Misschien moet jij gewoon kibbeling gaan kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.
Ja sorry onduidelijk.quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon kibbeling gaan kopen.
Ja, wat is daar gebeurd?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat dit ooit een klimaatgroep was.
Ja niet maandag gvdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Extinction Rebellion Nederland
ULTIMATUM aan het kabinet: woensdag 12:00 uiterlijk sancties tegen de verschrikkelijke genocide in Gaza of we leggen de spoorwegen en het hele land plat!
En wat is jouw standpunt?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Ik ben via loting door de gemeente geselecteerd voor "stadsgesprekken" over het J.P. Coen standbeeld
Oh dit geeft hoop.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja sorry onduidelijk.
Dat Jumbo wacht tot na Sinterklaas. Dat is iig hier bij 'mijn' Jumbo niet zo.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Ik ben via loting door de gemeente geselecteerd voor "stadsgesprekken" over het J.P. Coen standbeeld
Er staat in se brief dat het niet gaat om of je voor of tegen bent, maar de standpunten daarachter.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is jouw standpunt?
Ik wel. Ben ik dan nog mens?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Mensen hier begrijpen mijn liefde voor gevulde kerstkransjes niet.
Nee, dat zegt ze toch vrij duidelijkquote:
Hier kom ik niet meer overheen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ze toch vrij duidelijk
RIP aan de nabestaanden.quote:
Oh jezus, halve werkdag dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Is van 9.30 tot 14.00u
Zo lang kan ik niet eens goed rechtop zitten
Mensen zijn overrated. Moet je je niet teveel van aantrekken. Zeker niet als het kerstkransjes betreft.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Mensen hier begrijpen mijn liefde voor gevulde kerstkransjes niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |