Dat je dit niet meer weetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o oke
[..]
Ik heb nog niet gegeten, wil daar niet aan denken
De beroemde Kwiwi Towersquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik woon in een opeenstapeling van kamers.
Dan met z'n allen per helikopter naar de kwiwi meetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een heli platform bovenop met enorme afbeelding van m'n UI
Denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn bovenkamer zit helemaal vol
Ja same.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.
Via fbquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Netjes zeg!
Hoe ben je daar terecht gekomen?
Dat klopt ja, test werkt beter als je hem ook even door je keel haaltquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij mij testte ie alleen positief toen ik hem ook even door de keel had gehaald. Alleen de neus was ik negatief.
sorrryy grapjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je dit niet meer weet
We gaan het meemakenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Houdt zo'n blokhut dat eigenlijk wel?
Grapjes doen we hier niet aanquote:
Gewoon een rondje met een H erin op het dak tochquote:
Hoe voelt je rug?quote:
maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grapjes doen we hier niet aan
Alleen serieuze opmerkingen hier
Oh okequote:
Die gevulde?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Zodra iemand bij een supermarkt chocolade kerstkransjes spot hoor ik het graag.
Nog steeds last, maar niet zo erg als gisteren. Toen had ik al een beetje last, toen ik in de wijk een misstap maakte (struikelen in de Struyckensstraat ironisch) waardoor het er helemaal in schoot. Maar ik heb goede hoop dat het morgen over is, ik kan iig gewoon normaal lopen.quote:
Fijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds last, maar niet zo erg als gisteren. Toen had ik al een beetje last, toen ik in de wijk een misstap maakte (struikelen in de Struyckensstraat ironisch) waardoor het er helemaal in schoot. Maar ik heb goede hoop dat het morgen over is, ik kan iig gewoon normaal lopen.
Tegenweurdig volgens mij niet meer heur.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Meestal is Lidl er wel wat sneller bij want de Jumbo wacht tot het Sinterklaas is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |