Oh okequote:
Die gevulde?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Zodra iemand bij een supermarkt chocolade kerstkransjes spot hoor ik het graag.
Nog steeds last, maar niet zo erg als gisteren. Toen had ik al een beetje last, toen ik in de wijk een misstap maakte (struikelen in de Struyckensstraat ironisch) waardoor het er helemaal in schoot. Maar ik heb goede hoop dat het morgen over is, ik kan iig gewoon normaal lopen.quote:
Fijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds last, maar niet zo erg als gisteren. Toen had ik al een beetje last, toen ik in de wijk een misstap maakte (struikelen in de Struyckensstraat ironisch) waardoor het er helemaal in schoot. Maar ik heb goede hoop dat het morgen over is, ik kan iig gewoon normaal lopen.
Tegenweurdig volgens mij niet meer heur.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Meestal is Lidl er wel wat sneller bij want de Jumbo wacht tot het Sinterklaas is geweest.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Muzikale opvoeding is niet gekkig![]()
En ja, dit hoort bij de beginstappen daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.Die zal wel lekker zitten. Ik snap dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Lidl of Jumbo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Tegenweurdig volgens mij niet meer heur.
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hier wordt @Dr_Flash altijd woest van.
dat wordt hij zonder mijn posts op FOK! ook welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]Maar hier wordt @:dr_flash altijd woest van.
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.Het is zijn eigen stoel, snap het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash is een beetje klaar met woest worden over van alles
very mindfull, very demurequote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.
Ik weet nog dat dit ooit een klimaatgroep was.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Extinction Rebellion Nederland
ULTIMATUM aan het kabinet: woensdag 12:00 uiterlijk sancties tegen de verschrikkelijke genocide in Gaza of we leggen de spoorwegen en het hele land plat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |