Ah ok, nee dit was dan steeds na 2 dagen ofzo dat ie er al niks meer aan vond.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Steam. Zit vaak wel een restrictie aan van dat je max 2 uur gespeeld mag hebben en binnen een bepaalde periode na aankoop iirc.
Klopt ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Steam. Zit vaak wel een restrictie aan van dat je max 2 uur gespeeld mag hebben en binnen een bepaalde periode na aankoop iirc.
En ik op Texel!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:19 schreef Donna het volgende:
Maar nee hoor, wees gerust. Ik zit gewoon in m'n werkkamer in Friesland!
o okequote:
Ik heb nog niet gegeten, wil daar niet aan denkenquote:
Dan is zoiets als GamePass wel interessant, als 'ie genoeg geduld op kan brengen met spelen. Verschilt sterk per game wanneer en of ze erop komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, nee dit was dan steeds na 2 dagen ofzo dat ie er al niks meer aan vond.
je steam library delen met iemand is ook een optie. Kan je van elkaar spellen proberen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, nee dit was dan steeds na 2 dagen ofzo dat ie er al niks meer aan vond.
Sowieso die gratis games altijd claimenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is zoiets als GamePass wel interessant, als 'ie genoeg geduld op kan brengen met spelen. Verschilt sterk per game wanneer en of ze erop komen.
Maar een maandje ā een tientje om even goed te testen, och.
En dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso die gratis games altijd claimen
Ik doelde op slapen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o oke
[..]
Ik heb nog niet gegeten, wil daar niet aan denken
die tijd is voorbijquote:
Nee die test gaat alleen in je neusquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook goed je keeltje meegenomen?
Ik las anusquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die test gaat alleen in je neus
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel diep hequote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nog 4quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.
Niet zo'n opdrachtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat liggen anders.
Woon je op kamers?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo'n opdracht
Heb gisteren m'n kamer al goed gepoetst, was wel weer genoeg huishoudelijk werk voorlopig.
Ik heb een woon- en slaapkamer. Dus ik kan hier ja op zeggen, ik heb kamers.quote:
Dat je dit niet meer weetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o oke
[..]
Ik heb nog niet gegeten, wil daar niet aan denken
De beroemde Kwiwi Towersquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik woon in een opeenstapeling van kamers.
Dan met z'n allen per helikopter naar de kwiwi meetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een heli platform bovenop met enorme afbeelding van m'n UI
Denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn bovenkamer zit helemaal vol
Ja same.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.
Via fbquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Netjes zeg!
Hoe ben je daar terecht gekomen?
Dat klopt ja, test werkt beter als je hem ook even door je keel haaltquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sorrryy grapjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je dit niet meer weet
We gaan het meemakenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Houdt zo'n blokhut dat eigenlijk wel?
Grapjes doen we hier niet aanquote:
Gewoon een rondje met een H erin op het dak tochquote:
Hoe voelt je rug?quote:
maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grapjes doen we hier niet aan
Alleen serieuze opmerkingen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |