoop dat het allemaal lukt.quote:
Nah, het boeit toch niet meer te weten of je corona hebt of een andere luchtweginfectie?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wordt gewoon buitengesloten! Ik zou het niet pikken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat ik haar alles geleerd heb over minecraft vroeger.
En we een paar jaar geleden nog samen een server hadden met haar vrienden, hun vader en ikzelf.
Misschien deden we dat soort gekkigheid gewoon niet in Twente.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben de jongste thuis, dus ik denk niet dat het daar aan lag. Aangezien mijn ouders ons alle 4 dezelfde opvoeding hebben gegeven, helemaal wat dát betreft.
Als het lukt dan heb ik per januari 3 units voor de verhuurquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik hoop dat het allemaal lukt.
ECHT HEquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wordt gewoon buitengesloten! Ik zou het niet pikken.
Dat zou echt gaaf zijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het lukt dan heb ik per januari 3 units voor de verhuur
Het zou mijn gebrekl aan energie verklaren. En het zou me een reden geven om niet naar andere mensen te gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het boeit toch niet meer te weten of je corona hebt of een andere luchtweginfectie?
Muzikale opvoeding is niet gekkigquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien deden we dat soort gekkigheid gewoon niet in Twente.
Ik hoop toch dat je het niet hebt Flesjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou mijn gebrekl aan energie verklaren. En het zou me een reden geven om niet naar andere mensen te gaan.
Naja, ik dus ook, maar wel oudere zus en oudere neef en nicht waar zij veel mee omging.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben de jongste thuis, dus ik denk niet dat het daar aan lag. Aangezien mijn ouders ons alle 4 dezelfde opvoeding hebben gegeven, helemaal wat dát betreft.
Volgens mij was het zelfs op de peuterspeelzaal en in de kleuterklas een ding. Zijn wij van ongv. hetzelfde jaar?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik dus ook, maar wel oudere zus en oudere neef en nicht waar zij veel mee omging.![]()
Of het waren m'n ouders, echt geen idee wie daar het voortouw in nam.
Och, een "ik voel me ziekig" is al reden genoeg om niet naar anderen te gaan hoor. Welke ziekte precies maakt niet uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou mijn gebrekl aan energie verklaren. En het zou me een reden geven om niet naar andere mensen te gaan.
Dunno, ik ben van '87quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs op de peuterspeelzaal en in de kleuterklas een ding. Zijn wij van ongv. hetzelfde jaar?
'88 dus jaquote:
Ah ja, goed mogelijk dan.quote:
Netjes zeg!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nieuwbouw dus alles nieuw. op de woning zit een garantie van 30 jaar
Nou ja, stel je voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, een "ik voel me ziekig" is al reden genoeg om niet naar anderen te gaan hoor. Welke ziekte precies maakt niet uit.
Maar zeker testen als het je meer rust geeft.
En wat je zei over die oudere zus/nicht. Mijn ouders zijn dénk ik wel wat ouder dan die van jou. Mijn oudste zus is 16 jaar ouder dan ik ben. Dus wellicht komt dat op die manier dan ook overeen. Maar dat is een aanname.quote:
Is voor die ander ook gewoon een mooie "investering" denk ik? De grond?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar deze persoon wil niks van mij en krijgt ook geen geld . En wordt contract gemaakt
Lieverd, dat is niet wat er denk ik bedoelt werd met dat wat er stond. Ging geloof ik over het excuus om niet naar mensen te gaan. Dat daarvoor alleen je niet lekker voelen al goed genoeg is. Je bent niemand wat verplicht, corona of niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, stel je voor.
Ik voel me ziekig, maat waarmee ik net 2,5 week op dezelfde hut / kamer geslapen heb heeft corona, maar ik ga me niet laten testen.
whut
Naja, op zich zit er wel wat in dat het voor het gros niet zo heel veel meer toevoegt om te weten of het influenza of corona is, het is gewoon beiden even kut en in beide gevallen is het handig om bij anderen uit de buurt te blijven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, stel je voor.
Ik voel me ziekig, maat waarmee ik net 2,5 week op dezelfde hut / kamer geslapen heb heeft corona, maar ik ga me niet laten testen.
whut
En dit ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lieverd, dat is niet wat er denk ik bedoelt werd met dat wat er stond. Ging geloof ik over het excuus om niet naar mensen te gaan. Dat daarvoor alleen je niet lekker voelen al goed genoeg is. Je bent niemand wat verplicht, corona of niet.
Nee die ander krijgt niks. Ik heb alleen haar naar naam nodig voor het contract.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is voor die ander ook gewoon een mooie "investering" denk ik? De grond?
Ja, dan staat haar naam toch op het contract? Dus een toevoeging aan haar portfolio, of ze er nu actief geld uithaalt of niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ander krijgt niks. Ik heb alleen haar naar naam nodig voor het contract.
Alles is van mij
Ja beetje nutteloze toevoeging voor haar dan :p financieel haalt ze er niets uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan staat haar naam toch op het contract? Dus een toevoeging aan haar portfolio, of ze er nu actief geld uithaalt of niet?
Maar een hoop van je werk kan je vanuit huis doen ook toch? Een "joe, ik voel me ziek, maar ik kijk wat ik vanuit hier kan doen" is al meer dan van je gevraagd mag wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Maar ik heb gewoon fatsoen wat me in de weg zit. Plichtsbesef en zo. Ik heb dan liever een concrete positieve test dan "ik voel me ziekig" wetende dat collega ook al ziek is en anders de boel behoorlijk in elkaar dondert.
Mwah, als jij die grond als niet-Thai niet mag bezitten, snap ik wel hoe de constructie voor haar positief uitvalt hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beetje nutteloze toevoeging voor haar dan :p financieel haalt ze er niets uit
Wat dan wel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beetje nutteloze toevoeging voor haar dan :p financieel haalt ze er niets uit
Ik wil een verdomme opdrachtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het op je nieuwe werk?
Jawel. Ik kijk wel hoe ver ik kom. Alleen jammer dat het vooral leuke dingen zijn die ik dan als eerste af moet zeggen. Maar goed, geen energie is geen energie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar een hoop van je werk kan je vanuit huis doen ook toch? Een "joe, ik voel me ziek, maar ik kijk wat ik vanuit hier kan doen" is al meer dan van je gevraagd mag worden
Heb je ook een speciaal tarief voor Fokkers of is het voor langer verblijf?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het lukt dan heb ik per januari 3 units voor de verhuur
Ik heb wel een klusje voor je.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als jij die grond als niet-Thai niet mag bezitten, snap ik wel hoe de constructie voor haar positief uitvalt hoor.
Voor jou speciaal tariefquote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je ook een speciaal tarief voor Fokkers of is het voor langer verblijf?
Het is 2025, geen 2020 meer, corona is afgedaald tot de gewone familie der influenza.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Een apotheek die geen coronatesten verkoopt![]()
Kruidvat wel. Alleen in pakken van 5. Nou ja ik wou er toch al 3 kopen dus prima.
Gratis grond voor haar, met wetten die dat onderschrijven.quote:
Ja, lollig is die.quote:
Oh goede prijs, in mandje gegooidquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Tip van flip voor een leuk fijn boek (ebook):
https://www.amazon.nl/Wre(...)0C2P684DW/ref=sr_1_2
die is leuk. Heb hem vorig jaar direct gespeeld toen hij uitkwam. Zeker leukquote:
Doenquote:
Tip van flop: als je op PC kan spelen en vooral zoiets hebt van "ik wil dit gewoon even een tijdje uitproberen": check of games op GamePass staan. Maandje nemen, beetje cherrypicken uit de catalogus en rustig even kijken of het iets is wat je langer dan drie avonden gaat spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Zag er zo bevredigend uit, lekker moppen
Seven months later, three bodies are discovered in the trees just off the highway. All are in various states of decay: one a stark, white skeleton; the second emptied of its organs; and the third a mutilated corpse with the tongue, eyes, ears, and fingers removed. But Dylan is still missing—and no trace of her, dead or alive, has been discovered.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Tip van flip voor een leuk fijn boek (ebook):
https://www.amazon.nl/Wre(...)0C2P684DW/ref=sr_1_2
Als je nu nog een fijn romantisch boekje ofzo van mij verwacht, heb je liggen slapen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seven months later, three bodies are discovered in the trees just off the highway. All are in various states of decay: one a stark, white skeleton; the second emptied of its organs; and the third a mutilated corpse with the tongue, eyes, ears, and fingers removed. But Dylan is still missing—and no trace of her, dead or alive, has been discovered.
Were the climbers murdered? Did they succumb to cannibalism? Or are their impossible bodies the work of an even more sinister force?
Toevallig ditquote:
Oh ook goede tip. Ga ik ook even aan gergi doorgevem, wnat die heeft de laatste tijd vaak dat ie dure games koopt en ze uiteindelijk niks vindt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tip van flop: als je op PC kan spelen en vooral zoiets hebt van "ik wil dit gewoon even een tijdje uitproberen": check of games op GamePass staan. Maandje nemen, beetje cherrypicken uit de catalogus en rustig even kijken of het iets is wat je langer dan drie avonden gaat spelen.
Oehquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat we bij elkaar in bed liggen ofzo.
ieeeewlllllllllllllquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat we bij elkaar in bed liggen ofzo.
Je kunt ook altijd nog refunden. Maar weet niet hoe vaak dat mag.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ook goede tip. Ga ik ook even aan gergi doorgevem, wnat die heeft de laatste tijd vaak dat ie dure games koopt en ze uiteindelijk niks vindt.
Nou zegquote:
Ik had een 2e amazon account op amazon.com, dan kocht ik vaak goedkoop de amerikaanse kindle variant. Weet niet of dat nog zo werkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg BookBub, die heeft aanbiedingen van de kindle store, maar dat zijn Amerikaanse prijzen. En eerst had je nog regelmatig dat die prijzen ook in Nederland waren verlaagd, maar de laatste tijd niet meer
Geen streekroman waar Harm zijn plakkerige klodders menig stalplafond bevuilen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nu nog een fijn romantisch boekje ofzo van mij verwacht, heb je liggen slapen.
Waar kan dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog refunden. Maar weet niet hoe vaak dat mag.
In Steam. Zit vaak wel een restrictie aan van dat je max 2 uur gespeeld mag hebben en binnen een bepaalde periode na aankoop iirc.quote:
Volgens mij niet meer. Ik had eerst een Amerikaans account toen je nog geen Kindles in Nederland had en op een gegeven moment kon je nog switchen tussen Amerika, Engeland en Nederland, maar dat kan niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een 2e amazon account op amazon.com, dan kocht ik vaak goedkoop de amerikaanse kindle variant. Weet niet of dat nog zo werkt.
Oh jammerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer. Ik had eerst een Amerikaans account toen je nog geen Kindles in Nederland had en op een gegeven moment kon je nog switchen tussen Amerika, Engeland en Nederland, maar dat kan niet meer.
Ik ben heul niet viesquote:
Ah ok, nee dit was dan steeds na 2 dagen ofzo dat ie er al niks meer aan vond.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Steam. Zit vaak wel een restrictie aan van dat je max 2 uur gespeeld mag hebben en binnen een bepaalde periode na aankoop iirc.
Klopt ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Steam. Zit vaak wel een restrictie aan van dat je max 2 uur gespeeld mag hebben en binnen een bepaalde periode na aankoop iirc.
En ik op Texel!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:19 schreef Donna het volgende:
Maar nee hoor, wees gerust. Ik zit gewoon in m'n werkkamer in Friesland!
o okequote:
Ik heb nog niet gegeten, wil daar niet aan denkenquote:
Dan is zoiets als GamePass wel interessant, als 'ie genoeg geduld op kan brengen met spelen. Verschilt sterk per game wanneer en of ze erop komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, nee dit was dan steeds na 2 dagen ofzo dat ie er al niks meer aan vond.
je steam library delen met iemand is ook een optie. Kan je van elkaar spellen proberen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, nee dit was dan steeds na 2 dagen ofzo dat ie er al niks meer aan vond.
Sowieso die gratis games altijd claimenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is zoiets als GamePass wel interessant, als 'ie genoeg geduld op kan brengen met spelen. Verschilt sterk per game wanneer en of ze erop komen.
Maar een maandje ā een tientje om even goed te testen, och.
En dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso die gratis games altijd claimen
Ik doelde op slapen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o oke
[..]
Ik heb nog niet gegeten, wil daar niet aan denken
die tijd is voorbijquote:
Nee die test gaat alleen in je neusquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook goed je keeltje meegenomen?
Ik las anusquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die test gaat alleen in je neus
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel diep hequote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nog 4quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.
Niet zo'n opdrachtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat liggen anders.
Woon je op kamers?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo'n opdracht
Heb gisteren m'n kamer al goed gepoetst, was wel weer genoeg huishoudelijk werk voorlopig.
Ik heb een woon- en slaapkamer. Dus ik kan hier ja op zeggen, ik heb kamers.quote:
Dat je dit niet meer weetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o oke
[..]
Ik heb nog niet gegeten, wil daar niet aan denken
De beroemde Kwiwi Towersquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik woon in een opeenstapeling van kamers.
Dan met z'n allen per helikopter naar de kwiwi meetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een heli platform bovenop met enorme afbeelding van m'n UI
Denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn bovenkamer zit helemaal vol
Ja same.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.
Via fbquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Netjes zeg!
Hoe ben je daar terecht gekomen?
Dat klopt ja, test werkt beter als je hem ook even door je keel haaltquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sorrryy grapjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je dit niet meer weet
We gaan het meemakenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Houdt zo'n blokhut dat eigenlijk wel?
Grapjes doen we hier niet aanquote:
Gewoon een rondje met een H erin op het dak tochquote:
Hoe voelt je rug?quote:
maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grapjes doen we hier niet aan
Alleen serieuze opmerkingen hier
Oh okequote:
Die gevulde?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Zodra iemand bij een supermarkt chocolade kerstkransjes spot hoor ik het graag.
Nog steeds last, maar niet zo erg als gisteren. Toen had ik al een beetje last, toen ik in de wijk een misstap maakte (struikelen in de Struyckensstraat ironisch) waardoor het er helemaal in schoot. Maar ik heb goede hoop dat het morgen over is, ik kan iig gewoon normaal lopen.quote:
Fijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds last, maar niet zo erg als gisteren. Toen had ik al een beetje last, toen ik in de wijk een misstap maakte (struikelen in de Struyckensstraat ironisch) waardoor het er helemaal in schoot. Maar ik heb goede hoop dat het morgen over is, ik kan iig gewoon normaal lopen.
Tegenweurdig volgens mij niet meer heur.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Meestal is Lidl er wel wat sneller bij want de Jumbo wacht tot het Sinterklaas is geweest.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Muzikale opvoeding is niet gekkig![]()
En ja, dit hoort bij de beginstappen daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.Die zal wel lekker zitten. Ik snap dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Lidl of Jumbo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Tegenweurdig volgens mij niet meer heur.
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hier wordt @Dr_Flash altijd woest van.
dat wordt hij zonder mijn posts op FOK! ook welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]Maar hier wordt @:dr_flash altijd woest van.
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.Het is zijn eigen stoel, snap het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash is een beetje klaar met woest worden over van alles
very mindfull, very demurequote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.
Ik weet nog dat dit ooit een klimaatgroep was.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Extinction Rebellion Nederland
ULTIMATUM aan het kabinet: woensdag 12:00 uiterlijk sancties tegen de verschrikkelijke genocide in Gaza of we leggen de spoorwegen en het hele land plat!
Misschien moet jij gewoon kibbeling gaan kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.
Ja sorry onduidelijk.quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon kibbeling gaan kopen.
Ja, wat is daar gebeurd?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat dit ooit een klimaatgroep was.
Ja niet maandag gvdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
ULTIMATUM aan het kabinet: woensdag 12:00 uiterlijk sancties tegen de verschrikkelijke genocide in Gaza of we leggen de spoorwegen en het hele land plat!
En wat is jouw standpunt?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Ik ben via loting door de gemeente geselecteerd voor "stadsgesprekken" over het J.P. Coen standbeeld
Oh dit geeft hoop.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja sorry onduidelijk.
Dat Jumbo wacht tot na Sinterklaas. Dat is iig hier bij 'mijn' Jumbo niet zo.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Ik ben via loting door de gemeente geselecteerd voor "stadsgesprekken" over het J.P. Coen standbeeld
Er staat in se brief dat het niet gaat om of je voor of tegen bent, maar de standpunten daarachter.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is jouw standpunt?
Ik wel. Ben ik dan nog mens?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Mensen hier begrijpen mijn liefde voor gevulde kerstkransjes niet.
Nee, dat zegt ze toch vrij duidelijkquote:
Hier kom ik niet meer overheen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ze toch vrij duidelijk
RIP aan de nabestaanden.quote:
Oh jezus, halve werkdag dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Is van 9.30 tot 14.00u
Zo lang kan ik niet eens goed rechtop zitten
Mensen zijn overrated. Moet je je niet teveel van aantrekken. Zeker niet als het kerstkransjes betreft.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Mensen hier begrijpen mijn liefde voor gevulde kerstkransjes niet.
RIPquote:
En je kan ook niet heel het lunchbuffet in 1 keer achterover kirbyen dus gaat dan ook tegen 13u dood aan hongerklopquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Is van 9.30 tot 14.00u
Zo lang kan ik niet eens goed rechtop zitten
En een Draakje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
RIP
Als het enige troost is. Ik ben een tijger, en er is hier ook een Beer, en een Muis.
Dus je hoeft niet per se mens te zijn om hier welkom te zijn
Jaquote:
Goed punt. Ik was al een Blythe pop.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
RIP
Als het enige troost is. Ik ben een tijger, en er is hier ook een Beer, en een Muis.
Dus je hoeft niet per se mens te zijn om hier welkom te zijn
als het met bakpapier is wordt hij in elk geval niet gitzwartquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
Ohja ik had een tosti in dat apparaat gedaan
Kerstkransjes zijn idd heilig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen zijn overrated. Moet je je niet teveel van aantrekken. Zeker niet als het kerstkransjes betreft.
En een Draakjequote:
als jij mij op de hoogte brengt op de verkoop van mint+chocolade.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Zodra iemand bij een supermarkt chocolade kerstkransjes spot hoor ik het graag.
vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb voldoende muzikale vorming gehad hoor. Ik heb deze fase gewoon overgeslagen.
Ja dat scheelt iddquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het met bakpapier is wordt hij in elk geval niet gitzwart
En dus kom je hier naar ons kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Oke moest verbandje wel even weer verwisselen, mweh blijft een naar gezicht met die hechtingen.Nu snel iets leuks kijken ofzo.
Z'n mind is al full denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als jij mij op de hoogte brengt op de verkoop van mint+chocolade.
Hier let ik onbewust al op door de andere smeerlappen in de SC. Maar ben tot nu toe nog niks tegenkomen met Sinterklaasrotzooi en mint. Misschien met kerst.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GODDELIJKquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die kerstkransjes wil ik ook hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat voor sancties verwachten ze exact.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Van de ene horrorshown naar de andere.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dus kom je hier naar ons kijken
En het wordt nu alleen maar beter.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik begon je net zo aardig te vinden.
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier let ik onbewust al op door de andere smeerlappen in de SC.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.
Toch een puntje in de min nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En het wordt nu alleen maar beter.
@CherryLips we moeten in opstand komen!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
Mintchocoladeliefhebbers nemen langzaam maar zeker de KSC over![]()
Scheelt dat ik geen mens ben en @Donna ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.
Wederzijds.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik begon je net zo aardig te vinden.
Als je ons gewoon mintchocolade geeft dan zijn we wel even zoetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips we moeten in opstand komen!
Dat is omkoping.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je ons gewoon mintchocolade geeft dan zijn we wel even zoet
Heul nietquote:
Aan dat woke gedoe doe ik niet mee hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen mens ben en @:donna ook niet
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan laten we 'm mindlessness beoefenen?
Beterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan laten we 'm mindlessness beoefenen?
Oppakken die mongolen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Maar je doet wel aan mintchocoladequote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan dat woke gedoe doe ik niet mee hoor.
Of mintchocolafullnessquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?
Dat dan weer wel dus we hebben iets dat ons nader tot elkaar brengt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je doet wel aan mintchocolade
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dan weer wel dus we hebben iets dat ons nader tot elkaar brengt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?
Bijna 2 jaar geleden met de eindcontrole voor die prisma's zei hij dat ik de bril naar eigen inzicht kon dragen. Op dagen dat ik dan weinig energie had de hele dag en verder gewoon als ik last kreegquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar even naar de opticien lopen en daarna naar de Appie.
Ik hoop wel dit jaar nog te kunnen beginnen met die Restorative Yogaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat yoga wel iets voor 'm is.
"En nu gaan we in de halve kameel ...
WEL GODVERREDRIEDUBBELTJES!!"
Yoga is misschien ook wel iets voor mij, maar het moet niet te zweverig worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop wel dit jaar nog te kunnen beginnen met die Restorative Yoga
De dromedaris dus?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat yoga wel iets voor 'm is.
"En nu gaan we in de halve kameel ...
WEL GODVERREDRIEDUBBELTJES!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |