En je kan ook niet heel het lunchbuffet in 1 keer achterover kirbyen dus gaat dan ook tegen 13u dood aan hongerklopquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Is van 9.30 tot 14.00u
Zo lang kan ik niet eens goed rechtop zitten
En een Draakje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
RIP
Als het enige troost is. Ik ben een tijger, en er is hier ook een Beer, en een Muis.
Dus je hoeft niet per se mens te zijn om hier welkom te zijn
Jaquote:
Goed punt. Ik was al een Blythe pop.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
RIP
Als het enige troost is. Ik ben een tijger, en er is hier ook een Beer, en een Muis.
Dus je hoeft niet per se mens te zijn om hier welkom te zijn
als het met bakpapier is wordt hij in elk geval niet gitzwartquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
Ohja ik had een tosti in dat apparaat gedaan
Kerstkransjes zijn idd heilig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen zijn overrated. Moet je je niet teveel van aantrekken. Zeker niet als het kerstkransjes betreft.
En een Draakjequote:
als jij mij op de hoogte brengt op de verkoop van mint+chocolade.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Zodra iemand bij een supermarkt chocolade kerstkransjes spot hoor ik het graag.
vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb voldoende muzikale vorming gehad hoor. Ik heb deze fase gewoon overgeslagen.
Ja dat scheelt iddquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het met bakpapier is wordt hij in elk geval niet gitzwart
En dus kom je hier naar ons kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Oke moest verbandje wel even weer verwisselen, mweh blijft een naar gezicht met die hechtingen.Nu snel iets leuks kijken ofzo.
Z'n mind is al full denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je mindfulness gaan doen? Dan leer je wat rustiger om te gaan met sommige prikkels.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als jij mij op de hoogte brengt op de verkoop van mint+chocolade.
Hier let ik onbewust al op door de andere smeerlappen in de SC. Maar ben tot nu toe nog niks tegenkomen met Sinterklaasrotzooi en mint. Misschien met kerst.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GODDELIJKquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die kerstkransjes wil ik ook hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat voor sancties verwachten ze exact.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Extinction Rebellion Nederland
ULTIMATUM aan het kabinet: woensdag 12:00 uiterlijk sancties tegen de verschrikkelijke genocide in Gaza of we leggen de spoorwegen en het hele land plat!
Van de ene horrorshown naar de andere.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dus kom je hier naar ons kijken
En het wordt nu alleen maar beter.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik begon je net zo aardig te vinden.
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier let ik onbewust al op door de andere smeerlappen in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |