Woon je op kamers?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo'n opdracht
Heb gisteren m'n kamer al goed gepoetst, was wel weer genoeg huishoudelijk werk voorlopig.
Ik heb een woon- en slaapkamer. Dus ik kan hier ja op zeggen, ik heb kamers.quote:
Dat je dit niet meer weetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o oke
[..]
Ik heb nog niet gegeten, wil daar niet aan denken
De beroemde Kwiwi Towersquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik woon in een opeenstapeling van kamers.
Dan met z'n allen per helikopter naar de kwiwi meetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een heli platform bovenop met enorme afbeelding van m'n UI
Denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn bovenkamer zit helemaal vol
Ja same.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.
Via fbquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Netjes zeg!
Hoe ben je daar terecht gekomen?
Dat klopt ja, test werkt beter als je hem ook even door je keel haaltquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.
sorrryy grapjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je dit niet meer weet
We gaan het meemakenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Houdt zo'n blokhut dat eigenlijk wel?
Grapjes doen we hier niet aanquote:
Gewoon een rondje met een H erin op het dak tochquote:
Hoe voelt je rug?quote:
maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grapjes doen we hier niet aan
Alleen serieuze opmerkingen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |