Oh okequote:
Die gevulde?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Zodra iemand bij een supermarkt chocolade kerstkransjes spot hoor ik het graag.
Nog steeds last, maar niet zo erg als gisteren. Toen had ik al een beetje last, toen ik in de wijk een misstap maakte (struikelen in de Struyckensstraat ironisch) waardoor het er helemaal in schoot. Maar ik heb goede hoop dat het morgen over is, ik kan iig gewoon normaal lopen.quote:
Fijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds last, maar niet zo erg als gisteren. Toen had ik al een beetje last, toen ik in de wijk een misstap maakte (struikelen in de Struyckensstraat ironisch) waardoor het er helemaal in schoot. Maar ik heb goede hoop dat het morgen over is, ik kan iig gewoon normaal lopen.
Tegenweurdig volgens mij niet meer heur.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Meestal is Lidl er wel wat sneller bij want de Jumbo wacht tot het Sinterklaas is geweest.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Muzikale opvoeding is niet gekkig![]()
En ja, dit hoort bij de beginstappen daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.Die zal wel lekker zitten. Ik snap dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Lidl of Jumbo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Tegenweurdig volgens mij niet meer heur.
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hier wordt @Dr_Flash altijd woest van.
dat wordt hij zonder mijn posts op FOK! ook welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]Maar hier wordt @:dr_flash altijd woest van.
Man kan geen eigen stoelen veroorloven en jat daarom een stoel uit de Eerste Kamer.Het is zijn eigen stoel, snap het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash is een beetje klaar met woest worden over van alles
very mindfull, very demurequote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.
Ik weet nog dat dit ooit een klimaatgroep was.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Extinction Rebellion Nederland
ULTIMATUM aan het kabinet: woensdag 12:00 uiterlijk sancties tegen de verschrikkelijke genocide in Gaza of we leggen de spoorwegen en het hele land plat!
Misschien moet jij gewoon kibbeling gaan kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.
Ja sorry onduidelijk.quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon kibbeling gaan kopen.
Ja, wat is daar gebeurd?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat dit ooit een klimaatgroep was.
Ja niet maandag gvdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
ULTIMATUM aan het kabinet: woensdag 12:00 uiterlijk sancties tegen de verschrikkelijke genocide in Gaza of we leggen de spoorwegen en het hele land plat!
En wat is jouw standpunt?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Ik ben via loting door de gemeente geselecteerd voor "stadsgesprekken" over het J.P. Coen standbeeld
Oh dit geeft hoop.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja sorry onduidelijk.
Dat Jumbo wacht tot na Sinterklaas. Dat is iig hier bij 'mijn' Jumbo niet zo.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Ik ben via loting door de gemeente geselecteerd voor "stadsgesprekken" over het J.P. Coen standbeeld
Er staat in se brief dat het niet gaat om of je voor of tegen bent, maar de standpunten daarachter.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is jouw standpunt?
Ik wel. Ben ik dan nog mens?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Mensen hier begrijpen mijn liefde voor gevulde kerstkransjes niet.
Nee, dat zegt ze toch vrij duidelijkquote:
Hier kom ik niet meer overheen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ze toch vrij duidelijk
RIP aan de nabestaanden.quote:
Oh jezus, halve werkdag dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Is van 9.30 tot 14.00u
Zo lang kan ik niet eens goed rechtop zitten
Mensen zijn overrated. Moet je je niet teveel van aantrekken. Zeker niet als het kerstkransjes betreft.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Mensen hier begrijpen mijn liefde voor gevulde kerstkransjes niet.
RIPquote:
En je kan ook niet heel het lunchbuffet in 1 keer achterover kirbyen dus gaat dan ook tegen 13u dood aan hongerklopquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Is van 9.30 tot 14.00u
Zo lang kan ik niet eens goed rechtop zitten
En een Draakje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
RIP
Als het enige troost is. Ik ben een tijger, en er is hier ook een Beer, en een Muis.
Dus je hoeft niet per se mens te zijn om hier welkom te zijn
Jaquote:
Goed punt. Ik was al een Blythe pop.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
RIP
Als het enige troost is. Ik ben een tijger, en er is hier ook een Beer, en een Muis.
Dus je hoeft niet per se mens te zijn om hier welkom te zijn
als het met bakpapier is wordt hij in elk geval niet gitzwartquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
Ohja ik had een tosti in dat apparaat gedaan
Kerstkransjes zijn idd heilig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen zijn overrated. Moet je je niet teveel van aantrekken. Zeker niet als het kerstkransjes betreft.
En een Draakjequote:
als jij mij op de hoogte brengt op de verkoop van mint+chocolade.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Zodra iemand bij een supermarkt chocolade kerstkransjes spot hoor ik het graag.
vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb voldoende muzikale vorming gehad hoor. Ik heb deze fase gewoon overgeslagen.
Ja dat scheelt iddquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het met bakpapier is wordt hij in elk geval niet gitzwart
En dus kom je hier naar ons kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Oke moest verbandje wel even weer verwisselen, mweh blijft een naar gezicht met die hechtingen.Nu snel iets leuks kijken ofzo.
Z'n mind is al full denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als jij mij op de hoogte brengt op de verkoop van mint+chocolade.
Hier let ik onbewust al op door de andere smeerlappen in de SC. Maar ben tot nu toe nog niks tegenkomen met Sinterklaasrotzooi en mint. Misschien met kerst.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GODDELIJKquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die kerstkransjes wil ik ook hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat voor sancties verwachten ze exact.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Van de ene horrorshown naar de andere.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dus kom je hier naar ons kijken
En het wordt nu alleen maar beter.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik begon je net zo aardig te vinden.
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier let ik onbewust al op door de andere smeerlappen in de SC.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.
Toch een puntje in de min nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En het wordt nu alleen maar beter.
@CherryLips we moeten in opstand komen!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
Mintchocoladeliefhebbers nemen langzaam maar zeker de KSC over![]()
Scheelt dat ik geen mens ben en @Donna ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.
Wederzijds.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik begon je net zo aardig te vinden.
Als je ons gewoon mintchocolade geeft dan zijn we wel even zoetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips we moeten in opstand komen!
Dat is omkoping.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je ons gewoon mintchocolade geeft dan zijn we wel even zoet
Heul nietquote:
Aan dat woke gedoe doe ik niet mee hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen mens ben en @:donna ook niet
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan laten we 'm mindlessness beoefenen?
Beterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan laten we 'm mindlessness beoefenen?
Oppakken die mongolen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Maar je doet wel aan mintchocoladequote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan dat woke gedoe doe ik niet mee hoor.
Of mintchocolafullnessquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?
Dat dan weer wel dus we hebben iets dat ons nader tot elkaar brengt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je doet wel aan mintchocolade
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dan weer wel dus we hebben iets dat ons nader tot elkaar brengt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?
Bijna 2 jaar geleden met de eindcontrole voor die prisma's zei hij dat ik de bril naar eigen inzicht kon dragen. Op dagen dat ik dan weinig energie had de hele dag en verder gewoon als ik last kreegquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar even naar de opticien lopen en daarna naar de Appie.
Ik hoop wel dit jaar nog te kunnen beginnen met die Restorative Yogaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat yoga wel iets voor 'm is.
"En nu gaan we in de halve kameel ...
WEL GODVERREDRIEDUBBELTJES!!"
Yoga is misschien ook wel iets voor mij, maar het moet niet te zweverig worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop wel dit jaar nog te kunnen beginnen met die Restorative Yoga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |